3 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (2 Votes)

K&H reklám

*************************

K&H tőke- és hozamvédett alapok - 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Jelen esetben a rögeszme maga a koncepció. A koncepció úgy szól, hogy legyen a bank image-e a tánc. A tánc az könnyed, ritmusos, magával ragadó, szenvedélyes, örömteli, lásd táncra perdült örömében. Na mit szólsz? Bankunk ügyfelei táncra perdülnek örömükben. Ragyogó. Itt van tíz milla csak az image-ért.

***************


***************

Na jó, de most nekünk itten van ezerféle termékünk. Azt hogyan, izé ezzel a tánccal hogyan magyarázzuk el?

Jaj pici buta megrendelőcske! Azt nem kell úgy direktbe elmagyarázni! Mondj akármilyen terméket, én megmutatom, hogyan lehet jól összeasszociálni a tánccal. Emlékezz, a kicsi kamat kicsi tánc is hogy bejött. Meg a többi is. Na mondd, mid van most? Tőke- és hozamvédelmi alapok? Az meg mi a f...? De különben is teljesen mindegy. Valamilyen alap. Biztos alap ugyebár. Naná, hogy az. Akkor ezt figyeld. Persze picit hunyoríts, mert az agyam ragyogása igen vakító. Indítunk egy költői kérdéssel. Te milyen befektetést keresel? Itt gyönyörű táncosnőnk kérdőn rád néz, vagyis kérdőn kinéz a táncos image-ből, és te azonnal érzed is az image sugárzását, az öröm áradását. Következő kérdés: ami ennél biztosabb lábakon áll? Minél? Ugye ezt kérdeznéd rögtön, és valami érthető viszonyítási alapra vágysz. Persze itt be lehetne mutatni egy csődbe ment bankot hosszú sorral előtte, de nem véletlenül említettem a lábakat. Egyrészt mert a kamatnak is lába van, ugye érted? Másrészt mert most bemutatjuk a tánc nyelvi eszközeivel a bizonytalan lábon állást. Allegória. Hogy ennél hülyébb, természetellenesebb, nyilvánvalóan imitált megbotlást még nem láttál? Hát na jó, Karcsi nem egy színész fenomén, a megbotlás koreográfiáját meg én írtam, de még jobb is így. Hangsúlyosabb. Megbotlik és még azt is rosszul csinálja. Erre te rögtön elborzadsz, hogy tényleg nem ilyen befektetést keresel. Talán olyat, ami ennél kiemelkedőbben teljesít? Hát ez könnyű. A táncos nem tudja felemelni a partnerét. Hogy ilyen nincs? Hogy akkor az nem táncos? Na látod. Az a csapat olyan rossz, hogy semmi szín alatt sem tud kiemelkedően teljesíteni. Még csak nem is táncosok. Még csak nem is bankosok. Bűnöző uzsorások mondjuk. És te nem ilyen befektetésre vágysz. Hanem olyanra, ahol biztonságban érezheted a megtakarításodat. Ez ugye pozitív jellemző. Na itt aztán jöhet a hibátlan örömtánc. Érted? Szar tánc, jó tánc. Egyszerű szimbolika. Ha olyan terméket keresel, ami biztos lábakon áll, és kiemelkedően teljesít, akkor, de csak akkor gyere a mi bankunkba. Különben menj a ... nem oda, hanem a többiekhez. Azok szegények még nem jöttek rá, hogyan kell az ügyfelekre hatni. Az ő termékeik gyenge lábakon állnak, és nem teljesítenek kiemelkedően. Tudod egy reklámban segíteni kell a fogyasztót a valós alternatívák megismerésében.

Tehát tánc. Tánc, tánc, tánc. Amivel mindent ki lehet fejezni. A tőkealaptól az empíriokriticizmusig.

Úgy látom, te már megint nem érted, hogy a fíling van fennforogva itten. Pedig az elején szépen elmagyaráztad. Az van, hogy figyelj, itt a táncos bank, a vidám bank, mi vagyunk megint! Erre te felkapod a fejed, és tudod, megint egy új terméket dolgoztak ki érted. Meghallgatod mi az, lesietsz, megveszed, hazaviszed. Ennyi.

De annyira hiteltelen az a megbotlás, meg a nem felemelni bírás, hogy nálam ez valahogy rávetül a bankra, mintha az lenne hiteltelen ezáltal. Meg hogy nem tudnak szabadulni a tánc koncepciótól, ahogy izzadságszagúan bele próbálnak szuszakolni minden üzenetet, ez nálam nem éppen a könnyed rugalmasság szinonimája.

Nem? Hát ezért nem leszel te nálam se kreatív, se fókuszcsoport tag. Csókolom.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}