Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Diclac Dolo reklám

*************************

Diclac Dolo logo – 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek nem valamely híresség utánzására bíztatnak, hanem épp ellenkezőleg, úgy keltik fel benned az igényt, hogy megmutatják, más, hozzád hasonló rendes család is ezt használja, és nem lesz semmi bajuk tőle. Mi több, tán még orvosolja is a problémát. Tehát általad is jól ismert, azaz ráismerhető helyzeteket mutat be, hogy te azt mondd, jé tényleg, velem is így szokott lenni, és akkor megveszel… megveszed…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Ikea reklám

*************************

ikea logo 4 1 a jobb alvásért – 15s +++ Értékelés: 4,4/10

Hogy meg tudd ítélni egy reklám hatását, fel kell készülnöd a befogadására. Egyféleképpen ki kell üresítened magad, hogy minden előítélettől, beállítódástól mentesen engedhesd magad befolyásolni a látottak, hallottak által. Őszintén nyitottnak kell lenned. Nem könnyű, érdemes trenírozni rá. Nem szabad eleve rosszindulattal viseltetned iránta, csak azért, mert reklám. Nem tehet róla, így született. Ne legyél már rasszista…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo Új RED csomagok – 45s +++ Értékelés: 4,2/10

Aztán vannak az úgynevezett kínjában hülyeségeket beszélő reklámok. Az ilyen akkor keletkezik, ha valójában az új termék nem bír semmiféle lényegi revelációs erővel, nincs benne semmi különlegesen csábító újdonság. Persze ebben az esetben is lehetne értelmes reklámot alkotni, kifejezetten olyan helyzeteket bemutatva, amikor pont ez a megoldás adja magát, és milyen jó, hogy most már csak egy mozdulat, egy érintés, egy harapás, bármi, de inkább jöjjön a látványos ostobaság…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

AXE reklám

*************************

axe logo WILD – 20s +++ Értékelés: 3,4/10

Zagyva. Vagy csak nekem az? Hisz annyiféle befogadó van, ahányféle ember, és mivel nincs két egyforma ember, ebből következően végtelen sokféle befogadó van. De tényleg annyira bölcs vagyok. Mit szólsz? Na persze ha nem volnának mégis hasonlóságok embertársaink között, akkor számos tudományág tehetetlen volna, illetve nem is létezne, és mindenki számára egyedi, testreszabott reklámot kéne készíteni. Ez ugyan még nem valósult meg, de hogy mely reklámokat dobja eléd mondjuk a facebook, az bizony már nagyon kezd testreszabott lenni…

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Müllermilch reklám

*************************

muller logo – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Sport és reklám szinte elképzelhetetlen egymás nélkül. Ha valamilyen sporteseményt nézel, állandóan olvasol is közben, feliratokat különféle helyeken, mezeken, sporteszközökön, falakon, padlókon, plafonokon, vízen és szárazon, fent a légben, arcokon, kezeken, lábakon, szóval minden lehetséges és lehetetlen felület reklámhordozó. Logók villódznak, reklámszínek kavalkádja kápráztat el minduntalan. Azt üzenik, nagy pénz van a sportban. Nagy pénzbe is kerül, főleg a profi sport. A lényeg, te is pénzt vagy hajlandó adni érte, akár nézed, akár műveled, vagy mindkettő. Nem igaz, az előbb csináltam tíz fekvőtámaszt ingyen…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 18 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

hívjmegegykávéra

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

5.png5.png0.png8.png0.png3.png
Ma99
Tegnap140
Ezen a héten572
Ebben a hónapban99
2014.10.25 óta550803

Látogató infó

  • IP: 3.234.143.26
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2020. október 01. csütörtök, 14:20