1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

*************************

Pannon és Samsung M620 - 40s +++ Értékelés: 5,2/10

És már megint egy kutya szív egy telefontársaság miatt. Nem tudom ki emlékszik rá, de egy másik telefontársaság másik reklámjában egyszer egy kutyát azért nem vittek el sétálni, pedig egész nap erre várt, mert a hazaérkező gazdinak sürgősen ki kellett használnia valamiféle kedvezményes telefonperceket. De ez a mostani kutya legalább bosszút áll.

***************

***************

Vigyázz! Most könnyű belefeledkezni a telefonbeszélgetésekbe - inti már meglévő és leendő ügyfeleit a cég, ha engem használsz, az bizony veszélyes lehet. Például megfeledkezhetsz az ember legjobb barátjáról. Aztán majd a kutya legjobb barátjáról. És egyáltalán, belefeledkezni valamibe, az nagyon balesetveszélyes. Mind fizikailag, mind pedig társadalmi kapcsolatilag. Mert arra már nem is merek gondolni, mi van, ha nem kutyasétáltatás, hanem mondjuk vezetés közben ér a hívás. Esetleg egy cég vezetése közben. Borzasztó. Szóval ha lehet, messze kerülj el engem az összes szolgáltatásaimmal és akcióimmal együtt.

Szegény kis kutya, milyen lelkesen lohol a gazdi mellett arra a vérpezsdítő lendületes spanyolos zenére. Pici kis szíve szinte egy ütemre dobog a gazdiéval, hálás párás kutyatekintete minduntalan a gazdiét keresi. Megjegyzem már itt gyanakodnia kellene, mert a gazdi ügyet sem vet rá, csak telefonál, telefonál. De visszatérve a gejl dumára elmondanám még, hogy piciny orrocskájával szinte már érzi azon jó falatok illatát, amelyeket a szerető gazdi hamarost elé tálal majd az ő megszokott tálkájában az ő megszokott, csak az övé zugában. De jaj, minő megrázkódtatás, az ajtó durr, becsapódik az orra előtt. Hiába loholja körbe a házat, hiába vonít és ugat és ugrál kétségbeesetten, a gazdi nem veszi őt észre, önzően csak a kedvezményes telefonperceket morzsolgatja magában. Az a dög, rohadék, önző telefontársaság, gondolja a kutya, és vele mindazok, akik nem találják különösebben viccesnek a kutya fent ábrázolt kínlódását. Mi, hogy ez azért mégsem meríti ki az állatkínzás fogalmát? Persze hogy nem. Meg hát itt azért a végén minden jóra fordul. Mert amilyen könnyen el lehet képzelni egy telefonálásba belefelejtkező embert, aki véletlenül ezért kizárja a kutyáját, ugyanolyan könnyen beláthatjuk, hogy egy ilyen kétségkívül intelligens állat, minden további nélkül neki tudja támasztani a csengőnek a nálánál lényegesen hosszabb és nehezebb gereblyét. Nem beszélve magáról a céltételező cselekvéssorról, amely végül azt eredményezi, hogy ezúttal a gazdi orra előtt csapódik be az ajtó. A bosszú beteljesedett! Szóval ez ekképpen tényleg nem állatkínzás, de azt a pici kellemetlen felhangot azért bírja szolgáltatni, különösen a kutyatulajdonosok és állatszeretők esetében, aminek bizony semmi keresnivalója sem lehetne egy reklámban. De hát igazuk van, ki törődik egy olyan jelentéktelen számosságú célcsoporttal, mint a kutyatulajdonosok és az állatszeretők. Az a néhány iparág is, amely rájuk épült világszerte, jó lesz, ha a fejéhez kap, és sürgősen másba fektet be, hiszen a kutyautálók és állatkínzók sokkal többen vannak.

Ugyan, ugyan, csinálom itt a felhajtás. Éppen elég annyi, hogy megtudják a népek a kedvezményről szóló információt, és hogy azt a telefont most ennyiért lehet megvásárolni. Már ha emlékeznek rá, és az erős sztori miatt nem felejtik el újból és újból. De így is jönnek elegen mondod te. Lehet, de talán egy jobb reklámmal még többen jönnének.

******************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 7/10

{mxc}