3.3 of 5 (13 Votes)

Koral jégkrém reklám

*************************

Koral jégkrém - 45s

Értékelés - 3,8/10

Legyünk igazságosak. Ez mindössze a pornófilm sokat ígérő előzetese, a folytatást nyilván csak a késő esti órákban láthatjuk valamely eldugott csatornán. De ott biztos lesz majd kígyóuborka, meg almás pite is. Alig várom.

***************

***************

Szóval minden úgy kezdődik, ahogy azt a pornó forgatókönyvek szigorú szabályai előírják. Megyen a szextárgy, a nőnemű áru a lépcsőn fölfelé alulról fényképezve bőrszerkóban, amit legott már bontogat is magáról. Ágy szélén ül, aláhull a leheletnyi kombiné, nagy, tetovált szárnyak a vállon. Angyal szállt le ágyainkra és vágyainkra. Fürdőkád, hab, combok, majd egy kissé lilásabb neglizsé, továbbá kéjes vonaglás. Irány a frigó, közben valahogy neglizsé kicserél, most fehér. Szex segédeszköz kivesz - ez a reklámozandó jégkrém - majd kereveten leheveredve szopás. Jégkrém ejakulál, fehéres anyag a száj körül bemutatva. Közben a hatás fokozásaként alul szalagban megy a vágyfokozó szöveg valami hűsítő nyereményjátékról, ahol joker jégkrémet lehet nyerni, ugyanis koral a hűsítő nyeremény. És amikor e szexhirdetésben kétértelműen azt mondja a női hang hogy fedezd fel a jeges csodát, koral, akkor az üzenet egyértelműségét nyilvánvalóvá teendő, a nő az ágyon sokat ígérően belengeti nekünk a jeges segédeszközt, mintegy utalva rá, mivel tudná ugyanezt megtenni.

A filmecske készítői nyilván felismerték, hogy nyalókás jégkrémet a gyerekek nem, vagy alig fogyasztanak, ezért ezt a célcsoportot eleve kizárták a "fókuszból", amiképp tették ezt a nők nagyobb részével is. Ja az üzlethez érzék kell. Elképzelhető, úgy kalkuláltak, esetleg némi felháborodást szül majd reklámjuk, ami, mint köztudott, csak használhat a boltnak. Teljesen igazuk van. Így kell ezt csinálni. Mit kell itt azonnal gyermekmegrontást, meg nőalázást vizionálni. Megint túlhajtom a dolgokat.

Megyek is a legközelebbi szexboltba koralt venni. Mert képzeld el ugyanezt dugással.

**************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 1/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10