5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

7 Days  reklám

*************************
7 Days Croissant Double ? 30s +++ Értékelés: 3,3/10
Itt a finom töltött croissant! Fiatalok egyetek töltött croissant-t! Ez tudjátok amolyan fiataloknak való étel. Finom édes péksütemény. Az idősebbek már nem élnek ilyesmivel, ezért is céloztunk meg elsősorban titeket. Az idősebbek már csak alkoholizálnak, füveznek, és mindenféle ütős, erős ételeket esznek. A fiatalok viszont, azokkal a gyenge tejfogaikkal még csak ezt az édes papit tudják fogyasztani.

***************


***************
Ezért, mivel fiataloknak szól ez a reklám, fiatalosra is vesszük azt. Klipszerűre. Jön görkoris jófej csávó egy rakat termékkel a kebelében, és kezdi szórni a bulizó (őrjöngő?) fiatalok közé. A fiatalok valamiféle irodaházban őrjöngenek, hol máshol, az egyikük például az előcsarnokfélében kitett nagy táblára felragasztja a termék képét. A nagy táblára egyébként az van írva, hogy dupla élvezet. Nyilván van a cégnél egy ilyen dicsőségtábla, vagy mifene, hogy dupla élvezet, és minden héten kiteszik oda a hét dupla élvezetét. Volt már ott Marika képe az iktatóból, láthattuk rajta Géza bácsi, a kirúgásokért felelős személyzetis képét, aki minden elbocsátottnak ráadásul még elénekel egy szép virágéneket is, és most itt van ez a mi termékünk a hét győzteseként. Hogy ez miért dupla? Mert kétszer akkora, mint a feleakkora változat. De nézzük tovább, milyen, különösen fiatalok számára igen vonzó képekkel teszi még kívánatosabbá az alkotó a vonatkozó finomságot. Egy rükvercelve hívogató csaj csalogat be minket könyvtárpolcok közé, és a kezében hirtelen ott terem a termék, amelyet a pofánkba dug. Majd a lüktető dizsi (pontosan mi a műfaj?) zenére ugráló fiatalok között előrehaladva érünk egy furcsa tévéfalhoz, amelynek egyes tévéelemein a termék különböző jellemző alkotóelemei láthatóak. Aztán továbbhaladás a folyosón a roppant fiatalosan egy pillanatra sem megálló fiatalok között, majd balkanyar egy terem felé, amelynek kétszárnyú ajtaját készséggel tárják ki éppen nem ugráló további fiatalok. A teremben pedig egy ritmikus sportgimnasztika csoport szalaggyakorlatot mutat be, és az egyik szalagról az a felirat válik le, hogy meggy. Aztán további őrjöngéseket látunk, amelyeket itt most nem részletezek, és te is csak akkor tudsz, ha meg-megállítva a lejátszást tanulmányozod a helyzetet. A lényeg, hogy az őrjöngések különböző helyeire különböző, a termék ízesítési portfoliójára utaló feliratok vannak beépítve, és nem egy helyen maga a termék is megjelenik, mint az őrjöngő fiatalok élvezetének legfőbb forrása. A végén végre tényleg csak magát a terméket láthatjuk, és elhangzik angolul az a felszólítás, ami magyarul annyit tesz, hogy mozdulj rá! Mármint a termékre gondolom. Hisz láthatod, hogy ez a fiatalok eledele, és ha trendi akarsz te is lenni, akkor rámozdulsz.

Ha én szociológus, vagy pszichológus, vagy valami ilyesmi féle szerzet lennék, akkor a disszertációmnak valami olyasmi címe lenne, hogy jelenkorunk fiatal generációja lelki aspektusainak analitikus kibontása úgynevezett buli- és poénelemek szisztematikus rendszerezésének és értelmezésének módszerével, különös tekintettel egy bizonyos péksütemény reklámjára, mint autentikus forrásra. Mert valljuk be, amit itt a kedves kreatívok összehánytak, az mind, mind rettenetesen állat, zsír, sirály, ütős poén, tényleg én is majd leestem a székről ennyi ötlet, sziporka, és szellem megállíthatatlan áradásának nyomásától. Ugye te is így érzed?
Egyébként, mivel a fiatal szervezet még többnyire fejlődésben van, és ezért különösen fontos, hogy értékes tápanyagokkal segítsük elő ezt a folyamatot, csak üdvözölni tudjuk, hogy ilyen nívós terméknépszerűsítővel segítik elő az alkotók az e követelményeknek kiugróan megfelelő termék célba jutását. Tessék csak megnézni, mennyi minden finomságból áll össze e finomság, hiszen amiben ennyi jó találtatik, az egészségtelen étek biztosan nem lehet.

Összetevők: búzaliszt, margarin (növényi zsír, víz, só, emulgeálószer (zsírsavak mono- és digliceridjei), savanyúságot szabályozó anyag, (citromsav), aroma, tartósítószer: kálium szorbát, vaníliakrém töltelék 17 % (cukor, növényi olaj, víz, tejből készült tejsavópor, sovány tejpor tojássárgája por, alkohol, emulgeálószer (zsírsavak mono és digliceridjeinek tejsavészterei), savanyúságot szabályozó anyag (nátrium difosztfát, foszforsav), stabilizátor (nátrium-karboximetil), aromák, tartósítószer:kálium-szorbát 0,1%, kakaós töltelék: 11 %, kakaó glükóz-fruktóz szirup, cukor, savanyúságot szabályozó anyag (citromsav), aromák, tartósítószer (kálium-szorbát), cukor, stabilizátor, (zsírsavak mono- és digliceridjei), glükóz-fruktóz szirup, élesztő, sovány tejpor, só, aromák, szójaliszt, tartósítószer (kálium-propionát 0,1%).  
*******************************************************************************

Értékelés: 3,3/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 2/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}