1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Borsodi sör reklám

*************************

borsodi logo – 25s +++ Értékelés: 4,0/10

Hiába no, nagyon beakadt nekem ez a szitu szó. Eleve modorosnak érzem, mesterkéltnek, valahogy az igazán jó fej emberek nem így beszélnek. Szerintem. Vagy akiket én úgynevezett jó fej embereknek tartok. Lehet, ez egy nagyon szűk célcsoport. Amiképp én is egy nagyon szűk célcsoport vagyok. 1 személyből állok. Mondhatni egyszemélyben utálom ezt a szót. Mondhatod, magánügy. Nem engem igazolnak a fókuszcsoport vizsgálatok. És az értékesítési számok. Ja, mert nyár van. Fogy a sör. Rendkívüli melegek. Helyzet van. Mondhatni szitu van. Na már én is…

***************

***************

Ennek legalább volna valami értelme. Gatyarohasztó a meleg, vagyis tényleg helyzet van, azaz szitu van. Ez egy szitu, ami sör után kiált. Valóban. Kvázi direkte. Ezt úgy valahogy érteném. Na jó, de ha egyszer azt találtuk ki, hogy Borsodi szituk, akkor a bevéséshez jó sok szitu kell, és gyorsan kifogytunk a kevéske fantáziánkkal a ténylegesen sör után kiáltó valódi szitukból, így nem maradt más hátra, minthogy tök hülye, szerintünk vicces helyzetekre egyszerűen rámondjuk, ez egy Borsodi szitu. Borsodi szituk a mindennapi örömök, amikor érzed, lesz következő randi. Ezt mondják itt ebben a reklámban például. Vagyis ne aprózzuk el, kinevezzük a mindennapi örömöket an bloc Borsodi szituknak. Például ez is egy ilyen mindennapi öröm, amikor érzed, lesz következő randi. Mindennap érezheted. Mindennapi, vagyis semmi különös, apróság, de öröm. Mint amikor reggel megiszod a kávédat. Vagy sikerül elkerülnöd a dugót a városban. Vagy amikor rád mosolyog az eladó hölgy a boltban. Ugyanilyen mindennapi öröm, amikor érzed, lesz következő randi, és esetleg éppen életed párjával hozott össze a sors. Ez egy ilyen mindennapi szokásos kis öröm. Na de nehogy már egy kis szemantikai inkonzisztencia… na jó, nehogy már egy kis következetlenség az érzelmi intenzitás vonatkozásában… na jó, nehogy már gondot okozzon mindennapinak mondani egy valójában egyáltalán nem mindennapi élményt egy sörreklámban. Kit zavarna ez? Amikor olyan jót nevetünk a szerencsétlenkedő jóemberen, hogy nem tudja flottul kinyitni azt a vonatkozó márkájú sört.

Ugye itt megint tetten érhetünk egy kis következetlenséget, hisz éppen beégni készül a delikvens azzal a sörnyitogatással, tehát ez nem lehet sörszitu, csak az, hogy de mégis sikerül, és nem ég be, és akkor ez már sörszitu, mert ezen múlott, hogy mégis lesz következő randi, illetve hogy érezhette, hogy lesz. Hogy. Valahogy.

Bulvárhír. Bocsánat, storyboard. Zoli majdnem nem tudta kinyitni a sört a randin. De aztán mégis. Izomból. Zoli megkönnyebbült, mert így megnőtt a valószínűsége a következő randinak. Pedig a csaj már nagyon nézte, mi lesz ebből. A csaj már nagyon furcsa fejet vágott Zoli szerencsétlenkedését nézve. A csaj már majdnem arra jutott, egy ilyen férfival ő nem akar szaporodni, ilyen szar génállományt nem akar a gyerekeiben tudni, hisz még egy sört se tud kinyitni, milyen már ez? Itt bevágjuk egy mopszli fejét, aki ugyan nincs a társaságban, de jópofán néz. Hangulatelem. Háttérben a parkban az emberek kulturáltan szórakoznak közben. És a győzelem ábrázolása zseniális. Röpül felfelé a kamera, Zoli (saját névadás) arca az ég felé fordul, igen, az istenek kegyesek voltak hozzá, lesz következő randi! Na ez már sör szitu a javából! Különben is, minden jó szitu sörszitu. Ilyen egyszerű. Te meg haljál meg, ha nem tudsz azonosulni ezzel a koncepcióval, amely nemes egyszerűséggel azt a célt óhajtja elérni, miszerint bármikor, ha jól érzed magad, pont ez a sörmárka jusson az eszedbe. Lehet, lehetetlen, de törekedni kell rá.

Az élet ezen jó „szituiban” (de utálom) ez a sör a hab a tortán. Gondolom innen jött ez az idétlen az élet habos oldala szlogen, hisz a sörön is van hab, így szinte kínálta magát az asszociációs összekapcsolás az élet napos oldala és a hab a tortán szólások felhasználásával. Nagyon jó. És nyilván a fókuszcsoport vizsgálatok visszaigazolták, a kedves alanyok rögvest a két eredeti szólás érzelemvilágának kombinációját élték meg. Vagy elég, ha beugrik nekik, eredetileg ez napos oldal volt, az jó, kicseréljük habosra, marad a jó, habos a sör is, a sör jó, és pont ez a sör, mert pont ezt nevezik meg itt. Értem már. Kösz. Ez tényleg egyszerű. Az igazán jó dolgok mindig egyszerűek. Hogy akkor miért tartom mégis idétlennek? Őszintén szólva nem tudom. De nem is nagyon érdekel. Olyan hülye. Örülök, hogy neked nem. Megszoktad nyilván. Engem sem zavar, ha véletlenül csak ez a sör van, amikor nagyon megszomjazom a melegben. Csak épp nem ez a sör a kedvencem, hiába ő az élet habos oldala… akkor meg minek…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10