1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Yogobella reklám

*************************

Zott Yogobella - 25s

Gondolta volna? A befőtt gyümölcsből készül. Egyes gyümölcsökből. De mikor mondjuk ezt el a lányunknak? Mikor lesz ehhez elég érett? Érett, mint a gyümölcs, amelyből a befőtt készül.

***************

***************

A történetünkben szereplő hölgy például nemrég mesélte a lányának, hogy egyes gyümölcsökből befőtt készíthető. Ha most látatlanban meg kéne tippeljük a lány életkorát, feltehetőleg kettő és három év közé tennénk, bár ki tudja? Mai felgyorsult világunkban egészen meglepő mértékben nincsenek tisztában a fiatalok bizonyos, számunkra, éltesebbek számára még triviálisnak tűnő dolgokkal. Például egyesek azt hiszik, hogy a tehenek kékek, ahogy az bizonyos reklámokban ábrázolva vagyon. Nos, az adott leány is benne van már a korban, szinte anyányi, úgyhogy mindenképpen felkészültnek tűnik az ilyesféle, eddigi világnézetét alapjaiban befolyásoló információk befogadására. Egy picit azért aggódom, vajon hogyan fogja elviselni lelkileg e leányzó, amikor anyja majd megint nemrég elmeséli neki, hogy például a borjú bécsi aranyos bocika húsából készül, amely állatka bizony nem szokta túlélni e kulináris beavatkozást.

De ne tévelyegjünk el vizsgálódásunk eredeti tárgyától, ugyanis mesénkben a leány megtudja továbbá, hogy a szebb gyümölcsökből pedig gyümölcssaláta fabrikálható. Tehát a csúnyábbja megy a befőttbe, a szebbje a gyümölcssalátába. Szerintem ha ennyi mezőgazdasági ismeret birtokában a lány nem kezd azonnal gazdálkodni, nagy hibát követ el.

De már megint csak gúnyolódom itten, és nem veszem észre milyen szép ívben épül fel e mondatok során a brand iránti bizalom, hisz végül kimondatik, a gyümölcssaláta szint, vagyis a szebb, gondosan válogatott gyümölcsdarabokat tartalmazó szint pont az, amin a Yogobella is tartózkodik. A Yogobella ugyanis nem egy szakadt befőtt, és ez az, ami fontos az anya és leánya számára, amint ezt az anya közli is. Közben természetesen szép, színes, jól fényképezett gyümölcsdarabokat láthatunk, és persze a boldog anyát nyilvánvalóan fogyatékos gyermekével, akivel egy két-három éves gyerek színvonalán lehet csak beszélni. És ez mind rendben is volna, minden részvétünk az övék, ha ez az otthon falai közt, vagy valamilyen ápoldában történne, de vegyük észre, ezek hozzánk beszélnek ekképpen! Elvégre ez egy reklám!

Tehát üdvözlet az ápoldában, és ízleld a különbséget. Gondolom a nagymamád másodosztályú gyümölcsökből készült befőttje, és a nagyszerű Yogobela között.

**************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}