Győri keksz reklám
*************************
JóReggelt Mini reggelizőtermék ? 25s +++ Értékelés: 4,8/10
Igen, ez egy reggelizőtermék. Így egybeírva. Most pedig sorold fel, milyen más reggelizőtermékeket ismersz. Teáscsésze? Azt lehet 5 órakor is használni. Igaz, a reggelizőterméket is. Kakaó? Szülinapi zsúr, kezdés délután négykor. Igaz, ehetik hozzá akkor is a reggelizőterméket. Hogy mégis mitől reggeliző ez a termék, nos, erről szól kicsiny oktatófilmünk.
***************
***************
Mindenekelőtt felkerestem a vonatkozó facebook oldalt, ahol megtudtam, hogy e termék kedvenc sportja a tejbenfutás, és a joghurtorna, továbbá a tejbeugrás, és az úszás tejben és joghurtban. Innentől kezdve világos volt, hogy viccességgel van dolgom, ezért kötelességszerűen mosolyra húztam a szám, és így kutakodtam tovább. Igaz, az asszony megkérdezte mi bajom van, de én leintettem, hogy hagyjon dolgozni. Kiment, ezért szerencsére nem láthatta azt az arckifejezésemet, amivel azt az információt köszöntöttem, hogy ennek a kekszféleségnek a neme férfi. Ja és egyedülálló. Ja és férfiak és nők egyaránt érdeklik. Érted. Egy kekszet. Ezért poén. És akkor, ha ezek után nézed meg a filmet, mindjárt másképp fogadod be. Mert az is milyen egy nagy poén.
Szóval azért reggelizőtermék ez a termék, mert reggel kell olyasmiket enni, ami kissé nagyobb energiával tölt fel, hiszen e nélkül szinte fel sem ébredsz. Régen, aratás előtt például ettek egy hatalmas adag szalonnás, kolbászos, krumplis, hagymás rántottát egy tucat tojásból, és máris megvolt az energia délig. Na de az nem egészséges, nem korszerű. Itt viszont csak kicsomagolod a terméket abból a kis diszkrét csomagjából, kettőt harapsz, és máris mehetsz aratni. Így nem kellett mást bemutatni a kreatívnak, minthogy milyenek az energiát vesztett emberek. Viccesen tehát, azaz picit túlozva.
Olyanok az energiájukat vesztett emberek, hogy állva alszanak a gyalogos átjáróban. Vagy ottmaradnak lógva a kosárlabda palánkon, mert ott aludtak el. Szóval már délelőtt elfogy az energiád? Mert ha így van, akkor indítsd a reggel az új JóReggelt Minivel! Amely a friss tejjel lendületet visz a napodba. És jön a tudományos igazolás. Grafikont látunk, amelyen feketén-fehéren kimutattatik, hogy hogyan látja el négy órán át fokozatosan felszívódó szénhidrátokkal ez a termék a szervezetemet. A korábban említett parasztreggeli szénhidrátjai pedig nyilván azonnal felszívódnak mondjuk egy óra alatt, és ott állsz három órán keresztül szénhidrát nélkül. A tudomány nagy. Nézd meg például azt a vidám kis hölgyet, aki már belőtte magát a termékkel, és ennek megfelelően frissen, fiatalosan, kissé túl frissen, és kissé túl fiatalosan, vagyis furcsa eufóriában – gondolom megfelelően tág pupillákkal – szaporázza lépteit az utcán, és a csengőgombot már megnyomni sem képes enervált pizzás fiúnak megadja az ehhez a művelethez szükséges energiát. Ugyanis ez a termék délig tartó energiát ad. Nyolckor kell akkor bevenni nyilvánvalóan. Ha pedig kilenckor veszed be, akkor egyig tartó energiát ad. De vigyázz, mivel ez egy reggelizőtermék, délután már nem hat. Így kell precízen megkomponálni egy terméket.
Persze ha úgy vesszük, hogy a feladat kimerült emberek tréfás bemutatása volt, és eltekintünk a dolog igazságtartalmától, akkor végül is nem rossz. Emberek, akik szinte állva alszanak. Eléggé magától értetődő. Még akár én is kitalálhattam volna. Tisztes iparos munka. Lehetett volna durvább is. Például nem indul reggel az atomerőmű, és akkor beletesznek a nehézvízbe ilyen kekszet, és lám, máris felragyognak a fények. Vagy ezoterikus varázsló bácsi mondja, hogy most pedig energiát fog átsugározni a páciensbe, csak jó nagyra nyissa ki a száját. És akkor beleteszi a szájába ezt a kekszet. Vagy Magyarország energia importőrből exporttőrré vált, az államadósságot mintha elfújták volna. Hatalmas JóReggelt lelőhelyet fedeztek fel.
Te ezek nem sokkal jobbak, mint ez itt? Nem vagyok én véletlenül egy zseni?
*******************************************************************************
Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 6/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10