EXODERIL reklám

*************************

exoderil logo – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Mint már sokszor láttuk, van az a reklámkategória, amikor szép nőkkel gusztustalan dolgokat, pontosabban azok ellenszerét reklámozzuk. Pontosabban ti reklámozzátok. S bár elméletben tudjuk, a szép nők is pisilnek, kakilnak, gombásodnak itt-ott, mégis egyfajta abúzust érzünk, pontosabban érzek (én állítás!) ilyenkor. Azóta is kutatom, vajon mi viszi rá a (szép)lélek kedves reklámalkotókat az ilyesféle agresszió megvalósítására. Valami gyerekkori trauma lehet.

Rexona reklám

*************************

Rexona logo MotionSense izzadásgátló – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Egy terméket sokszor azért szeretünk meg, mert függetlenül attól, mire szolgál, olyan életvezetési tanácsokkal lát el, amelyek pont kivezethetnek egy aktuális élethelyzetbeli válságunkból. Innentől kezdve olyan hálásak vagyunk neki a gyakorlatilag életmentő tanácsaiért, hogy őt fogjuk vásárolni ezentúl még akkor is, ha hirtelen nem is tudjuk, mire való. Nem baj, pont ez a lényeg, ha mondjuk eddig nem profi lágytojásfőzővel főztél lágytojást, ezután majd azzal fogsz, mert ő mentette meg az életed.

Prostagutta reklám

*************************

prostagutta logo füzike cseppek – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Egy reklámon általában egyértelműen látszik a megrendelő pénztárcájának vastagsága, és ez tartalomtól teljesen független. Úgy értem, nem a pénztárca vastagsága szabja meg a tartalom minőségét, mintegy semmi köze hozzá. De látszik. És gondolom, pusztán ez is befolyásolhatja a kedves potenciális vásárlót. Ezért kétségtelenül nagyobb elvárással kell szembenéznie a tartalmi minőséget illetően egy úgymond vékonyabb pénztárcából finanszírozott promóciónak.

Dove reklám

*************************

dove logo izzadásgátló – 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Úgy tűnik, a pandémia nem különösebben hagy nyomot a reklámok világában, sehol egy vakcina reklám, vagy miért éppen remdesivir-t vegyek más hasonló termék helyett, miért éppen ez a termék tesz engem egy életre boldoggá. Na jó, tényleg kicsit morbid lenne, miszerint ameddig nem ismertem ezt a terméket, addig naponta meghaltam, de ennek vége. Most már ezt a terméket használom. Úgyhogy nagyon helyesen a nincs itt semmi látnivaló tessék tovább haladni elve mentén maradunk a megszokott környezetben, például a hónaljak vidékén…

Verbena keksz reklám

*************************

verbena logo – 15s és 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Nem tudom miért lepődök meg újból és újból, amikor egy teljesen és tökéletesen érthetetlen reklámot látok, pedig lám, magam is használtam most velük kapcsolatban a tökéletes jelzőt. Tökéletesen érthetetlen. Nem könnyű ilyet alkotni. Egy reklámnak látszó tárgy. Olyan, mint egy reklám, meg is mondják, mit reklámoz, miközben te (én) semmiféle kapcsolatot nem tudsz felfedezni a történet és a termék között. Ezért tökéletes. Ugyanis kis jóindulattal szinte mindenbe bele lehet magyarázni szinte mindent, de ebbe nem…

Alkategóriák