Magyar
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Borsodi sör reklám

*************************

borsodi logo – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Például a diktátorok, a diktatúrák erős törekvése többek közt kitörölhetetlen nyomott hagyni maguk után a világban, és nem csak az emberek emlékezetében, a történelemkönyvekben, hanem sokkal kézzelfoghatóbban, szobrokban, épületekben, egyéb „műalkotásokban”, átnevezésekben, mi több, új fogalmak, kifejezések alkotásában. Ez utóbbi diktátor hajlam a reklámok jelentős részében is felfedezhető, persze érthető okokból, nevezetesen, hogy egyszer és mindenkorra összeköttessék a brand az új fogalommal, kifejezéssel. Ha sikerül, az új kifejezés a közbeszéd részévé válik, igaz, ki emlékszik már az eredetére? De azért a diktátor csak próbálkozik tovább…

***************

***************

Tessék mondani, ki a jó fene mondja ilyen hülyén a sör kinyitására és/vagy ivására aló felszólítást úgy, hogy pattints egy sört? De ugye ez minket nem érdekel, mert ha eddig nem mondták, hát majd ezután így mondják, mert ez a szófordulat annyira vagányul de kurva jó. És csak a miénk. Mi találtuk ki. Örültünk is neki nagyon. Ez az Fricikém, mondtuk a feltalálónak, most megfogtad. Ez beragad az agyakba. Mert ugye az lehet, hirtelen nem jut eszébe az ezen fordulatot alkalmazónak, honnan is vette ezt a tök jó szólást, de minden bizonnyal jól elkezdi majd gyötörni az agyát, és előbb-utóbb eszébe jut, és akkor már nekünk nyert ügyünk van. Igaz, Fricikém?

Na de miért is pattintsunk egy sört? Hát mert ismét sörszitu van. Szitu. Erről itt emlékeztünk meg már. Természetesen ez a sörszitu kifejezés is a „diktatórikus” fogalomalkotás eredménye, tessék megtanulni, tessék a kocsmákban is így közbeszélni, mert ez nagyon menő. A tévében is mutatták. Képzeld a múltkor egy olyan, de olyan sörszitum volt, hogy nem tehettem mást, pattintottam egy sört. Ezt a sört persze. Csapolt volt az Józsi, hogy pattintottad? Hát az ujjammal pattintottam egyet, hogy ide egy korsó sört. Ne basztass már Béla…

Rengeteg sörszitut kellett kitalálni, viccesebbnél viccesebbet, debilebnél bebilebbett, infantilisabbnál infantilisabbat, hülyébbnél hülyébbet, bocsánat, jobbnál jobbat, hogy a kampányt ezen koncepció mentén életben tarthassuk. Egy ötlet cunamira volt szükség. És ahol a szükség, ott a segítség, illetve ott a reklámügynökség a sok kiváló kollégával. Termelnek is rendesen. Itt például egy fazon valami konditeremben fekvenyomással bíbelődik, nagyon erőlködik, és bosszankodik, hogy miért tett rá még egy súlyt. Ekkor még nem tudjuk, miért sörszitu ez is. Rém vicces belsőmonológot nyom közben arról, hogy esetleg be fog szakadni a tüdeje, ha ráejti, és akkor majd ha a srác kérdőre vonja, mi az a horpadás rajta, majd azt mondja, csak súlyzózott egy kicsit, és tényleg. Ez nagyon vicces. Legalább megtanulja, hogy fájdalom nélkül nincs eredmény. Ebből. Aztán hirtelen felszívja magát a pasas, mert eszébe jut, ha el tudta magyarázni a gyereknek a Püthagorasz tételt, akkor hogyne tudna felemelni egy ilyen súlyt? Ugye ebben semmi logika sincs, de éppen ezért nagyon vicces.

Na és akkor most kiderül, hogy ez egy Borsodi szitu. De mi is? Íme a definíció: Borsodi (sör) szituk azok a mindennapi örömök, amikor sikerül emelned a tétet. Na akkor most ezt ízlelgesd egy kicsit. Te érted egyáltalán? Én nem. Tudom, nem is kell, hülye, aki ezzel bíbelődik, ki nem szarja le, de ha már belevágtam, érdekelne, mit jelent. Mondjuk pókerben, ha emeled a tétet, akkor az egy sörszitu. Vagy emeled a befektetésed kockázatát, az is egy sörszitu. Vagy mondjuk a feleséged mellett tartasz még három szeretőt, akkor is rohadtul emelted a tétet, tökre benne vagy egy sörszituban. Na de talán ezek nem mindegyike a hétköznapi életben van. Na jó, akkor bliccelsz a villamoson. Tökre sörszitu, pattintani kell rá egy sört izibe. Talán valami olyasmi lehet, ha bevállalós vagy, belemész kicsit cikibb helyzetekbe, vagyis kvázi emeled a helyzet tétjét, és megoldod, akkor az egy sörszitu, és a jutalma, hogy pattinthatsz egy sört. Mert erre inni kell. Azt hiszem megfejtettem a koncepciót. Siker! Na erre inni kell! Most már csak az a feladat, hogy minél több hülye… bocsánat vicces példát hozzunk fel ilyen hétköznapi helyzetekre, és ehhez kell az ötletcunami. És ne feledd! Ezentúl sört csak pattintani, és csak sörszituban. Hogy mikor? Természetesen mindig és mindenkor. Tanuld meg sörszitunak értelmezni minden pillanatodat. Gyakorlásképpen kezd a bibliával, és vedd észre, voltaképp minden igéje egy sörszitu…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 63 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png7.png1.png6.png5.png8.png
Ma19
Tegnap99
Ezen a héten316
Ebben a hónapban2972
2014.10.25 óta471658

Látogató infó

  • IP: 184.72.212.254
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2019. június 27. csütörtök, 09:11

És még ezek is: