4 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (1 Vote)

Nizoral reklám

*************************

Nizoral - 20s +++ Értékelés: 5,0/10

Igen! Elég volt a korpás hajak látványából, elég volt az amúgy kifogástalan külsejű fiatalemberek, férfiak és nők korpával való beszennyezéséből. Na jó, igaz, úgy sokkal markánsabban lehetett bemutatni az ellentmondást a szépség, és az azt méltánytalanul a sárba lerántó bőrelváltozás kölcsönözte külső között, s így az igény felismertetése talán kicsit könnyebben ment, de ez olyan volt, mint mondjuk egy szép nő vakbélműtétjét nézni. Kellemetlen. De ennek vége.

***************


***************

Úgy indul az új típusú megközelítés, hogy egy szép női láb kibújik a papucsból a fürdőszobában, és ugyanakkor egy kérdést hallunk férfihangon: "Emlékszik még?" Mire is? Hogy amikor nőként egyszer (többször, régen, szoktam volt) így kibújtam a fürdőszobában a papucsomból, és tudtam, hogy ez az izgalmas férfihang már odabent van, vagy mindjárt idebent lesz, akkor mi minden történt?

Dehogy. Itt most nem a képek idéznek fel, most ne arra figyelj. Arra emlékszel-e, hogy a számtalan előző Nizoral reklám nyomán nyilvánvalóan beléd rögzült egy üzenet, miszerint "a Nizoral hatékonyságának titka az, hogy a korpásodás valódi okát, a gombát távolítja el." Ezt egy női hang közli veled, miközben a képek mintegy alátámasztják a mondanivalót.

Mit látunk? Ruhátlan hölgy, zuhanyzani kezd. Haja, bőre láthatóan korpától teljesen mentes. Emlékszel? (Én ugyan nem láttam, de te biztos emlékszel, különben miért utalnának rá?) Ez a nő olyan korpás volt egykoron, hogy műhóként foglalkoztatták nyáron egyes sípályákon. De most másik állásban van végre, mert oda már szerencsére alkalmatlan. De nézzük tovább. Meztelen férfi lép be hozzá. Mindketten kacagnak. Aztán előjáték kezdődik, egymás fejét samponozzák. Bocsánat. Elfelejtettem elvonatkoztatni. Tessék koncentrálni csak a samponra. Semmi előjáték. Semmi fantáziálgatás arról, milyen egyéb fiziológiai folyamatok indulnak be akkor, mikor két fiatal (esetünkben kivételesen egy nő és egy férfi) meztelenül összeölelkezik a zuhany alatt. Azt tessék átérezni inkább, ahogy a sampon irtja a korpákat ott a fejükön.

Segít a józan férfihang. "Elegendő, ha hetente kétszer rendszeresen Nizorállal kényezteti a haját." És amikor kimondja "kétszer", a hölgy ott a férfi karjaiban meztelenül a zuhany alatt a győzelem jelét mutatja felénk. Kétségtelen, a jelet két ujjal kell megformálni. Közben a szemöldökét is megemeli mosolyogva, metakommunikálva így nekünk a helyzetével való nagymértékű megelégedettségét. Bevallom, kell is a férfihang józansága, mert ha nem mondja, nem biztos, hogy a nő boldogságát a látottak alapján feltétlenül a Nizoralnak tulajdonítanám.

"Nizoral. A korpával kíméletlen, a hajjal gyengéd." Ezt már a női hang mondja megint. Ja, értem. Tényleg, a férfi olyan gyengéd azzal a nővel. Mint a Nizorál a hajjal. És pont olyan kíméletlen, mint a... mint a... Na ez nem jött be. Megint azt hitted, okosabb vagy. Te majd kitalálod mire gondolt a kreatív. Itt ugyanis csak egész egyszerűen be van dobva egy pikáns, fiatalosabb stílus, friss, üde, pajzán meg minden, és most így népszerűsítik ezt a terméket. Pont.

Közvetettség. Nem közvetlenül mutatjuk be az igényt, hanem társítjuk egy kellemes hangulattal. Közben verbálisan nyomatjuk az üzenetet, illetve bevágjuk a terméket a maga kiszerelési formájában. Mert lehet, te a látottak hatására azonnal indulnál az asszonnyal a zuhany alá (ki mással), de előbb-utóbb csak viszketni fog a fejed, és akkor - miután megnyugodtál (refrakter fázis,ha tudni akarod) - hirtelen felbukkan az elsődleges hatás pillanatnyilag inaktív rétegei alól a társított üzenet, amelynek hatására hevesen és bőségesen nizorálozni kezdesz.

Hát így van ez velünk kreatívokkal, tudjuk mi az a közvetettség. Mert gondolj bele, ha nem volna nekünk ez az érzékünk, ami szakmai, akkor hogyan mutatnánk be mondjuk egy vécépapír finomságát? Te durung barátom, gondolom közvetlenül mutatnád be az igény ébredését. Milyen smirglivel, milyen újságpapírral, és milyen aztán a pihe-puha termékünkkel.

Na jó, tényleg, azt nem lehet. De azért legalább egy picit lehessen a látottak alapján a termékre asszociálni. Az csak használhat.

Tényleg, ez a Nizoral nem lenne jó egyben síkosítónak is?

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}