1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Silan reklám

*************************

Silan Fresh Winter - 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Az a büdös kölök! De ennek már vége. A kölök nem büdös többé. Megvan ő illatosítva immáron. Csak ki kellett őt öblíteni ezzel a termékkel, és mint a friss tél, olyan illatossá vált. Te tudod milyen illatú a tél? Tudod, a friss téli illat, ahogy jegesen az orrodba szúr amikor kilépsz a tájba, amolyan fenyőfás, télapós, bejglis illat lehet. Gondolom. És mindenképpen nagyon puha, mint a frissen esett porhó.

***************


***************

Szép képpel kezdünk, áll az új Silan Fresh Winter a hóesésben, mellette fresh hóvirág bólogat, a távolban fenyvesekkel vadregényes táj. A narrátor be is mutatja őt, ő az új Silan Fresh Winter. Jó kezdés, megneveztük a terméket, erről szól majd filmünk. Boldog családi kép következik, papa, mama, kisfiú, és az ablakon bekukucskál egy hófedte fenyőfa. Ajándékok dobozai szerteszét. Karácsonyi hangulat. Meg is szólal anyuka monológja ekképpen:

Szeretem látni a gyerekek boldog izgatottságát a születésnapjukon.

Jó, legyen születésnap. Nehogy már ezen is kiakadj. És érezni a közelségüket és a szeretetüket - folytatja anyuka a belső monológot, miközben látjuk, ahogy érzi a szeretet a hozzá bújó kisfiúból áradni. De nicsak, anyuka mintha nem csak a szeretetet érezné, mert feltűnő gusztussal szimatolja végig az ölelő gyermekkart egészen a vállig. És meg is jelenik a gyermekkaron a felirat: Silan. Hogy vegyük az adást.

Milyen szép! Ez a termék egyfajta szeretetfokozó! Mintegy bekapcsolódik az anyuka-gyermek szeretetáramkörbe, erősíti, fokozza azt, vagy úgy is mondhatnám, felhőtlenné teszi. Az élő gyerekek ugyanis néha büdösek kissé, mert mindenfélét csinálnak, ugrálnak szanaszéjjel, büdös állatokkal játszanak, meg más ilyesmi. De ennek vége! Most már csak az van hogy anya, gyermek, Silan, szeretet. A mi termékünk a legszentebb, legmélyebb emberi érzések áradásánál is jelen van, rendelkezésre áll, megvásárolható. Mit megvásárolható, nélkülözhetetlen!

Nézd csak, milyen érzékien simogatja anyuka a termékkel öblített ruhadarabot! Persze picit zavaró, hogy van benne egy gyerekek is, még a végén pedofíliával vádolják majd a jóasszonyt. Hát tehet ő arról, hogy orgazmusa kerekedik a termékkel öblített ruha érintésétől? Pedig csak a Silan az, a Silan-nal szeretkezik. Oda is van írva. Látod? Élvezze az új Silan Fresh Winter különlegesen friss, hosszan tartó illatát, és ruhái csodás puhaságát! Ezt mondja a mesélő, és pusztán ezt az élvezetet mutatta be a női főhős. Most mit izélsz! Csak ennyi történt. Hát istenem, így adódott. Egy öblítő, ami afrodiziákum is egyben. Kettő az egyben. Miért pont a mi termékünk ne lenne ilyen?

Mit mondasz? Fel vagy háborodva? Micsodán? Hogy hogy meri magát egy lapon említeni egy ócska öblítő az anya és gyermeke közti érzelemmel? Először is nem ócska, mert tényleg öblít, és tényleg szagosít, mint az összes többi öblítő. Továbbá vedd észre, a dolog annyira röhejes, hogy nincs ember, aki ilyen komolyan venné, mint te. Lazíts! Nem kell mindig egy profitéhes, gátlástalan rohadt bandát látni minden egyes spot mögött, akiknek semmi sem szent. Nem kell mindig egy rideg, könyörtelen, számító vadállatot vizionálni minden kreatívban, aki patikamérlegen méricskéli az emberi érzelmeket, kalkulálgatva a kiváltható hatást, hogy az értékesítési mutatók optimalizálhatók lehessenek. Ők is csak emberek. Én például szeretem őket. Persze csak akkor, ha Silannal öblögetnek.

******************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}