Vodafone reklám
*************************
új RED tarifa csomag – 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Igen, sokszor e filmecskék a tömörítés magasiskoláját mutatják be, amennyiben voltaképp egy egész nagyjátékfilm anyagát képesek 30 másodpercbe sűríteni. Megszületett, élt, meghalt. Kész. Közben ilyen volt mindig. Valami pozitív persze. Te is ilyen leszel, ha a mi termékünket eszed. Vagy valami ehhez hasonló. Igen, a mi termékünkhöz is ezt a nagyszerű jelzőt illeszthetjük, ami ennek a nagyjátékfilmnek a hősét jellemzi. Nézd meg, és hidd el, termékünk birtoklásával ugyanezt az érzést is birtokolni fogod. Nézd meg, és vedd meg. Vedd meg. Könyörgök, vedd meg…
***************
***************
Itt a kulcsszó a korlátlan. Van ez a vonzó nő itt nekünk, aki világéletében korlátlan volt. Nem lehetett se testileg, se lelkileg korlátok közé szorítani. Tessék nézni, hiába volt babakorában ott a középkorban, vagy az iszlám világban mozdulatlanságba bebugyolálva, már akkor kitört belőle. Jó, lehet, fürdetés után volt így bebugyolálva, de nekem rögtön ez az érzés kerített hatalmába a múmia szerű képről, és ugye a klip pergése nem hagyott túl sok további asszociációra időt. Aztán kis Sámsonként puszta kézzel kitöri hősünk a járóka léceit, ami persze alapból lehetetlen, ezen is jól elcsodálkoztam, mivel az internet tömve van a gyerekágyból, vagy járókából szabadulóművészként szabaduló babák videóival, tehát lehetett volna valószerűbb megoldás is, de ez nyilván érdekesebb, meghökkentőbb, hogy ne mondjam, hülyébb. S lám, ez a börtönéből szabadult sas lélek óvodás korában sem adja alább. Rajzaiban, már a csillagokról, a végtelen űrről álmodik legalább kisiskolás színvonalon. És hát vajon lehet-e szobafogságra ítélni egy lázadó kamaszt? Már ki is pattant az ablakon. Na és majd pont egy főnök hülyeségeit fogja elfogadni. Sajnos nekem elsőre nem sikerült elolvasni fél másodperc alatt, mi van a cipője talpára írva a hölgynek, mert éppen máshova néztem, de aztán megállítva kényelmesen elolvasható volt a felirat, miszerint felmondok.
És igen, ez való az ilyen léleknek! A végtelen, értsd korlátlan homok- és víztenger! És egy motorkerékpár a feneke alá! És a száguldás, a szél fütyülése! A korlátlan szabadság metaforái és szimbólumai. Na, hát most ezt a korlátlanságot, legalábbis valami nagyon, nagyon hasonlót te is megélhetsz, mert kezedben a végtelen. Na persze nem ebben az általános filozofikus értelemben, hiszen akkor te lennél az isten, hanem – és most szállj le a földre – hogy korlátlan adatot adunk ehhez a mi RED tarifa csomagunkhoz. Ettől persze te még nem fogsz igaziból a tengeren motorozni, és a főnöködnek se mondj fel, de vedd észre, mégiscsak egyféle korlátlansághoz jutottál a pénzedért. Annyi adatot tölthetsz le, amennyi beléd fér. All you can eat.
Olyan mint. Ahhoz hasonló. Egyszerű. Végül is nem az a cél, legalábbis most főleg nem az, hogy szolgáltatót válts, hanem inkább csak csomagot itt házon belül. Meg hogy van egy ilyen csomagunk is most már kedves előfizetőnk. Nem kell bíbelődni a konkurenciával. Ez persze nem baj. Semmi sem baj. Csak sajnálom a pénzt és a fáradságot. Mindig volt egy ilyen érzésem a reklámok többségével kapcsolatban, hogy mint ahogy azt valami Horatius egyszer megemlítette, zengve bongva vajúdnak a hegyek, és nevetséges kis egér születik. Nyilván oda kellett menni az egész stábnak, ahol a tenger nyaldossa a sivatagot, és hadd ne soroljam. De ha már így van, miért nem lehet jobban megmozgatni a kreatív fantáziát, és valami alapvetően eredetivel kiállni? Mondjuk egylépcsős helyett kétlépcsősen asszociálni. Persze, korlátlanság, végtelenség, ameddig a szem ellát, sivatag, tenger, világűr, száguldás, szabadság, szabadulás, jól van gyerekek, okosak vagytok. Erkélykorlát? Amit sosem érünk el, mert az erkélyünk bármeddig ki tud nyúlni? Vagy mese a soha ki nem ürülő csoda adatfazékról? Vagy de én rengeteg filmet stream-elek… de nekem okos házam van és szeretném… de… de… de… de az is belefér kedves uram/asszonyom… de ükapámtól is szeretném megkérdezni, hogy hova rejtette… azt is megoldjuk, vagy mit tudom én, csak ne folyton ezek a sztereotip cuccok ömöljenek a pofánkba. Jó, egy kis halvány színfolt volt a cipőtalpra írt felmondok üzenet, és szép szemei vannak a hölgynek, és tényleg jól néz ki a motorozás homokban és vízen, csak kicsit drága ez ahhoz képest, hogy bizsu. Na persze ha megfizeti valaki…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 6/10