1 1 1 1 1 1 Rating 1.00 (7 Votes)

Mezym reklám

*************************

Mezym forte 10 000 – 30s +++ Értékelés: 5,4/10

Ha most ez nem egy úgynevezett reklámkritikai blog lenne, hát nem is akadnék fenn ezen a reklámon. De hát ez egy reklámkritikai blog, még ha nem is szakmai, hanem csak amolyan amatőr. Elvileg bármilyen reklámot elém rakhatsz, az írásomnak csak kevés köze lesz hozzá. Na most elárultam egy szakmai titkot. Az adott filmecske csupán csak egy apropó. Ebben a pillanatban egyébként még fogalmam sincs, mit fogok írni a reklám alá. Kíváncsi vagyok…

***************

***************

A szer, ami itt reklámozva vagyon, egy olyan gyógyszer, ami… várj, megnézem… megvan: A Mezym forte 10 000 az emésztő enzimek pótlására használható emésztési zavar esetén (maldigestio), amikor a hasnyálmirigy nem működik megfelelően, vagy egyáltalán nem működik (exokrin hasnyálmirigy elégtelenség). Ezt nem a reklám mondja, hanem a gyógyszerismertető a neten. Világos, ha van egy kis maldigestio-d, bátran használd ezt. Én mondjuk a reklám nyomán azt hittem volna, ha eszel valami nehezet, hát kapj be egy ilyet, és jó lesz neked. Persze lehet, így is van, de kérdés, amikor valami nehezet eszel, akkor vajon normális-e még, hogy utána érzed is, hogy nehezet ettél, vagy abnormális? Ha normális, akkor nincs baj a hasnyálmiriggyel, csak elvonja az energiát a munkához. Ha nem normális, akkor inkább ne egyél nehezet, mert baj van a hasnyálmiriggyel, és kímélni kell. Nem? Nem. Ez könnyíti az emésztést. Na de itt azt írják, amikor a hasnyálmirigy nem működik megfelelően, vagy egyáltalán nem működik. Ha megfelelően működik, akkor minek gyógyszerezni? Vagy akkor miért nem azt írják, hogy megkönnyíti az emésztést, és semmi hasnyálmirigy para? Ráadásul vény nélkül kapható, kvázi mint egy étrend kiegészítő. A reklám is ezt sugallja. Tehát ez vagy egy gonosz megtévesztő reklám, vagy túlzás, amit az ismertetőben írnak, és igenis lehet nyakra-főre szedni a szert, persze miután megülted a szeánszodat a házi patikusoddal és háziorvosoddal.

Egyébként az asszociáció láthatóan könnyű utat járt be, akinek emésztési zavarai vannak, annak nehéz a gyomra. A nehéz, meg azt jelenti, hogy nehéz. Vagyis súlyos. Akkor legyen valakinek tényleg nehéz a gyomra úgymint súlyilag, és ebből adódjon mindenféle érdekes, szellemes képi megjelenítés. De kinek is legyen nehéz a gyomra? Bocsánat, hülye kérdés, ez egy reklám. És egy reklámnak, hacsak annak természete külön elő nem írja, mindig csinos fiatal hölgyek a főszereplői. Mégpedig a hasmenéstől a szárnyas-betéten keresztül a bankig. És mivel gyomra fiatal csinos nőknek is van, hát itt semmi nem mond ellen ennek a peremfeltételnek. Tehát egy csinos fiatal nőt láthatunk, akinek nehéz lesz a gyomra. Miért lesz nehéz a gyomra? Mert olyan nehezeket eszik. Olyan csupa nem egészségeset, amitől a csinos fiatal hölgyek általában egykettőre nem lesznek csinosak, bár azért fiatalok maradnak. Dagadt fiatal hölgyek lesznek belőlük, akiknek aztán hasnyálmirigy problémáik támadnak. De nem baj, egyétek csak bátran ti csinos fiatal hölgyek ezeket a durva ételeket, mert itt van ez a jó kis szer, ez elintézi, hogy ne legyen nehéz a gyomrotok. Végül is sokkal jobb, mint a tollal torokcsiklandozás a nagy római kori lakomák idején. Nem?

Először például fogja magát a csinos fiatalság, és simám odaül egy padra egy ismeretlen férfi mellé, igaz, a pad másik végébe. Aztán elővesz egy irdatlan nagy valamilyen húsos lilahagymás szendvicset, és olyan csinos nőiesen beléharap. És itt jön a nehézgyomros geg. Látjátok. Aztán belésűlyed az ágyába, mert egy jó nagy puncstortaszerűséget eszik. Olyan nehéz lesz a gyomra. Jópofa. És igen mértéktartó egy reklám. Hisz mennyi hasonló geget lehetett volna még bedobni. Például hogy kiszakad belőle a gyomra, és olyan, mint egy féltégla, és a belein húzza maga után a földön… ja ezt nem…

Egyensúlyban az emésztés. Ez a szlogen. Mert a szer legömbölyíti azokat a kockákat a beleidben. És az egyensúlyban levést jól meg is lehet mutatni az első geg kapcsán, ahol visszabillen a pad, és az idegen férfi így nemesik rá a csinos fiatal nőre. Engem sokkal jobban érdekelne, vajon milyen párbeszéd zajlana le köztük ezek után? Tényleg, ki kéne írni egy ilyen pályázatot. Nézz meg egy reklámot, és írd meg, szerinted hogyan folytatódna a történet. De tudod mit? Ezennel ki is írom ezt a pályázatot. Pályaműveket a címemre tessék beküldeni. A legsikeresebb pályaművek elnyerik majd legmagasabb tetszésemet…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}