0.0 of 5 (0 Votes)

Lenor reklám

*************************

Lenor 7 napos frissesség próba – 150s +++ Értékelés: 5,0/10

Elnézést, hogy megint ugyanazzal a termékkel foglalkozom, mint a megelőző írásban, de nem tudtam megállni. Először is ez eredeti magyar reklám, és mint ilyen, mindenképpen figyelmet érdemel, akarom mondani, mindenképpen csak nagyszerű alkotásról lehet szó. De ne politizáljunk itten, ez nem az a blog. Tehát itt bevallhatom, persze csak óvatosan, hogy ez a reklámkampány nekem picit nem fog tetszeni…

***************

***************

A mű valóban 7 epizódból épül fel, de engedtessék meg nekem, hogy ebből csak egyet idézzek ide, a többit tessék megkeresni a világhálón. Ez itt a negyedik felvonás, az idővel sem fukarkodtak az alkotók, és kvázi ebből is megérthető, miről van szó. Na jó, itt

, amelyben Nóri és Attila fogadnak, miszerint a szóban forgó öblítő vajon kiállja a 7 napos próbát, avagy nem.

Bevallom, én a magam részéről nagyon izgultam, és nagyon drukkoltam az öblítőnek, hogy nagyon nyerjen, ne csak úgy épp egy hajszálnyira. Hát nyert. Még a hetedik napon is, amikor más alkotók már megpihentek, nos, ő még akkor is szaglotta a frissességet. Pedig sok kritikus orr előtt kellett megmérettetnie magát.

Itt van például ennek a monumentális saga-nak a negyedik darabja. Tessék megnézni, milyen széles mintán teszteli a neves celeb személyiség a terméket. (Én mondjuk nem nagyon tudom ki ő, de hát az én műveltségem…) És az a legjobb, hogy miközben a párna, a teszt eszköze jó szagú, a kis mini riportok, és egyáltalán ez az egész olyan de annyira életszagú. Olyan de annyira természetes, spontán, nem előre megírt, szívből jövő, őszinte, szóval tényleg meggyőző. Nem, nem azt mondom, hogy nem volt egy-két használható darab a valóban véletlenszerűen megszólítottak között, de piszok kíváncsi lennék a használhatatlan darabokra is. Szerintem nagy poén lenne megnézni.

-       Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy egy tompa férfiorr is megérzi-e az ágynemű illatát?

-       Ez most komoly? Hogy megállítasz azzal, hogy a pofámba nyomsz egy párnát, hogy szagolgassam? Ezzel te megállítasz!? B.meg, jó hogy nem a s.det nyomod az arcomba gyökérgyerek! Majd pont lsz.om az idióta reklámotokat. Te persze nagy lóvét akasztasz, mi? Na húzzál köcsög…

Bocsánat, vélhetőleg a többség sokkal finomabban utasította el a nagyszerű lehetőségét egy filmes karrier elindulásának, ez inkább rám jellemző otromba reakció, elnézést. Nagyon tetszik például annak a fiatal – mint kiderül – anyukának a spontán reakciója, aki azonnal felismeri, hogy milyen öblítővel van beszennyezve… izé, nem igaz, illatosítva a párna, és el is meséli, hogy ez az öblítő még annyira kis szegmensét foglalta el a piacnak, hogy az iskolában csak az ő gyerekének ruhája volt öblítve ezzel. A szegmenses részt nem ő mondja, én következtettem. Szóval a többi szülő, akik még a hírét sem hallották ennek a – ezek szerint – eleddig nem nagyon népszerű szernek, állandóan faggatták őt, mitől ilyen illatos a gyermek? Ő pedig nem azt mondta, hogy hát kérem ez genetikus, a mi családunk egész egyszerűen ab ovo ilyen illatos, hanem bevallotta, ez bizony ettől a szertől van. És azóta az egész iskola ezt használja. Szép történet, ugye?

Aztán ott van az a japán társaság, három srác, akik sajnos nem tudnak angolul. Azt hogy magyarul tudnak-e, nem kérdezte a kedves celeb, pedig a végén az egyikük magyarul mondja, hogy nagyon jó. De mindegy is, így sokkal hatásosabb, hogy szinte szavak nélkül is nyilvánvalóvá tehető a mondandó, miszerint íme, már négy napja őrzi a kísérleti objektum az illatát.

Persze nyilván közjegyző előtt plombálták oda az ágyhoz az ágyneműt (de rosszhiszemű vagyok), és Attila tényleg benne aludt minden éjjel ott a plázában (és ha igen?). Én például ott is megszagolnám, ahol a sok kísérleti személy cipővel ért hozzá a habos ágyneműhöz a többi részben láthatóan, és… ne már, hagyjad. Különben is mintha azon a részen le lenne takarva valamivel. Olyan rosszindulatú vagy. Vicces jó buli volt az egész. Így fogd fel. Igen, azt hiszem, igazad van. Könnyebb volna az életem ezzel a hozzáállással.

De vajon meg fogok-e változni valaha is? Úgy félek…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10