1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

proenzi reklám

*************************

proenzi Confort rágótabletta – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Arra gondoltam, nem nézek utána sehol sem, voltaképp mi ez a termék. Csak hagyom a reklámot hatni rám. Átadom magam neki. A hatása alá vonulok. Dolgozzon csak a lelkemmel a műalkotás. Hogy miről beszélek? Nos, egy igazi reklámínyencnek minden reklám műalkotás. Csak nem egyformán hatnak. Mint ahogy más műalkotások sem. Vannak olyanok, amelyek engem speciel kifejezetten idegesítenek. Mint például a reklámok.

***************

***************

De ne éljünk előítélettel, ne húzzuk le már látatlanban e szakma újabb kísérletét, amellyel ismét bepróbálkoznak nálam. De nem baj, rettegjenek csak, félve figyeljék, hogyan ítélkezem majd felettük. (Szerintem ez tökre egészséges hozzáállás, próbáld ki te is, nem leszel annyira frusztrált.)

Jól kezdődik, hisz látunk egy rokonszenves úriembert, könnyed mozgással halad egy kellemes zöld réten, egyik kezében focilabda, játékosan fel-feldobja, a másikban maga a termék. Pocakja szép kerek, arca derűs, látszik, nincs gondja a mozgással. Van benne proenzi. Hisz haljuk is a belső monológot, miszerint megbízom a proenziben. És azért bízik meg ebben a termékben, mert az ízületei fontosak számára. Szóval ha neked is fontosak az ízületeid, akkor te is bízz meg benne. Ha nem fontosak, ne bízz meg benne. Akkor legyél nagyon bizalmatlan. Persze végül is tök mindegy ebben az esetben hogy bízol-e vagy sem, hisz úgyse fogod megenni. Látod, ez a baj velem. Nem tudom már logikailag sem megemészteni a reklámokat.

Aztán a doboz, amely a terméket tartalmazza, stafétaszerűen átadatik egy hölgynek, aki megy vele felfelé egy lépcsőn. Látjuk, hogy tud felfelé menni egy lépcsőn, ami nyilvánvalóan csak úgy lehetséges, hogy ő is a termékben megbízók széles családjához tartozik. És mond nekünk ő is – gondolatban – nagy igazságot. Könnyed mozgással, könnyebb az élet. Milyen igaz. Tolószékkel például sokkal nehezebb. És olyan túlsúllyal is, mint amilyen nekem van. Majd szedek ilyet. Illetve dehogy, hisz ez csak ízületre jó. Illetve dehogy, ezt is szedem, és majd választok az ezerféle fogyókúrás tablettából is mondjuk egy zöld színűt.

A hölgy felér az impozáns lépcsősoron, és a kezében lóbált terméket átadja egy igen elegáns úriembernek. Elegáns, még akkor is, ha történetesen nem öltönyben van. Valami főnökféle lehet, az igen lenyűgöző irodája láttán. A nő meg nyilván a titkárnő. Az első férfi meg… nem tudom. Őt küldték a patikába. Futár. Mindenesetre végül a főnök eszi meg a pirulát. Rágja el. Mert ezt rágni kell, nem lenyelni. A többiek csak beszerezték, de ők is használják, hisz hallottuk miket mondtak. De ebbe nem zabálhattak bele, mert ez a főnök proenzije volt. A főnök pedig elárulja, miközben nagy főnöki asztala közepére helyezi a terméket, hogy ez most még könnyebbé tette az életét. Azért tette még könnyebbé, mert most vannak benne ezek a dolgok, nem ismétlem el, és közben ő (a termék) egy meggyízű rágótabletta. Tehát nem kell olyan undorító módon egyből lenyelni, hanem hosszan rágódhatsz rajt egy ideig. És ez könnyebb. Jó lehet, a három dolog közül valamelyik talán nem volt benne az előző verzióban, nem nézek utána, és akkor most benne van, és akkor most attól a plusztól valahogy minden még könnyebb lett. De mint mondtam, én már logikailag sem tudom követni a reklámokat.

Egy könnyű mozdulat az ízületekért. Ez a szlogen. És látjuk is, hogy milyen irigylésre méltó könnyedséggel emeli a szájához az úriember ezt a kifejezetten súlyos tablettát. Csak úgy odaemeli, és hamm, bekapja. A száját is olyan könnyedén nyitotta ki. Ok, most túlzol, itt nyilván arról van szó, hogy ez egy mindenki számára könnyed mozdulat, és lám, máris nehéz kínoktól szabadulhatsz meg.

Reklámunk tehát teszi a dolgát, ízületjavító tabletta, könnyen mozgó, a termékért lelkesedő emberek. Ennyi. Nem kell több. Vagy elhiszed, vagy nem. A lényeg, tudd, hogy van ilyen. És most jobb, mint az előző verzió. Hogy lásd, mérnökeink, vagy micsodáink szakadatlanul dolgoznak, fejlesztenek, érted, az ízületeidért. És ha a mi képein jobban tetszenek, mint mondjuk annak a másiknak a képei, ahol a néni most már tudja csinálni a sátrat is, akkor ezt fogod választani és nem azt. Végül is nem vagy te egy tudós, aki az otthoni laborjában egereken ellenőrzi, melyik a jobb, illetve hogy egyáltalán bármelyik vajon hat-e. Hát hová is lenne a világ…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}