Telekom reklám

*************************

telekom logo – 45s +++ Értékelés: 3,6/10

Barát, haver, családtag, védelmező, önzetlen segítő, jótevő, csodatévő, megmentő, megváltó, és más ilyesféle szerepekben szereti feltüntetni magát a termék, illetve szolgáltató a reklámok egy jelentős csoportja által megfogalmazva, és állítólag az emberek egy jelentős csoportjának ez bejön. Ha ez igaz, akkor miért? Tényleg kéne most már beszélnem egy reklámpszichológussal, hogy ne legyek ennyire szakbarbár. Persze nem reklámpszichológia szakban, hanem hogy pont ahhoz nagyon nem értek. Akkor mégis miért jártatom a számat? Hát végtére is a focihoz és a vírushoz is ért mindenki…

Penny Market reklám

*************************

Penny Market logo – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek valamely filmműfaj részben, vagy egészben történő lájtos felidézésével igyekeznek a megfelelő hangulatot megteremteni, mint például a horror. Természetesen itt is először a forma kiválasztása történik meg a terméktől függetlenül, hogy például Gyuszikám, most horror elemekkel fogunk dolgozni, még akkor is, ha kisgyermekeket célzunk meg. Értve vagyok? Nem… illetve persze, zseniális vagy főnököm…

Tampax reklám

*************************

Tampax Logo PEARL Compak – 20s +++ Értékelés: 4,0/10

Továbbra sem szeretem nézni, amikor szép nőkhöz biológiai létünk „árnyoldalaival” kapcsolatos képeket kell társítanom, azaz amikor felhívják a figyelmem, jusson eszedbe, isten e gyönyörű teremtményei is bizony produkálnak olyan dolgokat, amelyek vonatkozásában magad sem érted, isten miért cseszett ki velünk ezen fiziológiai folyamatok ránk terhelésével, hisz erről mi igazán nem tehetünk. Most hanyagoljuk azt a kisebbséget, akik pont erre gerjednek… vagy nem tudom… lehet, én vagyok ennyire régimódi?

Auchan reklám

*************************

auchan logo Készülj velünk az ünnepekre! – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Néha előfordul egy teljesen átlagos reklámot látva, már majdnem tovább lépek, ám egyetlen 3 másodperces jelentrész mégis megfogja valamiért a tekintetemet. Amúgy gondolom az átlagnéző, tehát nem az olyan alapból és rosszindulatúan cikiző mint én, simán elsiklik felette, és tovább kavargatja az ételt a konyhában, ahova a filmközi reklám ideje alatt kiszaladt. De nekem megakad rajta a szemem, és valamiért roppant különösnek találom. Vajon milyen rendezői elgondolás lehetett mögötte?

Auchan reklám

*************************

auchan logo Korzó – 87s +++ Értékelés: 4,0/10

Mint tudjuk, és mint azt már sokszor láttuk, láttattuk, a reklámok gyakran élnek a hamis illúziókeltés módszerével. Ez sokkal szofisztikáltabb kifejezés, mint a hazugság, mert a hazugság szó mögött gyakran valamiféle gonoszságot is érzékelünk, míg a reklámok útjai inkább csak bizalomépítéssel vannak kikövezve, hogy ezzel a furcsa képzavarral éljek. Ők csak szelíden arra kérnek, őket válasszuk inkább…

Alkategóriák