Magyar
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Kekszes Guru és Danone reklám

*************************
Kekszes Guru és Danone Görög - 20s + 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Desszerterotika. Írtunk már ilyesmiről, nem is egyszer, például itt. Jelen példáink ? mert kettő van ? a gastropornó műfajába tartoznak, de azért nem olyan durvák. Mondjuk gastro-softpornó. De mit is jelent a gastropornó kifejezés? Két étel szeretkezik egymással? Egy ember szeretkezik egy étellel? Két ember szeretkezik egymással? Ja, az rendes pornó?

***************


***************
Tulajdonképpen egyszerű a válasz, hiszen nem kell mást tennünk, mint megtekinteni vonatkozó, és korábbi példáinkat. Ez a gastropornó. De mégis mi? Ki itt a célcsoport?

Első kérdésünk tehát, ki itt a célcsoport? Tegyük fel először, hogy a nők. Igen, mindkét esetben azt látjuk, hogy a termék fogyasztása valamiféle erotikus hatással bír az azt megevő nőre, hiszen az egyik esetben ki is mondatik, hogy testet ölt a vágy, a másik esetben meg érzéki találkozásról beszélünk. Mindkét film azt sugallja, ha ezt eszed, gyönyörben lesz részed, méghozzá szexuálisban. Te jó ég! És ha igaz? Mit keverhettek ebbe a termékbe? Mi ez? Afrodiziákum? Talán még a drága Viagra származékok helyett is megtenné! Pedig nem erről van itten szó kérem szépen. Csak az egyszerű placebo hatásról. Társítjuk a terméket a kellemesség érzésével, ezt sokszor ismételgetjük, és aztán már jön az magától. Ripsz-ropsz függővé tesszük azt a nőt. Na meg a nőknél – mint tudjuk – legtöbbször a szex is csak egyféle kellemesség. Nem kell azoknak orgazmus. Mert hát ugye az enyhén szólva túlzó elvárás volna egy joghurttól például, hogy egyenesen a csúcsra juttasson egy nőt. Azért lehetetlen célt ne tűzzünk magunk elé. A nőkre tehát stimmel.

Lássuk lehetnek-e a célcsoport a férfiak? Mit látunk? Szép nő desszertet eszik, és izgalomba jön. Ettől persze a férfi is izgalomba jön. Tehát indirekt. A férfi ilyen izéket vesz a nőnek, hogy az izgalomba jöjjön. Na de hogy intézi el a férfi, hogy utána a nő ne egy másik ilyet kérjen, hanem a férfit? Itt egy kicsit zökken a hatásmechanizmus. Azért pedig a férfi nem fog ilyesmi készítményeket venni, hogy felidézze, amint egy szép nő ilyen készítményt eszik, és ettől felizgul. Megy ez a férfinak készítményevés nélkül is. Kimondhatjuk tehát, hogy itt a célcsoport kifejezetten a nők.

Hát persze. Egy igazi férfi nem nagyon eszik édességet amúgy se. Az igazi férfi húst eszik. Azért a néhány példányért pedig, aki mégis eszik édességet, nem érdemes változtatni a koncepción. Különben is, férfi az ilyen? Nos, én nem tudom, nem vagyok kreatív, de a férfiak azért kvázi annyian vannak, mint a nők, nem értem, miért kell őket kihagyni.

És a gyerekek? Nézi az a gyerek a rajzfilm reklámszünetében az egyik kedvenc csemegéjének a reklámfilmjét, és egy megveszekedett kukkot sem ért belőle. Minden gondolatod a keksz (te ugye érted: keksz – szex) körül forog? És a néni miközben furcsán néz, olyan furcsán a szájába veszi azt a dolgot, miután olyan furcsán levetkőztette. Aztán hogy kóstoljunk bele valamiféle kényeztetésbe. Anyu, hogy lehet egy kényeztetésbe belekóstolni? És testet ölt a vágy, és csábító az ár. A másikban pedig, ahogy a néni elkezdi enni a joghurtját, biztos elkezd álmodni, és azt álmodja, hogy olyan izmos bácsik kezdik simogatni, anyuka is szereti, ha apuka simogatja, majd az egyik izompacsirta bácsi a néni szájába rakja azt a krémes izéjét, amitől a néni valami nagyon jót érez. Majd megtudja a gyerek, hogy itt az ellenállhatatlan krémesség, és a ropogós csoki darabok egyféle érzéki találkozás szereplői, és akkor nem érti, hogy milyen az, amikor érzékien találkoznak bizonyos összetevők. Pedig a néninek ez földöntúli élvezetet nyújt.

Jó, tudom. Az egész koncepció arról szól férfinak, nőnek egyaránt, hogy a termék olyan élvezeti értékkel bír, amelynek intenzitása szinte a szexével vetekszik. Ez persze egy nagy kövér hazugság, de olyan jópofán vicces, és megkapóan túlzó. Ártatlan pajzánkodás. Ennyi belefér, nem?

Igazad van, én vagyok túlérzékeny. Amiképpen nem akarom látni azt a szép fiatal nőt, akinek székrekedése, hasmenése, vizelettartási panasza van, akképpen nem szeretem nézni, hogy egy szép fiatal nő valamilyen étellel szeretkezik. Helyettem.
Legközelebb azt teszem, hogy amikor várom a szerelmem, nem rózsaszirmokkal fogom beborítani az ágyat, hanem ilyen pöttyös túrósokkal, meg krémes joghurtokkal. Nagy derbi lesz! Ja?! Persze hogy rád gondoltam anyukám… (Tudom, gyenge dolog állandóan ezzel viccelődni, de nézzétek el nekem. Öregember vagyok már…)
*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 7/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}

Hozzászólások   

# iki 2012-08-04 18:54
nem tudodmi zene címe a görög reklám alatt?
Válasz
# iki 2012-08-04 18:53
:-)
Válasz
# lasi 2012-05-26 22:27
a "görög" lányt nem tudod véletlenül kicsoda? (és nincs e gasztro előtag nélküli filmjei?:))
Válasz

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 5 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

1.png1.png4.png9.png2.png8.png3.png
Ma94
Tegnap188
Ezen a héten884
Ebben a hónapban884
2014.10.25 óta1149283

Látogató infó

  • IP: 54.236.58.220
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2021. március 06. szombat, 15:27