1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Exoderil reklám

*************************

Exoderil gombaölő gyulladás gátló krém – 25s +++ Értékelés: 4,2/10

Én nem is tudom. Van valami megkapó a lábgombás reklámokban. Széles skálán mozognak. Egyesek megpróbálják viccesre venni a figurát, valahogy kompenzálni a téma eredendő gusztustalanságát. Mások komolyan figyelmeztetnek, már hogy te is vedd komolyan a bajodat, és lásd be, csak ez a termék segíthet. És van, amelyik tárgyilagos. Ez ilyen.

***************

***************

Igen, ez ilyen, de ez sem tudja nélkülözni a dramatizálást, muszáj mintegy megjelenítenie a szenvedő ember figuráját a színen. Hisz ha nem ezt tenné, vajh mivégre vennél te egyáltalán ilyesmi szert? De ha látod, mily kínt okoz e nyavalya a tőle szenvedőnek, tán megrémülsz, és bár téged e kór nem rág, mégis sietve tartalékolsz a csodálatos ellenszerből. Ha pedig rág e kór, akkor… nos akkor szerintem elég volna tudnod, hogy van ilyen ellene. Persze inkább életszerű, hogy ha rág, mármint a kór, akkor lemész te a patikába a gyógyszerészedhez, vagy esetleg meglátogatod a kezelőorvosodat, és nem ülsz reménykedve a tévé előtt, hátha a reklámblokkban a te bajodra is sort kerítenek. Vagyis szerintem gyógyszerreklámokra egyáltalán nincs szükség.

Na itt téved ön. Mert képzeld el, ha eddig nem tudtad volna, ugyanarra a bajra többféle termék is aspirál, mármint hogy meggyógyíthassa. Vagyis ha neked az egyik reklámja szimpatikusabb, mint a másiké, akkor te az egyiket fogod kérni a gyógyszerészedtől, és nem a másikat. Érted? Tehát ha látod, mondjuk jelen példánkban, hogy ennek a szerencsétlen férfinak kínzó viszketése van, és felázott a bőr a lábujjai közt, akkor egyrészt rájössz, hogy amint azt a kedves hölgy mondja, ezek a bőr gombás fertőzésére utalhatnak, hisz neked is ilyened van, másrészt azonnal meg is kapod a megoldást. Mit kínlódtál ez idáig azzal a felázott bőröddel a lábujjaid között, titkoltad nagyon, hisz talán lepra, gáz vele orvoshoz menni, de lám, micsoda megkönnyebbülés, egyszerű lábgomba az, mi lábujjaid közében tombol.

Már ha ennek a szernek a reklámját láttad előbb. Ha a másik szerét, mert szereknek se szeri se száma, akkor azért mész a patikába. Illetve nem biztos, mert ha maga a reklám nem jön be neked, például az gusztustalanabb, akkor maradsz ennél a szernél. Vagy épp ezért választod a másikat. Mert hogy itt kicsit hiányolod, miért nem láthattad ténylegesen azt a felázott bőrt, csak a zoknit. Ugyan dehogy hagyom abba a részletezést, elvégre ez most értekezésünk tárgya, ha nem bírod, ne olvasd tovább. Itt mi most egy lábgombás reklámot nézünk. Én csak maradok a tárgynál. Nézd csak meg, hogyan lesz egy boldog ember boldog mosolyából gyötrő kínok maszkja. Élvezd a remek színészi játékot.

Mindamellett e reklám tényleg nem játssza túl a dolgot, íme, az ember, van neki gombája, vakarózik nagyon, ez rossz, és máris jön a termékismertetés. Ennyi. Semmi olyasmi, hogy a mamának is bevált, meg nekem is, és hogy most kenjük együtt, vagy mit tudom én, hanem rögtön a tárgyra, a felázott bőrre fókuszál.

Én a reklámokból lassan mindent megtanulok az emberi testről. Szeretnék majd orvosi diplomát szerezni. Simán levizsgázom, úgy érzem. Tudom például, hány helyen lehet egy ember gombás. Hány helyen a férfi, és hány helyen a nő. Az emésztés területén, vagyis gasztroenterális vonatkozásban különösen spíler vagyok. Alul felül, középen, fogd meg, vagy ereszd el probléma, savas felböfögés, puffadás, miegymás, megoldom izibe. No és ott vannak a prosztata gondok, a potencia zavarok, a különféle megfázások, influenzák. Ja meg az allergiák. El ne felejtsem, az is a szakterületem. Vagy netán mozgásszervi panaszai vannak? Jaj kérem, miért nem mindjárt ezzel kezdte. Forduljon hozzám bizalommal. Szív, tüdő, máj, epe, az én nekem semmi se. Pontosan tudom, hogy néz ki egy foggyökér, és azonnal felismerem a baktériumokat a mikroszkóp alatt, arról a gonosz vigyorukról és az ocsmány pofájukról. Szóval megismétlem, forduljanak hozzám bizalommal.

Ja, hogy akkor most melyik készítményt is válassza a felázott bőrére? Ezeket szerintem hagyja a fenébe. Van egy haverom, vele közösen kifejlesztettünk egy tuti biztos krémet. Ősi egyiptomi hieroglifák megfejtése során vettük észre a receptet…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10

{mxc}