1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Orbit reklám

*************************

Orbit rágógumi – 20s +++ Értékelés: 5,4/10

Régi gumi. Rágó. Régi reklámkampány. Ismerős figurák, ismerős „konfliktus”. Otthon érezzük magunkat benne. Te otthon érzed magad benne. Mondta pszichológus, csak én állításokkal szabad nyomulni. Na ez egy te állítás volt. Hibáztam, azt hiszem, nem vagyok normális. Akarok róla beszélni. Magamban. Neked nem, mert te nem fogod érteni az én mély szellemiségemet. Na tessék, megint egy te állítás. Minősítettelek. Egyik pszichohiba a másik után. Olyan szarul érzem magam, mint egy fánk, akivel szakított Banderas.

***************

***************

Ha én híres, sokat foglalkoztatott, nagyon jól fizetett nőbálvány színész lennék, vajon hajlandó lennék-e fánkokkal beszélgetni ócska kis reklámokban? Á nem, én biztos nem. Van én bennem gerinc. Nekem elég lenne az a pénz is, amit a művészetemmel keresek. Akkor sem, ha nagyon súlyos pénzekről volna szó? Nagyon nagyon súlyos pénzekről? Akkor sem! Mégis mit képzelsz te rólam? A pénz nem boldogít. A hazug embert hamarabb utolérik, mint a sánta kutyát. Aki másnak vermet ás… ja, bocs, csak önkéntelenül elkezdtem sorolni mondásokat, amikben nem hiszek. Gyenge vagyok. Ha Banderas volnék, még az inkontinencia reklámot is bevállalnám. Így marad csak az inkontinencia. (Nem is, csak a poén kedvéért mondtam. Meg ha volna is, letagadnám. Pl. így.)

Te figyelj Bandikám, vagy hogy is szoktak téged a haverok szólítani, szóval volna itt ez a helyzet, és mivel te egy ilyen nőbálvány volnál, vagy, innen felől gondoltuk megközelíteni az üzenetet. Olyan nő-férfi viszonyból adódóan. Mert tudod, veled kapcsolatban a nőknek, meg egyes férfiaknak is, nem nekem, ne érts félre, óhatatlanul megfordul a fejükben ez a reláció gondolatilag. Konkrétan most inkább a szakításra gondolok.

Már úgy érted, szakítsak egy fánkkal, ami ugyebár azt involválná, hogy előzőleg viszonyom volt vele? És akkor még az alakja is arra utalna, hogyan csinálhattuk? No way…

De Bandikám, Banderkám, a kedves rétegnézőnek azért nem ennyire piszkos a fantáziája, csak olyan sztereotip a drága. Gondolj bele. A nőfaló sármos már csak tudja, milyen szöveggel kell szakítani. Csak annyi a különbség, hogy most nem nőfaló volnál, hanem kajafaló. És szakítasz az ételmaradékokkal. Ugyanaz a séma. Nem zseniális? És még az is van, hogy a fánk pont úgy viselkedik, ahogy az aktuális nőd szokott, amikor szakítasz vele. Nem akarja tudomásul venni. Csak most nem kell lelőnöd, hanem itt a termék a fegyver. Kérdezném tehát még egyszer, hát nem zseniális? Ja, és egyébként itt van egy bőrönd pénz is.

Nem bánom, vágjunk bele – mondta Banderas, majd közömbös arccal zsebre gyűrte a bőrönd pénzt és bemutatkozott a fánknak, a szendvicsnek, a fagylaltnak, és annak a negyedik barnának, ami nem tudom micsoda, de biztos nagyon árt a fogaknak. Ebből egyébként azt is megtudhattuk, mit eszik egy ilyen világsztár ebédre. Szendvicset, fagylaltot, fánkot, és valami barnát. Nem túl egészséges. Jó, tudom, ezek itt most csak valamiféle szimbólumok, ők az általános ételmaradékok. És az egész olyan vicceses, jópofásos. Meg semmi grafikon és PH érték. Semmi komolykodás. Egyél, igyál, rágózz! Vagy moss fogat. OK, azt nem lehet mindenhol promt. És a PH érték az nem vár.

Lehet, egyedül vagyok ezzel az érzéssel, de ha túl nagy világsztárt látok valamiféle méltatlan, vagy nekem annak tűnő szerepben, akkor az bennem úgynevezett csalódás érzést vált ki. És akkor most ezt az érzést kapcsoljam össze a termékkel tessék mondani? Juszt sem veszek ilyet, ezeknek még a Banderast is sikerült megrontani. Lehet, tévedek, lehet Banderas nem is olyan nagy sztár, lehet, Sir Laurence Olivier sohase vitatkozna egy fánkkal egy rágógumi reklámban, lehet, ez is csak egy megoldandó színészi feladat, ami kihívás, mondom, lehet, tévedek, de mint arra már a bevezetőben utaltam, van némi problémám a pszichémmel. Persze az is lehet, nekem nem jön be a Banderas.

Akarok róla beszélni. Múltkor azt mondta a csajom, a volt csajom, hogy többek közt azért szakít velem, mert sokszor olyan a leheletem, mint egy pöcegödöré. Kár hogy ez a termék csak ételmaradékokra jó. Vagy nem láttam az összes promóját? Én kérek elnézést…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 7/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}