OTP reklám
*************************
OTP HozamDuo Olimpia - 20s
Befektetésialapvásárlásávalkombináltmagaskamatozásubetétlekötés. Ez a hívószó. Ez a mézesmadzag. Ennek kéne beugrani már a klip első kockáját meglátva. Ennek kéne bevésődnie. Ez után kéne vágyakoznunk, ennek kéne heves érdeklődést kiváltania minden potenciális ügyfélben. Hogyan is lehetne ezt ügyesen megcsinálni?
Nézzük!
***************
***************
Egy apuka passzolgat két iker fiával egy kis betonozott kosárlabdaplaccon, vélhetőleg a saját házuk kertjében. Anyuka a kerti hintaágyon ül, mellette a család kutyája hever. Anyuka tehát nem vesz részt a játékban, csak boldogan legelteti szemét szép családján. Idill. Nekem persze, mint különösen intelligens egyednek, azonnal asszociációs rohamom támadt, valahogy ilyenformán: ikrek, ikrek, ez egy duó. Duó, duó, lássuk csak... igen, megvan, OTP! Persze volt segítség, hamar érkezett, a kedves női hang ugyanis rámutatott, miszerint egy ilyen párossal ön is csak nyerhet. És mivel ilyen párosom nekem nincs, azaz mivel nincsenek ikreim, csak az OTP Duó izé ugorhatott be. És ha már a duó, mint olyan megvan, erre zománcként égethető rá a termék egy lélegzetvételre megfogalmazható lényege: befektetésialapvásárlásávalkombináltmagaskamatozásubetétlekötés. És azért duó, mert ha kitalálod, hol kell kettévágni, akkor voltaképp két terméket kapsz egybecsomagolva. Persze az üzenet befogadása történhet fordított sorrendben is azok számára, akiknek esetleg az ikrek láttán nem azonnal az OTP Duó termék jut az eszükbe. Először tehát ikrek, még nem jut semmi az eszünkbe, majd hogy egy ilyen párossal én is csak nyerhetek, ez mintegy előfeszít, hiszen fogalmam sincs hogyan, mivel nincsenek ikreim, majd ebben a befogadásra kész állapotban ér a közlés, hogy befektetésialapvásárlásávalkombináltmagaskamatozásubetétlekötés. Na most akinek ennél a pontnál nem gyúl világosság a fejében, azt lökje ki a befektetésre képes populációból a természetes kiválasztódás, mint továbbszaporodásra alkalmatlan egyedet. Az ilyeneken már az az információ sem segít, miszerint ha növeljük a megtakarításainkat, akkor az olimpiát már új LCD tévén nézhetjük. Tehát azt sem fogjuk imigyen elárulni ezen életre alkalmatlan személyeknek, hogy ha van pénzed LCD tévére, akkor vehetsz egyet. Mert az ugyebár minden marketingkommunikátor számára triviális, hogy az olimpiát mostanában mindenbe bele kell tenni, mert olyan ez, mint egy vivőhullám, csak modulálni kell. Függetlenül attól, van-e értelme. Persze többnyire nincs.
Azért az oktatófilm nyújt egy utolsó szalmaszálat azok számára, akiknek végig nem jött le ez a duo dolog. A végén kiírják nagybetűkkel. Ekkor rájöhetnek a csököttek, miszerint valahol ketté kell vágni azt, hogy befektetésialapvásárlásávalkombináltmagaskamatozásubetétlekötés. De hogy hol, abban sajnos már nem segíthetünk.
Megint túlkombináltam. Miért nem elég nekem csak ennyi: valami kellemes hangulat, szép család, utána valami OTP. Slussz passz. Irány az OTP, ott majd megmondják mi volt ez a kellemes. És csinálni fogják nekem megint. És az olyan jó lesz, hogy elfúló hangon fogom könyörögni, mond még egyszer nekem azt hogy befektetésialapvásárlásávalkombináltmagaskamatozásubetétlekötés, te állat!
**************************************
Értékelés: 3,6/10 pont (ISLCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 1/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10
A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10
A látvány (Scene) - 4/10
A technika (Technology) - 5/10
{mxc}