5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Alex padlóápoló reklám

*************************
Alex padlóápoló ? 10s +++ Értékelés: 4,4/10
Hogy milyen ápoló Alex? Padló. Jobb mintha kórházi ápoló lenne, azoknak mostanában felkopik az álluk. Már csak azért sem kophat fel Alex álla, mert ő folyékony, és mint ilyen, nem nagyon lehet ember. Hanem ő egy szer. Fa és laminált padlók ápolója, hosszan tartó ragyogásuk letéteményese. De mégiscsak férfi.

***************


***************
És mivel férfi, ki más is szólhatna érdekében, mint egy nő. Egy amolyan dögös fajta. Igen, mi mással is hirdethetnénk egy padlóápoló szert, mint a jól bevált sablonnal, a női bájjal. Ez már csak azért is hasznos, mert a célcsoportban nyilvánvalóan a férfiak vannak többségben, hiszen rájuk jellemző, hogy otthon a padlóápolás felelősségét magukra vállalják. Így hát amikor meglátják ezt a gyönyörű nőt, a kellemetesség érzését annak rendje és módja szerint összekapcsolják a termékkel, és egész egyszerűen nem tudnak mást venni a boltban. Mennek mondjuk a kis kosárkájukkal a háztartási és vegyi árú szaküzletben, meglátják a terméket, és a feltételes reflexívükön végighaladó ingerületsorozat hatására olyan izgalomba jönnek, hogy a terméket tartalmazó kosarat innentől kezdve végig maguk előtt kell tartaniuk kerülve a különösebb feltűnést. Mert mit is láthat egy férfi a mi kis filmünkben?

Az indító képsoron egy nő éppen magához nyúl. Legalábbis úgy tűnik, hogy a hanyatt fekvő nő, akit a feje felöl fényképezve, látszólag igen hiányos öltözékben látunk, a fejét kissé hátrahajlítva, mosolyogva szemez velünk, és közben a combjai közé dugja a kezét. Aztán ha megállítod, és tüzetesebben tanulmányozod a képet, akkor kiderül, hogy ami a combjai közé nyúlni látszik az tulajdonképpen a könyöke, vagyis a nő nem nyúl magához. Szóval joggal tiltakozhatnának az alkotók, hogy ha ilyesmivel vádolnám meg őket, vagyis pornográfiával, hiszen a kép adott pillanatban történő megállításának lehetősége minden tévénéző rendelkezésére áll. Továbbá egy egészséges ember reflexideje bőven elegendő arra, hogy a kép rosszul értelmezése esetén azonnal felébredjen benne a gyanú, hogy talán nem így van, és a tüzetesebb vizsgálat kedvéért rögvest meg is tudja állítani a képet. Igazán nem értem magam, miért cikizek én állandóan minden apró részletet.

Ja és a szövegéből is tudhatnám, hogy ez nem egy pornó. Azt kérdi a nő, hogy ismeri a fa és laminált padlók hosszan tartó ragyogásának titkát? Ezt búgja, és látjuk, amint szétterülő hajjal hanyattfekszik ezen a fa és laminált padlón, majd hason fekve érzékien simogatja azt, miközben sokat ígérően velünk szemez. És ekkor te ráébredsz, hogy ennek a hosszan tartó ragyogásnak nyilván az a titka, hogy egy ilyen minőségű nővel kell rajta szeretkezni, és akkor neked ez a fa és laminált padló már mindig az örök ragyogást fogja jelenteni, valahányszor ránézel, mi több, rálépsz.
De nagyot csalódsz te ekkor. Ugyanis a nő közli, hogy nem egészen erről van szó, hanem egy Alex nevű rivális férfiról, aki egyébkén foglalkozására nézvést folyékony padlóápoló. Sajnos ezt a titkot, a tartós ragyogás titkát csak ő, Alex ismeri igazán. Enyhe vigasz, hogy aztán azt is láthatjuk, ahogy felmossák Alexszel a padlót. De hiába kerül Alex ilyen megalázó helyzetbe, a nő csak érte epekedik, és mondja is miért. Mert Alex szereti a fát. Érted ugye? Alex is ugyanazt szereti, amit ez a nő. Ez bennük a közös. Amit a nő érzékien simogatott, azt szereti Alex is. A fát. Azt a keményet.

Na de kérlek, nem hajtod ezt te megint túl? Mert hát ki figyel oda? Ki akad fel egy tíz másodperces reklámban ilyen baromságokon? Hát én. Ha még nem említettem volna, ez itt egy reklámfikázó blog. Na jó, már dicsértem is reklámot. Csak egy picit bosszant, hogy időnként milyen könnyen, milyen ötlettelenül lehet pénzt gyártani. Padlóápoló? Nőt bele. Vécétisztító? Nőt bele. Autó? Nőt bele. Harckocsi? Nőt bele. Prosztata? Na látod itt kezdődnének a valódi ötletek. Hogy akkor miért nem én vagyok kő gazdag? Ja kérem, keresd a nőt!
Ezt nem hiszem el! Hogy mindig ilyenkor jössz be anyukám…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}