5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Budapest Bank reklám

*********************************

Budapest Internet Bank 2x35s

Jó hírem van. BB Emesét még mindig nem rúgták ki. Tovább jöhet a főnöke szerint nyilvánvalóan szerencsétlenebbnél szerencsétlenebb ötleteivel, igencsak megkeserítve ezzel a főnök életét, mégis tovább kapja a fizetését. Ezt nevezem szociális érzékenységnek.

Pedig mennyi átkot szórunk a bankokra, uzsorásnak, nyerészkedőnek, extra profit hajhászónak, és ebből fakadóan mélyen embertelennek kikiáltva őket. És tessék. Itt van ez a félhülye Emese, és milyen szépen gondoskodnak róla. Pedig Emese boldogan elviselne valamivel több embertelenséget, csak fogadnák már el valamelyik épületes ötletét. Nézzük mivel jött legutóbb. Van belőle mindjárt kettő is.

***************

***************

***************

Mindkét esetben Emese ezúttal elektronikusan lép kapcsolatba főnökével, jó előre sejtetve, hogy itt valami korszerű bankolási formáról lesz szó. Az első esetben este háromnegyed hétkor csenget a főnök számítógépe, jelezve, hogy elektronikus levél érkezett az elektronikus postaládájába. A főnök kicsit bosszús, mert már ment volna haza. A kis lógós. A mai yuppie világban ez kissé korai időpontnak tűnik a munka befejezésére. Bezzeg Emese lám, még dolgozik. Azt üzeni multimédiás elektronikus levelében Emese, miszerint azt hallotta ma egy nénitől a boltban, hogy nem tud hozzáférni a pénzéhez. Hogy hatásosabb legyen, Emese még utánozza is, nagyon megkapóan a néni hanghordozását. De Emese már csak az üres főnöki széknek beszél. A főnök ugyanis közben diszkréten távozott. Nem érdekli Emese újabb hülyesége. Pedig Emese korszakalkotót alkotott. Feltalálta az USB-re szerelhető pénztárcát. Tetszik érteni. Bedugom a pénztárca csatlakozóját a számítógépbe, és a készpénz a maga tárgyi valójából bináris jelsorozattá alakulva, egyenesen bemegy a bankszámlára. És ez a főnököt nem érdekli. Tán őt kéne kirúgni.

De nézzük mit is állít szembe a bank Emese alapvető fizikai ismereteinket is új alapra helyező találmányával. Ugyanis ennél, mármint Emese Nobel díjas ötleténél a Budapest Internet Bank jobbat tud, szól a szlogen. És most tessék megkapaszkodni: színes grafikonokat használ az átláthatóbb pénzügyekért. És térjünk végre a lényegre - teszi hozzá még a nyomaték kedvéért a szlogen.

Emese! Én önnel vagyok! Én ugyanis felismerem önben a széklábat faragó Michelangelot! Ne adja fel! Ezek miatt nem érdemes! Ne faragjon széklábakat, amint azt a második esetben teszi. Ne adja alább! A klikkelő gyűszű még csak meg sem közelíti horderejét tekintve a tárgyakat (jelen esetben pénzt, de akár mást is tehetünk a pénztárcába, vagy valami hasonló nagyobba, például embert) a cybertérbe teleportálni képes eszköz jelentőségét. Ne váltsa apró pénzre a tehetségét! Mert egy klikkelő gyűszűnél talán tényleg jobb, hogy ha nem kell sorba állni a csekkbefizetésnél, hanem otthonról bankolhat az ember. Hogy miért pont a Budapest Banknál, az persze nem derül ki, talán azért, mert ön ott van, drága Emese! Emese! Kérem, legyen a feleségem!

P.S.: Az Emesét alakító színésznő, Stefanovics Angéla teljesítménye viszont elismerésre méltó.

Értékelés: 4,6/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}