Kezdőlap
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Penny Market reklám

*************************

Penny Market logo – 30s +++ Értékelés: 3,6/10

Aztán vannak azok a reklámok, amelyek valamely filmműfaj részben, vagy egészben történő lájtos felidézésével igyekeznek a megfelelő hangulatot megteremteni, mint például a horror. Természetesen itt is először a forma kiválasztása történik meg a terméktől függetlenül, hogy például Gyuszikám, most horror elemekkel fogunk dolgozni, még akkor is, ha kisgyermekeket célzunk meg. Értve vagyok? Nem… illetve persze, zseniális vagy főnököm…

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Tampax reklám

*************************

Tampax Logo PEARL Compak – 20s +++ Értékelés: 4,0/10

Továbbra sem szeretem nézni, amikor szép nőkhöz biológiai létünk „árnyoldalaival” kapcsolatos képeket kell társítanom, azaz amikor felhívják a figyelmem, jusson eszedbe, isten e gyönyörű teremtményei is bizony produkálnak olyan dolgokat, amelyek vonatkozásában magad sem érted, isten miért cseszett ki velünk ezen fiziológiai folyamatok ránk terhelésével, hisz erről mi igazán nem tehetünk. Most hanyagoljuk azt a kisebbséget, akik pont erre gerjednek… vagy nem tudom… lehet, én vagyok ennyire régimódi?

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív

Auchan reklám

*************************

auchan logo Készülj velünk az ünnepekre! – 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Néha előfordul egy teljesen átlagos reklámot látva, már majdnem tovább lépek, ám egyetlen 3 másodperces jelentrész mégis megfogja valamiért a tekintetemet. Amúgy gondolom az átlagnéző, tehát nem az olyan alapból és rosszindulatúan cikiző mint én, simán elsiklik felette, és tovább kavargatja az ételt a konyhában, ahova a filmközi reklám ideje alatt kiszaladt. De nekem megakad rajta a szemem, és valamiért roppant különösnek találom. Vajon milyen rendezői elgondolás lehetett mögötte?

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Auchan reklám

*************************

auchan logo Korzó – 87s +++ Értékelés: 4,0/10

Mint tudjuk, és mint azt már sokszor láttuk, láttattuk, a reklámok gyakran élnek a hamis illúziókeltés módszerével. Ez sokkal szofisztikáltabb kifejezés, mint a hazugság, mert a hazugság szó mögött gyakran valamiféle gonoszságot is érzékelünk, míg a reklámok útjai inkább csak bizalomépítéssel vannak kikövezve, hogy ezzel a furcsa képzavarral éljek. Ők csak szelíden arra kérnek, őket válasszuk inkább…

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív

Telenor reklám

*************************

telenor logo – 50s +++ Értékelés: 4,4/10

Aztán eljutunk abba a kegyelmi állapotba, ahol már tényleg nem kell szinte semmit sem mondani a termékről, elég csak magát a brand-et a sztori mellé tenni, mert vagyunk már olyan köztudott cég, hogy nincs többre szükség. És nem is tudnánk többet mondani magáról a termékről. Úgyis tudjátok miről van szó. Ugyanarról, mint az összes többi hasonló szolgáltatónál. Hasonló szolgáltatások, hasonló csomagok, és különben is, barátok vagyunk, minek hasonlítgatni. Most arra hajtunk, inkább minket szeress jobban…

Alkategóriák

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 9 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

hívjmegegykávéra

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

1.png1.png3.png6.png1.png3.png6.png
Ma145
Tegnap149
Ezen a héten145
Ebben a hónapban2897
2014.10.25 óta1136136

Látogató infó

  • IP: 54.85.57.0
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

6
Online

2021. január 18. hétfő, 20:39