1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Blikk reklám

*************************
Blikk Nők magazin - 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Mi nők? ugye ez az indítás máris kijelöl egy csoportot, ahová mi is tartozunk. És tartozni valahová jó. Kellemes érzés járja át ilyenkor az embert... bocsánat, elfelejtettem, hogy ez nem "én állítás", tehát kellemes érzés jár át ilyenkor engem, és szerintem minden nőtársamat is... bocsánat, persze úgy értem, ha nő lennék... de dettó ugyanez, ha azt mondom, mi férfiak. És innentől kezdve bármit megveszek.

***************


***************
De hát használjuk ki most az alkalmat, amikor abban a kivételes lehetőségben van részünk, hogy megtudhatjuk, hogy ti nők, önök nők mit szeretnek? Ezt azért jó tudni, mert akkor nekünk csak azt kell tenni, amit ti nők, önök nők szeretnek, és cserébe talán ti nők, önök nők is azt teszik, amit mi férfiak szeretünk. De ezt most nem részletezem. Persze a nők sok mindent szeretnek, itt most arra tér ki az oktatófilm, hogy kikkel szeretnek együtt lenni. Na de ez pont kapóra jön nekünk, férfiaknak, már persze ha éppen azt akarjuk, hogy egy nő, vagy kettő, vagy mindegy, szeressen együtt lenni velünk.
Például szeretnek ezek a nők együtt lenni azokkal, akikkel mindent megbeszélhetnek. Szerintem ez ránk, férfiakra teljesen érvényes, velünk mindent megbeszélhetnek. Na jó, nem mindent, de ilyenkor határozottan tájékoztatni szoktuk a nőt, hogy mi az, amit nem. De a többit igen. Az is nagyon sok.
Aztán szükségük van a nőknek valakire, aki hasznos életmód tippeket ad. Szerintem ez is bingó! Miért, az nem hasznos életmód tanács, hogy mosogassá má el! Meg hogy aggyá má egy tiszta inget, no! Meg hogy csinájjá má valamit a kölköddel, szétmegy a fejem az üvöltésétől! Ezek mind hasznos életmód tanácsok. Nem, nem a férfiaknak. A nőknek. Már ha jót akarnak.
Aztán azzal is szeretnek együtt lenni a nők, aki otthonosan mozog a konyhában és mindig van új ötlete. Mint például nekem. Abszolút tudom, hogyan kell megmelegíteni a mikróban a kaját és egyáltalán, hogy hol van maga a konyha. És van új ötletem… már megint ezt a szart főzted? Találj már ki valami mást! Jó, tudom, itt azt értik ez alatt, valaki, aki jól tud főzni. Nem vagyok hülye. Csak ócska a humorom, na.
Aztán azzal is szeretnek együtt lenni a nők, aki segít stílusosan öltözködni, és az önbizalma magával ragad. Na ebben tényleg tök jó partner vagyok. Ja, ez? Hát ha nem zavar, hogy úgy nézel ki benne, mint egy tehén… és ezt magával ragadó önbizalommal szoktam állítani.
Nem csoda, ha a mesélő ezek után felteszi a kérdést, vajon létezik ilyen egy személyben? És nem rám gondol minden bizonnyal…
A válasz pedig: igen! És az egy újság. Egy újsággal ő bizony mindent megbeszélhet. Persze a filmecskében nem egy újság az, aki megszemélyesíti ezt a fantasztikus egyszemélyt, hanem egy személy. Egy nő, aki nagyon szellemesen átváltja a ruházatát éppen az adott kívánságnak megfelelően. És tessék elképzelni, ha ezt a lapot veszik a nők, a hatás szinte ugyanez. Teljesen eltérően minden más bulvárlaptól, és ugyanezen brand általános célközönségnek szóló formájától, ez a lap öltözködési, főzési, és más nagyon fontos életvezetési tanácsokat ad, és meg lehet vele beszélni… mondjuk semmit, de nyilván tele van celeb pletykákkal, vagyis ő fecseg, te nő meg habzsolod minden szavát, azaz betűjét.
Blikk, blikk a mi titkunk! Ez a legjobb. Ez a szlogen. Csak te meg én. Több tízezres nagyságrendben. Utoljára ezt a gyerekednek mondtad, amikor így akartad rávenni, hogy egye meg a spenótot, és hogy ő már szereti ezt a főzeléket, az maradjon a mi titkunk, ne áruljuk el apának (anyának). Mondjuk a gyerek azonnal hülyének nézett, és esze ágában sem volt megenni az utált ételt, de talán most ennek a lapnak sikerül ugyanezzel a módszerrel növelni a példányszámot. Nota bene ha egy nő engem ki akar érdemelni, tényleg jobb, ha mélyen eltitkolja az efféle lapokkal való kokettálását. (Hogy mi az a nota bene? Ott van fiam előtted az internet, kutakodjál…)
Egyébként most egy picit elgondolkodtam. Ugyanis előfordult már a praxisomban, hogy a kívánt nőhöz a barátnőjén keresztül vezetett az út. Szóval bravó marketing kommunikáció! Innentől kezdve hűséges olvasója leszek ezen orgánumnak…
(A fentebb ábrázolt férfi karakter a képzelet szüleménye. A valósággal való esetleges hasonlóság csak a véletlen műve.)
*******************************************************************************
Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}