1 1 1 1 1 1 Rating 1.00 (1 Vote)

Vodafone reklám

*************************************

Kásás Internet Vodafone 30s

Kásás Tamás olimpiai bajnok vízilabdázó egy Fiat 500-asban nyomorog odakint az echte olaszban valahol (talán egy Recco nevű kisvárosban), de hála az Internetnek, édesanyja mindig vele van.

***************

***************

Úgy van vele mindig, hogy egy multimédiás laptopot cipel magával állandóan a Kásás, és online van az édesanyjával. Az anyós ülésen van a laptop, de valahogy mégis kilát onnan a webkamerája, és így az aggódó szülő kommentálni képes általa a látnivalókat. Sőt, amikor a Kásás ott akarja őt hagyni a kocsiban, kinyitva, bekapcsolva, jól látható helyen a lopást, gépkocsi feltörést még hírből sem ismerő Olaszországban, akkor tiltakozik ez ellen. Előtte viszont megjegyzi a laptopból kinyilatkozó szülő, hogy mintha fia kissé sovány lenne, eszik-e eleget? És erre ez a mi macsós, kemény fiúnk, kiskamaszos bájjal szól vissza a piciny kocsiból kiszállván: Anya ne már?

Elnézést kell kérnem, huszadjára megnézve látom, hogy a laptop valahogy fel van polcolva az ülésen, így lát ki. És így könnyen lehet forgatni a kamerát vezetés közben, hogy az ős hol a fiát, hol a látnivalót szemlélhesse. Tudom, már megint elveszek a részletekben, a célcsoport erre nem érzékeny. Az üzenet menjen át jól. Átmegy? Nézzük.

Szóval úgy tűnik, itt a női célcsoportra történt a fókuszálás. Nem tudom meg tetszettek-e figyelni például, hogy a laptop, piros. Az autó is piros, kicsi és nőies. Ja, bocsánat, ez a Vodafon színe. Most már értem, ha így belegondolok. Piros - Vodafon. Nálam már örökre egybeforrt. Tehát a piciny autóból kászálódik ki a hatalmas termetű Kásás, aki, mint láttuk, nem hogy jóképű, de gyengéd, és kötelességtudó is tud lenni ugyanakkor szerettei irányában. Így hát melyik nő ne akarna azonnal egy ilyen kásásos laptopot magának? De, várjunk csak, ez mintha egy Internet reklám akarna lenni. Majd elfelejtettük! És milyen cég is? Nem érdekes. De ez a Kásás annyira aranyos ebben a klipben, mondanám, ha nő lennék. Igaz, nem mehet neki túl jól, ha csak ilyen kocsira futotta, de olyan jópofa, ahogy az a nagy ember kiszáll abból a kicsi kocsiból. Így, mivel szegény, megveheti a szegény emberek Internetét mindössze 3000 forintért, és 24 órán át használhatja. Külföldön is. Mintha otthon lenne. Csak persze sokkal drágábban, ha jobban belegondolunk. Na és persze csak 50 MB erejéig. Lehet, hogy mégsem annyira szegényeknek való ez a hozzáférés? Na jó, de ez vezeték nélküli. És az mire jó, ha az embernek feltehetőleg van vezetékes Internete az állandó tartózkodási helyén? Amint azt a különös rábeszélő erővel bíró példa is mutatja, ha teszem azt a mamát akarod egy idegen városban online körbevezetni. Elvégre nem húzhatsz ilyenkor kilométernyi vezetéket magad után. És ettől lesz ez a te pillanatod, ahogy azt a záró szlogen a fejedbe vési.

Tehát úgy tűnik, ez is egy úgynevezett "feeling reklám", vagyis ne keresd a történetben a logikát, itt van ez a szívdöglesztő vízilabdás fiú, és valamitől jó neki a Vodafon vezeték nélküli Internet. Csak ne felejtsd el, hogy Internet és Vodafon. Nem könnyű.

Értékelés: 5,4/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 6/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 4/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 7/10