1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Generali reklám

*************************
Generali Group ? 20s +++ Értékelés: 3,8/10
Együtt az oroszlán szárnyai alatt. Ez a szlogen itten. Induljunk hát ki ebből. Ugye azért a szárnyai alatt, mert a cég közismert logója egy szárnyas oroszlánt ábrázol. Ez a szimbólum mindenféle ősi izékben előfordul, időnként női fejjel, nem érdekes. Itt főleg a szárnyassága hasznosul, mintegy a szárnyai alá vesz, azaz gondoskodik róla értelemben. Biztosító, nyugdíjpénztár, alapkezelő, egészségpénztár, alapítvány. Abszolút nagyfelületű szárny. Te is beférsz alája.

***************


***************
Tehát szárnyai alá vesz. Illetve a szárnya alatt együtt vagyunk. Tehát a szárny egy közös menedék, egy gondoskodó kiterjedvény, ami alatt mi együtt lehetünk. Mi mindannyian emberek. Kvázi az egész emberiség. Na jó, az egész emberiség persze nem lehet csak ezen cég szárnyai alatt, de törekedni kell rá. Szó, ami szó, ezt az együttlétet kellene valahogy megfogalmazni. Meg azt, hogy mégis hol vagyunk együtt. Meg hozzá kéne keverni ehhez az egészhez, hogy segítség történik itt valahogy közben azzal, hogy így együtt vagyunk az oroszlán gondoskodó szárnyai alatt. Tehát együtt vagyunk, és segítünk egymáson, ha már így együtt vagyunk. Illetve dehogy, a cég segít rajtunk… illetve azért tudunk segíteni egymáson, mert a cég segít rajtunk… illetve hogy is van ez?

Fociznak a srácok, a labda kirepül a magas kerítés felett az utcára. Arra jön furcsa trikós, pulcsis, akármilyenes férfi, és segítőkészen visszarúgja. Aztán beáll játszani a furcsa pulcsijában, amelynek legfelső vastag csíkja a cég arculatszínével azonos színű. Ja, és egy arculatszínű kör jelenik meg alatta. Tehát minden megvan, minden összetevő jelen van, úgymint együtt, hisz együtt fociznak, segítség, hiszen visszarúgta, és a cég, amelyet színeiben a visszarugós jóember képvisel. Ugye össze tetszett rakni? Persze ha egy szárnyas oroszlán rúgta volna vissza a labdát, akkor talán egyértelműbb lenne, de hát ezeknek a kreatívoknak nem túl… szóval tudják.

Aztán nézzük ezt a kedves összetartó lakóközösséget, akik éppen együtt vannak, és egy – ha jól látom – madáretetőt akarnak felállítani a ház előtti parkban, ami egy hosszú póznára van felszerelve. És amint ott állítgatják, állítgatják nagy nehezen az oszlopot, egyszer csak egy kislány kezdi rángatni az egyik fő állítgató ember lábát. Biztos azt mondja közben, hogy apu gyere már, gyere már, de ezt nem halljuk, csak értjük a jelentből. Nekem például simán lejött ötödszörre, hogy mi történik. De mindegy is, a lényeg, hogy a fazon elengedi az oszlopot, ami a többiek igyekezete ellenére elkezd visszadőlni a kiindulási helyzet felé. Na ekkor jelenik meg emberünk – szerintem ugyanaz, de most kockás ingben – az arculatszínű koronggal a talpa alatt, vagyis tulajdonképpen szimbolice maga a cég, és azonnal átveszi a kieső ember helyét az állításban. És sikerül, és mindenki mosolyog, és veregetik a cég vállát, hogy igen, köszönjük, és akkor most veled is együtt vagyunk. Persze ha egy szárnyas oroszlán tette volna ezt, akkor jobban lejönne az üzenet, de hát ezeknek a kreatívoknak nem túl… na, szóval tudják.

És ekkor jön a logó, és a szlogen írva, kimondva. Együtt az oroszlán szárnyai alatt. Sok oroszlánt ugyan nem láttunk, de hát eddigre már mindenki érti, hogy ez a cég, vagyis mindenki érti, hogy a cég szárnyai alatt vagyunk mi együtt, mint csibék a kotlós meleg pihéi közt. Védve, biztonságban, melegben, sötétben. Ja, nem… az utolsó törölve.

Aztán van még egy kis csemege a végére. Emberünk, immáron öltönyben és arculatszínű nyakkendőben rohan a lifthez, feltehetőleg a cég székházában. De jaj, a liftajtó már csukódik! És ekkor hirtelen a legkívül álló ifjú hölgy visszatartja a csukódó ajtót, és így emberünk még beszállhat a kollégáival jól teletömött liftbe. Megkapó jelenet, ahogy a sok egyforma nyakkendős, egyforma arcú… bocsánat, egyforma arculatú ember, egyformán egymásra, illetve emberünkre mosolyog, nevet, hát igen, ilyen ez a mi cégünk, egymásért vagyunk, szeretjük egymást, de legfőképpen szeretjük a mi népünket, a kedves ügyfeleket. És láthatták milyen önzetlenül segítőkész az, akinek arculatszínű korong van a talpa alatt, és most láthatják, hogy legalább egy liftnyi ilyen emberünk van. Hát volna valaki, aki ezek után nem a mi cégünkbe helyezné a bizalmát?
*******************************************************************************
Értékelés: 3,8/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}