1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Baba tusfürdő reklám

*************************

Baba tusfürdő - 20s      +++ Értékelés: 6/10

Hogyan ajánljunk egy baba nevű terméket életkortól függetlenül, ha az mondjuk tusfürdő? Babától a nagypapáig. Kvázi babától az újból babáig? Először is deklaráljuk, hogy nincs jobb, mint egy hatalmas pancsolás a kádban. Ez lesz a közös nevező.

***************

***************

Aztán bemutatjuk a különböző korú fürdőzőket, amint éppen nincs jobb nekik. A két sráccal nincs baj, úgy állnak ott víziszemüvegben egymást átkarolva, mint akik épp most érték el az északi sarkot. A fiatal babás páros boldog fürdőzése is kellően idilli, könnyen befogadható. Kicsit még azon is lehet huncutul elmélkedni, hogy a felülnézeti képen ahol a hölgy lába végződik, ott vajon mely testrésze kezdődik el a fiatal apukának, de ez már csak amolyan rosszmájúskodás.  Hanem az az idős házaspár, az lehet egy picit megosztó, már ami a befogadók széles táborát illeti. Na jó, itt nyilván nem országos, a napi sajtót rendszeresen foglalkoztató problémáról, valamiféle politikai kettészakadásról van szó, csak amolyan másodpercnyi hangulati elemről, amely viszont pontosan elegendő egy termékhez való viszonyulás eldöntéséhez. Mondjuk, ha én reklámfilmet készítenék, valószínűleg gyáván tartózkodnék az olyan elemektől, amelyekről valószínűsítem, hogy esetleg szélsőségesen ellentétes hatások kiváltására lehet alkalmas. Miért ne dolgozzak csupa olyan elemmel, amely minden bizonnyal úgymond a többség számára emészthető? Elvégre itt nem valamiféle filmművészeti próbálkozásról van szó, amelybe a polgárpukkasztás is bőven belefér, hanem termék promócióról, amely terméket a pukkasztott polgár ily módon nemigen fogja megvenni. Ja hogy az idősebb nemzedék is célcsoport, és mi a bajom a jópofa csintalan, pajkos, pajzán nagyszülő párossal? Nekem semmi. Csak attól tartok mint reklámmegrendelő és termékgyártó (mondjuk), hogy némiképp konzervatívabb potenciális vevőim, vagy azok a fiatalok, akiknek  - hogy is mondjam csak - még nincs szemük az öregségben is fellelhető szépségek megpillantására, esetleg ennél az epizódnál inkább távolodnak a termék azonnali megvásárlásának irányába mutató döntésüktől, mintsem közelednének feléje. Persze itt nem racionális megfontolásról van szó. Vagyis amiképp a politikában, úgy egy reklámklipben sem lehet egyszerre mindenkinek megfelelni. Persze törekedni kell rá. De úgy ne legyen, hogy egy célcsoportot beengedünk az egyik oldalon, és ugyanazzal a mozdulattal kidobunk egy másikat a másikon. De ha már ennyire kihegyezzük a célcsoportot, akkor inkább legyen két külön reklámklipp. Egy általánosabb, és egy az idősebbeknek. Szerintem a babával pancsoló fiatalokat az idősebbek is szívesen nézik, míg az egymással pancsoló öregeknek nem biztos, hogy ugyanolyan széles fiatal tábor örül.

Ja de mindezek ellenére csak azt tudom mondani: használj te is baba tusfürdőt, mert megérint a gyengédség. Mert a gyengédség néha nagyon gyengéd tud lenni. Érdemes kipróbálni.

**************************************

Értékelés: 6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 6/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 6/10

 

 

{mxc}