5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Medosan Kurkuma reklám

*************************
Medosan Kurkuma Plus tabletta ? 120s +++ Értékelés: 4,2/10
Elnézést, én nem gúnyolódni akarok a néni szavajárásán, ízes magyar beszéd az, bár kétségtelen, nem az akadémiai székfoglalók nyelve, de vajon hány székfoglaló foglal ott széket, akit esetleg a néni ? ha ismerné ? nem szívesen látna, mint széke foglalóját. De nem is ez értekezésünk tárgya, hanem ez az úgynevezett promóciós reklám, vagy mi. Mert hogy ha most kettőt rendel, olcsóbban kapja vagy kétezer forinttal. És néhány hét alatt már ki is alakul a hatás.

***************


***************
Hogy én most éppen kétségbe vonni szándékozom a készítmény jótékony hatását? Ugyan hogy is mernék ilyet. Meg különben is, itt nem ez a feladat, hanem magának a reklámnak a bírálata. Hiszen miért is férne kétség a hatásosságához, amikor a vonatkozó honlap szerint már alkalmazták a hagyományos indiai gyógyászatban, az ajurvédában, és már több mint 5000 éve használják mindenféle serkentésre, meg panaszok, meg betegségek ellen, na meg természetesen ugyanígy a kínai gyógyászatban is javításra, csillapításra, meg panaszok csökkentésére ugyanilyen régóta, és most, nem rég óta ráadásul a nyugati orvoslás is felfedezte, és mindenféle bíztató kutatások vannak. És kik fejlesztették ki ezt a készítményt? Na kik? Hát svájci tudósok magától értetődően. (Most nekik sikerült, és nem az angol, vagy a japán tudósoknak, és kész.) De mint mondtam, nem ez a feladatunk itten, hanem magának a reklámnak a kritizálása. Mert végül is miért ne lenne jótékony hatása egy fűszernövénynek? Szinte mindegyiknek van ilyen. Én vagyok a hülye, hogy miért nem szállok be ebbe a játékba. De mint mondtam… vagy ezt már mondtam? Mert például azért élnek a kínai, meg az indiai emberek köztudottan olyan sokáig már 5000 éve, mert… de mint mondtam… szóval amit mondtam, megmondtam…
Ja, hogy a reklám? Igen, az ilyen típusú reklámok hosszúak. Ezek voltaképp nem is reklámok, hanem termékismertetők, amelyek hosszan, alaposan, ismétlésekkel nyomatékosítva győzködik a kedves potenciálist, hogy vegye, vigye, egye, igya, satöbbizze az ajánlott nagyszerűséget. És ennek a célnak ez a munka abszolút mértékben megfelel.
Első rész, a probléma felvetése. Rákérdez a mesélő, hogy vajon nekünk is megkeseríti-e az életünket úgy nagyjából minden nyavalya, ami az öregedéssel jár. Persze ha fiatalon vannak nekünk ilyen nyavalyáink, akkor is figyeljünk igen válasz esetén. Csak akkor ne figyeljünk a továbbiakban, ha ugyan van nekünk ilyenünk, de kifejezetten élvezzük a vele járó kellemetlenségeket. Nos, ha mégsem, akkor jöhet a megoldás. Ismerjük meg a forradalmian új, azaz forradalmian új, hiszen mindössze 5000 éve alkalmazzák, Medosan Kurkuma Plusz tablettát. És a képen látjuk is, hogy mindenféle hajlott korú emberek nagyon virgoncak ettől a szertől nyilvánvalóan.
Második rész, a hitelesítés, az orvos, aki a nevét adja. Spenik Vladimír, háziorvos, Törökbálint. Ő az, aki tapasztalatból tudja. Okosan, természetes hangsúllyal beszél (nem is), és elmondja, hogy jelentősen csökkent.
Harmadik rész, a tudomány. És íme, látjuk is a svájci tudósokat, amint éppen felfedezik a jótékony hatást, és rájönnek, hogy azt koncentráltan kell beletenni ebbe a dologba. Tényleg tudománytörténeti pillanatot kapott el a szerencsés filmes. És látjuk, halljuk, hogy többek közt, vagyis a mindenből kiemelve például mit kezel hatékonyan ez az életelixír.
Negyedik rész, a boldog gyógyult beteg, mint első kézből kapott hiteles információ. Ambrus Lászlóné, Hort. Ő az a bizonyos ízes beszédű néni, akire ég-föld volt rászakadva, ha menni kelletett neki kaput nyitni, mert olyan fájdalmai voltak. De aztán meglátta a tévében ezt a Kurkumát, és a többit már tudjuk. Például iszonyúan étvágygerjesztő buktát, vagy mit tud sütni azóta. Na és ha fát vág, nem ajánlom, hogy megmérgesítsd!
Ötödik rész, nagyon fontos, a természet hívó szava. Úgy értem, a kedves rétegnéző megnyugtatása afelől, hogy ez itt 100%-ban természetes anyagokból áll, mint például a mérges galóca, illetve nem azt mondom, hogy az is van benne, csak hogy az is 100%-ban természetes anyagokból áll, és nincs mellékhatása. Úgy értem a mi tablettánknak nincs. Persze a galócának sincs, csak hatása. Úgy értem, olyan hatása van, hogy ha emellett volna még mellékhatása is, az már nem számít valamiért.
Összefoglalva tehát ez egy teljesen szabályos, az adott reklámfajta minden ismérvét tartalmazó tisztességes iparos munka. Tudod, a pénz beszél, én meg ugatok…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 6/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}