1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

AXE reklám

*************************
AXE Excite dezodor ? 30s +++ Értékelés: 5,4/10
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy fiatalember, nyilván valamilyen családban a legkisebb fiú, és mivel mindig a legkisebbel csesznek ki, mindig ő lesz a végén a király. Esetünkben is így történt. Persze ehhez valakit előbb öreganyámnak kellett szólítania, és így kaphatta meg a varázsdezodort. Mondta is neki az öreganya az átadáskor, hogy ha ebbe baj esetén háromszor belefúj, rögtön ott terem majd valaki illetékes.

***************


***************

Később persze kicsit pontosított a használati utasítást illetően az idős hölgy, miszerint nem háromszor belefújni kell, hanem háromszor befújni kell, mégpedig ennen magát a fiatalembernek. Aztán egy szép napon tényleg komoly bajba keveredett a legkisebb fiú, mert nagy büdösség támadta meg a testét. Mit volt mit tenni, előkapta hát a varázsdezodort a legény, és háromszor jól befújta magát vele. Aztán várt izgatottan. Várta, mi fog történni, mitől fog elmúlni a feje felől ez a sorscsapás.
Nos, innentől kezdve követhetjük nyomon az eseményeket a mellékelt film segítségével, és innentől kezdve drukkolhatunk főhősünknek azért, hogy végül a jó elnyerhesse méltó jutalmát.

Az ifjú a befújás után meglepetten tapasztalta, hogy a nagy büdösség voltaképp már a puszta befújástól oszlani látszik, de mivel itt valami esemény is be volt ígérve ráadásnak, hát jogosan várakozott a folytatásra. És furcsa mód először nem is ő, hanem a városka többi lakói figyelhettek fel egy különös égi jelenségre. Odafentről, nyilván közvetlenül a mennyekből, váratlanul angyalok kezdtek alápotyogni a földre. És nem is akármilyen angyalok. Hanem eszméletlenül dögös, lengeruhás csajok. Persze szárnyakkal és glóriával. És mind egy irányba indult, valamiféle kábult állapotban. Mint a hímlepkék a nőstény lepke által kibocsátott feromon után, úgy mentek e nőstény angyalok a hím fiatalember által kibocsátott dezodor illat után. És mindez történik egy olasz kisváros (szerintem az lehet) utcáin, ahol tudvalevőleg igen erős a keresztényi tanításba vetett hit a lakosság részéről. De hát ilyen a sors, ha egyszer a jóravaló fiatalembernek jutalom jár, akkor semmise drága, ezért még néhány angyal bűnbeesése sem igazán komoly ár. Bár a bűnbeesés pontos mibenléte nincs minden részletében kifejtve, gondolom az összes dögös angyal meglesz a fiatalembernek aznap este, s mindez csak azért, mert öreganyámnak szólított egy hajlott korú és hátú nénit valahol egy erdőben. Nem, persze biztos túl van már a mi hősünk egynehány sárkány- és óriásölésen is, csak az nem fért bele a harminc másodpercbe. Biztosan, mert nem hinném, hogy az ilyen minőségű angyalokhoz olyan olcsón hozzá lehetne jutni egy valamirevaló mesében.

De ember, ez nem egy mese, hanem egy reklám. Egy termék reklámja. Persze ettől még lehet meseszerű, hogyne lehetne, számos példa van erre. Csak talán már megint feleslegesen kidobunk az ablakon egy potenciális célcsoport szegmenset. Vagy aki ennyire bigott, hogy felháborodik egy ilyen vicces szentségtörésen, az úgyse használ dezodort? Te tudod. Különben is, ez egy fiataloknak szóló reklám. A fiatalok pedig valahogy inkább nem vallásosak. Az alkotók szerint. Vagy ha igen, akkor bizonyára nem annyira merevek. De tessék mondani, az baj, ha a merev idősebb vallásos néptömegek is vesznek esetleg ebből a szerből? Te tudod. Te vagy a kreatív.
Egyébként azt el kell ismerni, az adott márka reklámozói igen nagy fantáziával nyomulnak (ld. korábbi vonatkozó elemzések). Csokigyerek, rumbatök, amnéziás fiatalember, mind, mind e termékcsalád szolgálatában. Most meg ezek az angyalbigék… lenyűgöző.
Te, és olyat nem lehetne, hogy ha az angyalok bűnbeesnek, akkor legközelebb a bűnösök válnának angyallá? Mondjuk a pap a gyóntatószékben nem penitenciát szab ki, hanem egyszerűen lefújja a delikvenst az új AXE Absolve termékkel, amitől az angyallá változik, és máris irányt vesz a magasságos kék ég felé.

Így történt hát, hogy a szegény legkisebb fiú végül megkapta a fele királyságot, és vele a gyönyörű királylány kezét. Plusz a még gyönyörűbb angyallányokét, és hogy ez így is maradhasson, a szegény legkisebb fiú áttért a mohamedán hitre. Még most is boldogan élnek, ha azóta meg nem haltak.
*******************************************************************************

Értékelés: 5,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 8/10
A technika (Technology) – 7/10
{mxc}