Orbit reklám
*************************
– amikor itt lesz az ideje 60s +++ Értékelés: 4,4/10
Természetesen napi aktualitások hátára is fel lehet, illetve inkább fel kell ültetni a termékről szóló üzenetet, de egyáltalán nem mindegy melyikre. Nyilván a betörtek Pista bácsi trafikjába szerű napi aktualitás háta nem elég erős ahhoz, hogy hosszabb távon hordozni legyen képes egy termék-népszerűsítő komoly üzenetet. Tehát olyan napi aktualitásokban kell utazni, ami sok napi aktualitás, és emlékezetes is bír lenni. Ilyen például, hogy véget ért a covid bezártság…
***************
***************
A következő megoldandó kérdés, na jó, de hogyan lovagoljuk meg azt a bizonyos napi aktualitást a mi kis termékünkkel? A fentebb említett napi aktualitás egy jó nagy aktualitás, biztosan sok terméknek fáj rá a foga. Vagyis versengenünk kell, igazán ütőset kell alkotnunk.
No lássuk csak, mi is a mi kis termékünk? A jól ismert, és ennélfogva már jól bevezetett mentaízű frissítő cukorka. Jó a szájszag ellen. Kitűnően semlegesíti az alkoholos, hagymás, és egyéb leheleteket is. Ezt kell összehozni a covidos felszabadulással. Valahogy. De hát ez az igazi kihívás, nem? Egy jó kreatív legyen igazán kreatív.
Valamikor a nem túl távoli jövőben. Ezzel a felütéssel kezdünk, és mélyen az elszigeteltségben élő embereket látunk, ahogy előbújnak sötét otthonaik mélyéből. Nagy örömök, nagy kiszabadulások, nagy tömegjelenetek, nagy egymásra találások, nagy boldogság a növényekkel már csaknem benőtt hivatal újra birtokba vételekor, meg minden ilyesmi. Ez így rendben is volna, de majd elfeledkeztünk a termékről magáról. Bocsánat, na nézzünk helyett neki. Aha, az „újra találkozhatunk emberekkel” szövegnél, a fickó az ablakból visszanéz az asztalon heverő termékre, mert hogyan máshogyan is találkozhatnánk újra emberekkel a termék nélkül? Beszéni kell majd hozzájuk! Rájuk kell lehelni maszk nélkül! Értem, randevú az emberiséggel, arra bizony jól fel kell készülni.
A rettegve előbúvó vécépapiros ürgét nem tudtam megfejteni. Teljesen terméktelen. A dobozból feltámadó csaj rendben, ő magához veszi a terméket. A zoom-os csaj se visz terméket csak kirohannak a vécépapíros ürgével együtt, és többet nem látjuk őket. Na de várjál, a kardsuhintás hangú termék elővétel és a csillanó fog, mint arculati elemek hol vannak? Ja a csaj, amikor rátalál a srácra, előtte bemutatja, hisz csókolózni fognak, termék nélkül az se megy. És akkor kezdődik a nagy népi orgia a mezőn, bár terméket itt nem látunk, de odagondoljuk nyilván, amiképp a rég elhagyott hivatalba boldogan betóduló tömeg sincs gazdagon ellátva a termékkel, de nem baj. A tömeg őrjöng kint és bent egyaránt, a mezőn öreg és fiatal kéjmámorban, ölelkezve hentereg a fűben, vagyis mondhatni, elszabadult a pokol. És akkor kiíródik kvázi szlogenként, hogy éleszd fel a szikrát. Azt a bizonyos arculat szikrát. Gondolom.
Teljesen világos, a vírus mutálódott. Tömeges pszichózist okoz, az emberek eszüket vesztve őrjöngenek, tán épp a termék hozta be ezt az új variánst. Nem lehet tudni. Picit túl tetszettek tolni a biciklit. Szerintem. Úgy értem, a termékhez képest tetszettek túl tolni. Ehhez az őrjöngéshez minimum egy termékeső illett volna. Hogy a tömegből talán egy-két ember evett a termékből, annak itt nincs túl nagy jelentősége. Ja, hogy ez egy ilyen imázs reklám. Kapcsold össze a hatalmas boldogságot a cégünkkel, a termékünkkel, amit egyébként jól ismersz. A logó végig ott van fent jobboldalt, egyszer-kétszer a terméket közvetlenül is használják, mit akarsz még? Így is jó sokba került ez nekünk, nézd azt a rengeteg statisztát!
Elnézést, tényleg, az a rengeteg statiszta. És? Lehet, egy ember több lett volna, aki mélyen megrendül a feloldás hírére, előveszi a randis kellékeit, és ott van közöttük a termék. Ilyesmi. Persze én csóró vagyok, azért a csóró ötlet. Alacsony a költségvetésem. Bele sem merek gondolni, a ti reklámotok mennyibe került. Illetve lehet, ha én vagyok a ti kreatívotok, elvtelenül én is szórtam, szórattam volna a pénzt, mert nyilván akkor nekem is több jutna. Nyilván. Vagy nem nyilván. Mindegy. Így viszont ez a ti reklámotok számomra kicsit erőltetettnek tűnik. Úgyis mondhatnám, kicsit szájszagú. Nem baj, van nektek ez a terméketek, hamar kapjatok be egyet belőle…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10