T-Mobile reklám
*************************
RelaxNet mobilinternet-csomagok - 40s +++ Értékelés: 4,4/10
A szlogen. A vezérmondat. Nagyon fontos. Hiszen ezt fogják ajkukra venni nap, mint nap potenciális vásárlóink, ez égetődik be mintegy az agyukba, amiképp égetődött be a "Megvette már az e hetit?" kulcsmondat a ma már fonnyadt agyú generáció agyába. Bizony, a szlogen bogár a fülbe. Fülbemászó kell legyen. Frappáns. Könnyen megjegyezhető. Megzenésíthető. Énekelhető. Na szóval baromi jónak kell lennie gyerekek, az egész világtól ezt akarom hallani holnaptól! Értve vagyok?
***************
***************
Keltsd életre a világot(d?)!
Kedves hallgatóink, itt vagyunk az X reklámcég szlogengyárában, és elnézést, hogy suttogva beszélek, de egy ilyen műhely olyan, mint egy szentély, mint egy könyvtár olvasóterme, ahol még a gondolatnak is lábujjhegyen kell járnia, nehogy a kreatív alkotófolyamat megzavartassék. Hej hányan is képzeltük el már gyermekkorunkban, hogy egyszer majd egy ilyen helyen fogunk dolgozni, egy ilyen hely levegőjének beszívásától lehetünk majd mámorosak. Ebbéli vágyakozásunk - bárki megmondhatja - még a mozdonyvezetői, mi több, a tűzoltói álmainkat is háttérbe szorította.
De ne is szaporítsuk tovább a szót, hiszen itt van velünk a varázsos műhely vezetője, Tibor kreatív, aki most bepillantást enged számunkra e műhely műhelytitkaiba.
Kedves Tibor, min dolgoznak most?
Nos, amint azt a bejáratnál is láthatta, egy távközlési szolgáltató megrendelésén dolgozunk éppen, egy új szlogenen, amelynek makettjét itt láthatja. Ezen már jól kivehetők a végleges forma kontúrjai, amely - ha picit összehunyorított szemmel nézi - kiadja, a "keltsd életre a világod(t?)" formát.
Tényleg! Most hogy mondja, már én is látom! Zseniális és lenyűgöző! Lenyűgözően zseniális! De hol tartanak most a munkálatok?
A következő részlegbe, ha átfáradunk...
Óh! Kedves hallgatóim a látvány lenyűgöző! Mindenfelé okos műszerek fényei villognak, amint a fehérköpenyes munkatársak hada szorgoskodik a patyolattisztaságú szerelőcsarnokban. És íme, már látható is a kibontakozó végső forma, már jól felismerhetők a jellegzetes vonulatok. Csak apróbb javítások, kisebb szerelési feladatok lehetnek hátra, hiszen - ha jól látom - már most is a végső alakhoz nagyon hasonló hangzása van a munkadarabnak. Így szól: költsd elitre a valagot(ad?)!
Igen, jól látja szerkesztő úr, a végső fázisban vagyunk. És ha megtekinti a szlogen úgynevezett carrier-jét, azaz hordozó képsorait, rögtön érteni fogja, mit kell önnek megvásárolnia.
Kedves hallgatóink, máris peregnek a képek, amit ha megengedik, megpróbálok most önök számára láthatóvá tenni. Fiatal nő kávéházi teraszon laptopozik, bedugja a stickjét, hogy mobil legyen, ekkor a VILÁG HIRTELEN ÉLETRE KEL - lásd szlogen - mert a kültérből, valami falak eltolódása által hirtelen beltér lesz, könyvekkel, egy másik fiatal csajjal íróasztalostul, laptopostul, egymásra mosolyognak, sticket dugnak laptopba, felállnak, a világ autóbusszá változik körülöttük, benne srác valami eszközzel távkommunikál a kezében, csajok oda hozzá, mindenki boldogan mosolyog, srác variál az érintőképernyőn, buszról leszállnak, ami egy fitnesz-, vagy táncstúdióban állt meg valahogy, ott vidám fiatalok táncosan mozognak, egy csaj vidáman a földön ül, főhőseink hozzáülnek nagyon vidáman, beszélgetősen, mosolygósan, földi csajnál laptop, megint megdugják stickkel, felkelnek mind a négyen vidáman, és ettől megint a kávéházi teraszhoz közeledve találják magukat könnyedén, ruganyosan, boldogan, nagyon vidámfiatalosan, asztalhoz leülnek, rajta laptop, ha figyelsz, látod, már meg van dugva.
Hát ennyi fért bele mai riportunkba kedves hallgatóink, amelyben erről a csodálatos helyről tudósíthattunk, és ahol kreatív agyak koronakisüléseinek fényénél betűzhettük ki egy "brand new" szlogen körvonalait. Mai játékunk kérdése, vajon a "világot", vagy a "világod" forma szerepel majd a végső verzióban? A helyes megfejtők között két darab, műhelylátogatásra szóló belépőt sorsolunk ki. A programban kreatív-brainstorming megtekintése, amely tevékenység hulladékenergiájának felhasználásával szalonnasütés. De máris van egy megfejtési kísérletünk. Igen Borbála? Tehát keltsd életre a?
Én arra teszek, hogy világod, mert az nagyon vér depi lenne, ha az egész világ lenne halott, és nem csak a célcsoportcsávóé.
*******************************************************************************
Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 2/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10
A látvány (Scene) - 6/10
A technika (Technology) - 6/10
{mxc}