1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Naturella reklám

*************************

Naturella - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Ez egy teljesen normális betét reklám. Nem kell ide semmi kekec. Miért, milyen legyen egy ilyen? Próbálja ki kamillás tamponjainkat, betétjeinket! Kellemes érzés, semmi vérzés. Nemsokára más ízesítésben is! Jön! Na ezért mondom, ez egy teljesen normális betét reklám. És miért ne ihletne meg valakit a természet pont tampon alkotásra? Nem vagyunk egyformák.

***************


***************

Az ihlet az valami olyasmi, ami megszállja az embert. Megmozdul az asszociációs bázis, és menten kipattan az ötlet. Nem kell ennek feltétlen költőinek lenni. Múzsa, ihlet, ötlet. Természet, ihlet, "Még nyílnak a völgyben a kerti virágok". Természet, jachtok ringnak a kikötőben, ihlet, Sidney-i operaház. Természet, vérző alkony, ihlet, kamillás tampon. De lehet, hogy természet, kamillavirág mezők, ihlet, tampon. Ez a valószínűbb. Esetleg természet, chili paprika, ihlet, tampon. Illetve tandori csirke. De ez már a kulináris vonal, elnézést.

Igen. Ott tévedsz te, hogy azt hiszed, csak költői túlzásról beszélhetünk. Dehogy. Van még a marketing kommunikációs túlzás is. Mindkettő a mondanivalót, az üzenetet húzza alá, annak ad különös nyomatékot. A kissé eltérő, szokatlan környezetbe való helyezés mintegy elmélyíti, súlyosabbá teszi a lényegi közlendőt. Itt például nem az mondatik, hogy próbáld ki, hanem hogy fedezd fel! És felfedezni ugyebár új világokat szoktunk. És lám, elfordítja a hölgy ezen új világ kamillavirág kilincsét, és máris beléphet a kamillás tamponok és betétek paradicsomába. Azonnal egy hasonlóan kellemes külsejű leányzó siet elébe és kíséri tovább e mennyországi világ belseje felé. Mindenütt kamillavirág, sziromeső, boldogság. Táncoló, kacagó, egymásnak őszintén örülő lányok az ihlető természet lágy ölén. Picit olyan leszboszi a hangulat, de hát mégsem örülhetnek velük férfiak is egy intimbetét reklámban. Még ha kamillás inkontinencia betétről volna szó, akkor tán elképzelhető lenne. Sőt! Ez esetben még kisbabák is szerepelhetnének. De itt egészség van, szépség, és egy különleges betét, amely a gyengéd bőrápolást ötvözi a megbízható védelemmel. Van benne természetes rost, meg kamilla kivonat, és ezért nem irritál, valamint semlegesíti a kellemetlen illatokat. És gondolom kiemeli a kellemes szagokat.

Figyeljük meg továbbá, hogy a költő is, akarom mondani a kreatívok is különösen erős "vivőnek" érzik ezt a természet adta ihletettséget, mert mind a film elején, mind pedig a végén szükségét érzik ennek különös hangsúlyt adni. Védelem, amit a természet ihletett. Persze végül is igazuk van, a női fiziológia a természet része, s annak épp ilyensége jelentette a társadalmi megrendelést a feltalálók felé. Szóval nem kell mindjárt naplementére, madárcsicsergésre, zöld ligetekre meg kamillavirág tengerekre gondolni, ha azt mondom természet. Mert ha csak ezekre gondolsz, akkor válhat számodra ez a reklám esetleg kissé röhejessé.

******************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}