Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

OTP reklám

*************************

OTP Személyi kölcsön - 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Vajon mennyibe kerülhet egy széttépett párna, hogy pótlásához személyi kölcsönt kell felvenni? Vagy tán a porszívó romlott el, amellyel a szétrepült tollakat kéne felszippantani? Kétségtelen, vannak igen drága porszívók is. De lehet, a tollak eltömték a hifi, vagy a tévé szellőzőrácsát, az leégett, és most pótolni kell. Ez a váratlan helyzet. Szerinted?

***************

***************

Kiscsaj lemezt tesz fel, karácsonyi dallamok csendülnek. Bejöhetsz! - kiáltja, és már látjuk is bejövő apuka arcát, nem éppen a szeretet ünnepéhez illő arckifejezéssel a premier plánba befordulni. Kiscsaj boldogan tollakat, vélhetően egy széttépett párna tollait dobálja szanaszét. Mintha a hó esne. Tetszik? - kérdezi lelkesen apukaszerű fickótól. Nagyon - válaszolja az vészjósló hanghordozással és arckifejezéssel, és picit megijedünk, mindjárt csattan egy pofon. Hiába, tudja ez az ember, hogyan kell viselkednie egy apukának karácsony szent ünnepén. Tessék csak nézni, milyen arckifejezéssel törli le a pofájába szálló tollakat. Kislány persze nem érzékel semmit, vidáman szórja a tollakat tovább. Tollpihe pihen meg a morcos férfi orrán. Karácsonyfa hirtelen picit megdől. Odanéznek. Vége.

Orra szálló tollpihénél narrátor megszólal: "Váratlan helyzet?". Ekkor dől meg a karácsonyfa. De miért kéne egy enyhén megdőlő karácsonyfa miatt személyi kölcsönt felvenni? "OTP személyi kölcsön. OTP Bank. Megbízunk egymásban." Ez hangzik még el. Hát ez a közlés sem vitt közelebb a megoldáshoz. Ilyen egy hülye reklám!

És akkor, igen akkor, hirtelen megvilágosodtam! Nem tudom éreztek-e már ilyet, hívők szoktak beszámolni hasonlóról, amikor megtérésük pillanatát idézik fel. Atyavilág! - kiáltottam fel magamban - csak nem ez az a kislány, aki azzal csöngetett be néhány hónappal ezelőtt a fent mellékelt jóemberhez, hogy ő az ő apukája? Ha nem írtam volna róla, biztos nem jutott volna eszembe. Gyorsan visszakerestem a vonatkozó írásművet, és lám, beigazolódott a sejtésem. Igen, ők azok. Ezek szerint a leányzó még mindig a váratlan helyzet, és nem az "én édes kislányom" rubrikában szerepel ennél a csupa szív úriembernél. Nyilvánvaló, mert ha ott szerepelne, akkor talán nem úgy nézne a gyermekére a szeretet ünnepén, mint egy korhadt fadarabra.

De sebaj édes barátom, a bank majd belopja a szeretetet még a te rideg szívedbe is. Hogy mivel? Hát mivel szoktuk a szeretetünket kifejezni? Mi az, amivel egy apa-gyermek kapcsolatot őszintévé és önzetlenné formálhatunk? Hát persze hogy pénzzel. És képzeld, a bank pont ebben tud segíteni! Hát nem gyönyörű?

Hogy itt csak arról volna szó, miszerint természetesen a bank csak az anyagi oldalát teszi kissé könnyebbé a váratlanul érkező apai örömök kiteljesedésének? Hát az apuka képét elnézve enyhén szólva még nem felhőtlen az öröme. És ezt annak rendje-módja szerint nem átallja a kislány előtt is kifejezésre juttatni. Igazi apuka. Megértem őt, hiszen úgy tűnik, az első kölcsön nem volt elég. Tényleg drága gyerek ez.

Csak egy idióta kreatív hiheti azt, hogy olyan emlékezetes "első részt" alkotott, amely kitörölhetetlen nyomott hagyva a széles célcsoportokban, értelmezhetővé teszi a nem kevésbé színvonalas második részt. Persze lehet, ő szorosan egymás utánra tervezte a két etűdöt, csak hát megint az a hülye megrendelő belekutyult a koncepcióba. A kreált helyzet bornírtságára azonban ez sem mentség.

Tényleg, fizetésképtelenség esetére nem lehetne jelzálogjogot bejegyeztetni a gyerekre?

******************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 6/10

 

{mxc}

 

Hozzászólások   

# Benyhe Judit 2008-11-20 21:55
2 napja azon agyalok, miről szól ez a reklám. Annyira zavart, hogy beütöttem a keresőbe: reklámkritika és így találtam ide. Nem vagyok egyedül a nem értem hullahópihe mitől nehéz helyzet képlettel. Teljes mértékben egyetértek a kritikával. Már a lányod vagyok első epizódót sem értettem. Abszolút nem életszerú
ű becsöngetni valahova azzal, hogy a lányod vagyok. max. 16 évestől felfelé. A CIB-es doki az óriási cicával ahogy lihegi, hogy ÓÓÓÓÓÓRRRRIÁSSS SI olyan nekem mint egy vén kéjenc amikor meglát 2 hatalmas dudát.
A Buksi kiszököttet amikor meghallom, csak azt mondom:ANYÁD.
Ugyanezt mondtuk a Robituszinra is. Dettó hidegkiráz, undormány reklám. Plíííz vissza az IKEA-s és Sportszeletes reklámokat. Azt sose felejtem el. :-)
Válasz

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 108 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

5.png5.png0.png4.png3.png5.png
Ma28
Tegnap176
Ezen a héten204
Ebben a hónapban4687
2014.10.25 óta550435

Látogató infó

  • IP: 3.235.101.50
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2020. szeptember 29. kedd, 05:02