1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Zewa reklám

*************************

zewa logo papírtörlők – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Egy kampányban nagyon fontos az állandó visszatérő elemek megválasztása. Hisz ezek az elemek lesznek majd a brend úgymond képviselői, ők leszenek majd a pálcika a nyalókában (hű ez szép volt), úgy hordozzák majd az üzenetet, mint Atlasz a földgolyót (ez se semmi). Egyszerűen ráragadnak majd a brendre mintegy megszemélyesítve azt. És itt a majd-on van a hangsúly. Mert a bevésődéshez idő kell. Kellő számú verzió, kellő számban ismételve. Különben a majd-ból soha lesz…

***************

***************

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy kisfiú, egy kislány, meg egy olyan izé. Az izé nagy volt és szőrös, majdnem olyan, mint Csubakka a Csillagok háborújából, de mégsem olyan, hanem ugyan szőrös, de nagy bánatos szemekkel, és szemmel láthatóan nagyon jóságos, és barátságos, és nagyon szereti a kisfiút és a kislányt és viszont. Igaz, a mellékelt epizódban csak a kisfiú látható, de ha te, nyájas olvasó (a nyájas itt nem azt jelenti, hogy te birkapásztor vagy) szeretnéd a többi epizódot is látni, akkor üsd föl a jútyúb nevű mesekönyvet, ott megtalálod őket.

Történt pedig egyszer, hogy a kisfiú, és a jóságos izé elmentek kirándulni. Ahogy mentek mendegéltek a meseerdőn keresztül, egyszer csak nagy hirtelen, egyik pillanatról a másikra azon minutában a jóságos izének… hogy is mondjam csak… szóval a jóságos izére rájött a szükség, mert hát a jóságos izéknek is van ezek szerint anyagcseréjük, és a jóságos izé méreteit tekintve, ezen anyagcsere végkimenetelét illetően vélhetőleg nem beszélhetünk elhanyagolható mennyiségről. A meseerdőt pedig nyilvánvalóan nem lehet környezetszennyezni, bár véleményem szerint az itt szoba jöhető szennyezés nem volna éppen természetidegen, már ha a jóságos izé egészségesen táplálkozik, és csak bió izéket fogyaszt. Mert így bió menne a bióhoz, és nem volna semmi probléma. De úgy tűnik nem ez volt a helyzet, mert igencsak megörültek egy mesebeli tisztásnak, ahol többek közt egy olyan mesebeli falusi budi is része volt a mesebeli tájnak. Nosza meg is szaporázta a lépéseit a jóságos izé, hogyne szaporázná, hiszen rájött a szapora, azonban a budiba érve rettenetes csalódásban lett része. Nem az, amire gondolsz kedves nyájas olvasó (ez nem… ja ezt már elmagyaráztam), a budiba még épphogy belefért volna, mi több, a falusi budi elegáns, jól felszerelt angol vécét rejtett, hanem a vécépapír, amit ott talált, ó irgalom anyja ne hagyj el, valami silány konkurens termék képviselője lehetett, amit kétségbeesetten, és segély kérően nyújtott a jóságos izé a nyitott vécéajtóban a kisfiú felé.

Itt értünk el a drámai csúcsponthoz nyájas… (hagyjuk), amikor is csoda történt. Amikor már éppen azt hisszük, a szó sz@ros értelmében csúnya véget fog érni ez a történet, akkor a kisfiú kinyitotta a csodahátizsákját, amit nyilván akkor kaphatott, amikor valahol valamilyen nyugdíjas nénit öreganyámnak szólított, és lám, mintegy varázsütésre a mindent tartalmazó varázshátizsákból előkerült a termék egy bontatlannak látszó, kettő, vagy talán négy tekercset tartalmazó göngyölegje, amelyekből egyet boldogan nyújtott át a lelkileg megkönnyebbült, testileg pedig megkönnyebbülni készülő jóságos izének. Azért egy pillanatra a kisfiú átadás előtt még szeretettel az arcához szorította a fenéktörlő készséget, hogy ezen nem kevésbé érzékeny bőrfelületen is érezhesse a közben elhangzó termékismertetőben felsorolt jó tulajdonságokat.

A zárójelenetben aztán, ahol ugyebár a filmekben megszokott módon a győztes jók boldogságát, megérdemelt megjutalmazását szokták ábrázolni, a kisfiú nagy szeretettel bújik oda a jóságos izéhez, aki nagy szeretettel öleli át, hisz most már semmisem árnyékolhatja be ezt a boldogságot, még egy árnyékszék sem.

Vegyük észre itt a bújtatott termékismertető komponenst is, hisz tekintve a jóságos izé méreteit, nyilvánvalóvá kell hogy váljék számunkra e termék igen gazdaságos mivolta, nem vitathatóan a rétegek megfelelő számossága miatt. Látható tehát, mennyi jelentéstartalmat hordozhat egy megfelelően megfogalmazott karakter figura, mint például ez a nagy jóságos izé azzal a nagy seggével…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 6/10