1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

TENA Lady reklám

*************************
TENA Lady inkontinencia betét - 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Előre is elnézést kérek, amiért nem tudok lekattanni a témáról, de az a helyzet, hogy nem tudok lekattanni a témáról. Természetesen nem vonom kétségbe e termék vitathatatlan hasznosságát, és nem szándékozom gúnyolódni azokon az embereken, akiknek ilyesmi segédeszközre szükségük lehet. Én is már benne vagyok a korban, lehet, eleve nem volna szabad effajta készség nélkül elhagynom az otthonomat. (Vetettem is most egy gyors pillantást arrafelé, nincs-e ott valami gyanús folt.)

***************


***************
Nincs. Nincs folt. Eddig jó. Ezek szerint sokkal jobban állok, mint azok a fiatal nők ebben a reklámban. Szegények. Pedig én már vagy háromszor olyan idős vagyok, mint ők. Vélhetőleg. Hogy mi van? Hogy a nőknél fiatalabb korban is előfordulhat ilyen, vagy olyan okoknál fogva úgynevezett alkalmi vizeletcsepegés? Medencefenéki izmok? Meggyengülnek? Szülés után például? Tudod mit? Nem érdekel. Továbbra is az a véleményem, hogy nem kéne fiatal hölgyekkel vidám zenére ilyesmit reklámozni. Vagy nem fiatal hölgyekkel vidám zenére kéne ilyesmit reklámozni. De még csak idős hölgyekkel sem szomorú zenére. Mondjuk animáció. Akár vidám zenére is. Mert most mi van?

Vannak dolgok, amiket szeretünk… ha észrevesznek rajtunk. Ugye itt a hatásszünet azt éri el, hogy értsük, általában azokat a dolgokat szeretjük, amiket szeretünk, ha mások is észrevesznek. És vannak, amiket nem. Tehát nem szeretjük, ha azokat a dolgokat, amiket nem szeretünk magunkon, esetleg mások is észreveszik. Ilyen például az alkalmi vizeletcsepegés. Illetve ez a betét. Pontosabban a betétet azért tesszük be, hogy ne vegyék észre rajtunk az alkalmi vizeletcsepegést. De mivel azt akkor is tudatosíthatja a szemfüles megfigyelő, ha észreveszi a betétet, ezért olyan betét kell, ami maga is észrevehetetlen. Tetszik érteni. Tehát például az olyan pelenka nem jó erre a célra, amit vállnál kell megcsomózni, mert azt észrevehetik mások is. Ez a termék viszont pont olyan méretű, mint egy tisztasági betét, tehát ha csak alkalmi vizeletcsepegésed van, értsd, ha mondjuk színházba, vagy koncertre mész, akkor az alkalomhoz illően választhatsz magadnak egy ilyen betétet. Kis pisi, kis betét. Lehet, kicsit belezavarodtam.

Hölgyem, ön gyönyörű. Igen, ez a táska is gyönyörű. Meg ez a kalap is. A karkötő egyenesen fantasztikus. Attól a kék szőrös izétől meg szinte elállt a lélegzetem. De most, mielőtt közelebbi ismeretséget kötnénk, engedjen meg egy egyszerű kérdést. Remélem nem veszi tolakodásnak, de szeretném megtudni… tényleg semmi jelentősége, csak érdekelne, hogy… szóval nem értsen félre, de volt itt ez a reklám, amiből megtanultam, hogy a nők nem mindent szeretnek megmutatni abból, ami van nekik, és én… tudja én nem szeretem a kellemetlen meglepetéseket, egyszóval… öntsünk tiszta vizet a pohárba, illetve nincs-e véletlenül magácskánál valami, amivel ha ezt a poharat letakarnánk, és így próbálnánk tiszta vizet önteni bele, akkor noha a kancsó kiürülne, a pohár mégis száraz maradna. Nem tudom tetszik-e érteni mire gondolok? Anyádra gondolsz vén marha, na húzzál innen, amíg szépen vagyok!

Én tudom, hogy a férfi nőgyógyászoknak semmi gondjuk a nők megkívánásával, annak ellenére, hogy ők aztán sok mindennel találkozhatnak a munkaterületükön. De talán pont ezért tudják élesen elválasztani a két dolgot. Én viszont nem vagyok nőgyógyász. Nem akarom, hogy az asszociációs bázisomat beszennyezzék ilyen mocsadék összekapcsolásokkal! Hogy én mit hisztizek itten? Hogy ez rajtam kívül senki férfit az égvilágon nem fog eltántorítani a nemes cél akarásától? Jó, de tehetek én arról, hogy ennyire jó a fantáziám? Szinte jobb, mint egy kreatívé. Nekem igenis eszembe jutnak ilyen dolgok, amikor utána fordulok egy-egy jobb medencefenéki izomnak. Illetve várjál csak… nem is rossz ötlet… mármint az, hogy mire fogjam, amikor időnként csődöt mondok a kritikus pillanatban…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}