Magyar
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Telenor reklám

*************************

Telenor logo Hello Telenor – 60s +++ Értékelés: 4,2/10

Már többször tettünk kísérletet arra, hogy megpróbáljuk kitalálni, hogyan csírázik ki és szökken szárba egy marketing ötlet. A kiindulás nyilván a termékötlet, amit valahol valamilyen cégnél egy termékmenedzser talál ki, aztán szólnak a kedvenc reklámirodának, marketingügynökségnek, vagy más efféléknek, ehhez kellene valamit kitalálni. És akkor az iroda kitalál és prezentál. Először a megrendelő nézi meg, és dönt, mely koncepció tetszik neki leginkább. Tök mindegy. Nem tudja szegény, mindegyik koncepció valahol legbelül ugyanaz…

***************

***************

Talán pontosabb, ha azt mondom, divat alapkoncepciók vannak, és arra épül minden ajánlat. Ilyen például a sztereotip életérzések, vagy életpillanatok alkalmazása, hogy mondhasd te kedves reklámon csüngő befogadó, aha, ez én vagyok. Vagy egy fenét. A te életed ennél mindig gazdagabb, és ezt csak úgy közbevetőleg jegyeztem meg.

Nos tehát ott tartottunk, mindenekelőtt a termékmenedzser kitalál egy új terméket. Itt azt, legyen próbaidős csomagunk is, ami ugye azért eléggé elterjedt húzás, például a fizetős tévécsatornák, vagy társkereső oldalak beetetési szokásait figyelembe véve. A termékmenedzser elmeséli az egyedülálló ötletét a kreatívnak, és közben ilyeneket mond, tehát a fogyasztónak van elég ideje kipróbálni a dolgot, és feltehetőleg annyira teszik majd neki, illetve annyira megszokja ezt a korlátlanságot, hogy nem tud majd nélküle élni. Kvázi. Aha értem. Tehát van ideje kipróbálni. Van ideje kipróbálni. Nos ebben a mondatban három szó van, a van, az ideje, és a kipróbálni. Hát a vant talán ki is zárhatjuk (szerintem pedig éppen ebből lehetne nagyot alkotni, de ingyen nem adok ötleteket innentől kezdve), a kipróbálni, próbálni, felpróbálni, mint a cipőt, egy ételt, egy élményt, na ebből már lehetne valamit, de én ehhez túl tehetségtelen vagyok, marad hát az idő. Az egyszerű. Idő és karácsony. Na persze, mindenki rohan. A mindenki pedig elég nagy célcsoport. Zseniális vagyok. Rohan mindenki megint, mint mindig karácsonykor. És jó, te, tök jó képek jönnek össze, hogy kezdődik megint, az unott képű csapossal a díszek mögött, a keresztbe vitt biciklis fenyőfával (ebből bumm lesz), a kiscsizmás kutyussal (de édi), menj ide, menj oda (az a szép terem mire lesz?), áruház babakocsival, elviszik az autót, vegyél másik ajándékot, egy harmadikat online (aha), csomagold be az utolsó pillanatban, rokonokra készülés, és az elrontott fogás, de nem baj, ne sírj kedves, mert szeretjük egymást (meghatódtam), és tik-tak, tik-tak. Szóval az idő. Itt nyomatékosítjuk, az idő kedves befogadó, az idő az, ami itt nagyon hiányzik. Csak csináld és csináld megállás nélkül.

És most! Na és most! Azt gondoltuk, idén azt adjuk ajándékba, amire mindenkinek szüksége van. Időt! Ez zseniális. De hogy fogja ezt csinálni ez a kedves jóságos cég? Hogyan fogja meghosszabbítani a karácsonyi készülődéshez szükséges sohasem elég időt? Hogyan tudjuk majd könnyebben megélni ezt az időszakot, amelyre oly érzékletesen utaltunk ezen példákon keresztül? Hogyan?

Úgy, hogy akár három hónapig is gondolkozhatsz, melyik csomagunkat veszed majd meg igen kedvező áron. Tehát ugyan ne törd ezen a fejed most, ebben a karácsonyi rohanásban, tudjuk, ezt tetted volna, hanem levesszük a válladról ezt a terhet, ezzel most nem kell foglalkoznod, és így jelentősen meghosszabbodik a rohanásban rendelkezésre álló időd. Mit szólsz? Hát nem nagyszerű? É ingyen van. Bizony! Ja nem. Nincs ingyen, de csak havi 5 990 forint. A kipróbálás. A hülyének is megéri ennyiért ennyi időt ajándékba kapni. Mármint gondolkodási időt. Nem is rossz ugye? – agitál tovább a kedves narrátor. Gondolj rá úgy, mint egy próbaidőszakra. Mi van? Szóval a próbaidőszakot könnyebben átvészelem, ha úgy gondolok rá, mint egy próbaidőszakra? Ugyanis ilyen kontextusban szokták használni ezt a szófordulatot, mint például annak idején, amikor egy évre be kellett vonulnom katonának, anyám mondta, gondolj rá úgy, mint egy nagyon különleges élményszerző utazásra, ami csak gazdagíthat, tapasztaltabbá tehet. Úgy is lett. Most már normaidőn belül tudom szétszedni és összerakni a kalasnyikovot. Kell majd. Érted kis kreatívom? Hülye voltál ezzel a szöveggel. Igaz, mondtad az elején, nem vagy túl tehetséges.

Ilyen egyszerű. Mondod, és még ki is írod, mint egy próbaidőszak. És hát ki ne tudná, hogy a próbaidőszak, az voltaképp az egyszerű és kellemes dolgok szinonimája. Szerintem te is a próbaidőszakodat töltöd éppen a munkahelyeden. Ne remélj túl sokat…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 6/10

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 44 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

5.png0.png7.png9.png4.png3.png
Ma122
Tegnap184
Ezen a héten306
Ebben a hónapban4708
2014.10.25 óta507943

Látogató infó

  • IP: 34.229.131.116
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2020. január 21. kedd, 18:40