Magyar
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Liderin reklám

*************************

liderin logo – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Rengeteg étrendkiegészítő reklámmal találkozhatunk, de mi van akkor, ha az adott étrendkiegészítő egy potencianövelő étrendkiegészítő? Azt is reklámozni kell, joga van hozzá. De hogyan reklámozzunk egy potencianövelő étrendkiegészítőt? Például vaskos humorral, hogy mondjuk egy csúnya nővel szemben kellene helytállnunk. Emlékszünk még a Potemix reklámokra és Gézára? Keress rá a keresőmben jobbra fent…

***************

***************

Lehetne ugye a kellemetlen oldala felől megmutatni, vagyis bemutatni mindenféle férfiassági kudarc helyzeteket, amikor csődöt mond a tudomány, és hogy az milyen gáz. Nyilván nem járható út, mert valahogy nem azonos kategória a neked is volt már székrekedésed, hát ezzel majd nem lesz, ugyanis a székrekedés nem olyan gáz. A potenciális csőd viszont az egyik leggázabb gáz. Pláne, ha a partner utána ilyesmiket mond, hogy semmi baj, mindenkivel előfordul, mert az csak rögzíti a férfiban a pszichózist. Úgy emlékszem. Szóval erre ne emlékeztessük a kedves potenciáját vesztett potenciális vásárlót, mert nehogy már ezt az érzést társítsa a termékünkkel. A sikerek emlékeit kell tehát inkább felidézni, mégpedig főleg a terméknek köszönhetően. Hol van már a boldog kamaszkor vagy a fiatal férfikor, amikor csak a gondolatra, nemhogy a kedves közelségére azonnal teljes harckészültségbe ugrott a vonatkozó rendszer. Helyette inkább az történik, te jó ég, erre a helyzetre a könyvszerinti reakcióm az kéne hogy legyen, de nem az.

Drágám, te még mindig meg tudsz lepni engem. Ezt mondja a jófenekű hölgy, amikor belép a drágájához a hálószobába, vagy akárhova, ahol van a drágája. Azt értem, most egy sikeres együttléttel, és egy hozzáillő jófenekű nővel reklámozzuk a dolgot, akinek a jófenekesége ízlésesen van szervírozva, és még az arca sem látszik a hölgynek, de miért az esemény kezdete előtt mondja ezt? Vagy az lett volna a meglepi, hogy egyáltalán, hosszú idő óta először szeretkezni fognak? Vagy ők szeretők, és ez most egy igazán jó szervezés volt? Vagy még frivolabb megközelítéssel, talán az lepte meg a nőt betekintve az ajtón, hogy azonnal látta, a drágája „drágája” régóta nem volt ilyen harcra kész? Én ez utóbbira szavazok, eldöntöttem.

Igen – halljuk a férfi hangját a becsukódó ajtó mögül – a Liderinnel kirobbanó formában érzem magam. És aztán jön egy szép szimbolikus kép, amolyan filmes sztereotípia a kirobbanásra. A kulcslyuk felé közeledünk, de mielőtt végre megpillanthatnánk azt a bizonyos kirobbanó formát, csak magát a kirobbanást láthatjuk, vagyis egy nagy ragyogó fényességet, talán olyasmit, amiről a klinikai halálból visszatérők szoktak beszámolni. Tehát hatalmas dolgok történnek odabent a terméknek köszönhetően, nyilván orgazmusok garmadája.

A lényeg, semmit nem tagad le a nő előtt, megmondja, miért van kirobbanó formában. Azaz izé… de akkor a végén miért van letakarva egy kalappal a termék? Ja értem. Nem a nőnek mondta, hogy igen, satöbbi, hanem nekünk, hasonló problémával küzdő férfiaknak, és nekünk mutatja meg a végén cinkosan összekacsintva (képletesen), ott van bizony a segítő, maradjon a mi titkunk.

Nem, semmi gond, ez csak egy szokásos és normális hímsoviniszta reklám, ahol ezek szerint kiderül – legalábbis nekem így áll össze a kép – a házasság kicsit elszürkült már, nem igazán megy a házasélet, a szerelem már elhalványult, talán már mindketten elkezdtek másfelé keresgélni bepótlandó ami hiányzik, és persze nem beszéltek meg semmit, nehogy már a nő jöjjön elő egy ilyen termékjavaslattal, mennyire tök gáz volna az, hanem a férfi titokban beszerzi a cuccot, alkalmazza, hadd higgye a nő, ismét fellángolt a szerelem. Nálam a film úgy menne tovább, a férfinek szeretője is van, ahol persze nincs szüksége a termékre, és most tök büszke lenne magára – mondom az én filmemben – hogy innentől kezdve az asszonynak sem lehet egy rossz szava sem, megkapja a magáét ő is. Nincs alapja a gyanakvásra.

Na ugye mennyi mindent ki lehet olvasni egy reklámból az alkotók gondolkodásmódjára vonatkozóan. Vagy túllihegem az egészet. Nem érdekel. Túllihegési szabadság van. Én nem vagyok hímsoviniszta. Nade azért az a jófenekű nő, az nem semmi…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 410

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 4/10

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 7 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

1.png1.png5.png6.png3.png1.png5.png
Ma90
Tegnap141
Ezen a héten1105
Ebben a hónapban2871
2014.10.25 óta1156315

Látogató infó

  • IP: 18.207.129.82
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2021. április 18. vasárnap, 13:41