1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Vodafone reklám

*************************
Vodafone nagysebességű Internet ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Van ez a celebsrác, és most vodás lett. Ha szereted ezt a celebsrácot, mi több, a rajongója vagy, akkor legyen elég ennyi. Már ahhoz, hogy menten ugyanahhoz a telefonkompániához csatlakoz, ahol ő van. Micsoda érzés lehet a nagy emberrel egy hálózaton lenni! Egy ilyen celeb ugyanis csak jól választhat.

***************


***************

De hogy lássuk, mennyire felelősségteljes egy ilyen nagy ember döntése, azaz mennyire nem elhamarkodott, megteszi nekünk azt a szívességet, hogy elmondja, egy éve töpreng e döntését illetően. Egy éve! Ezek szerint a dolog mégsem volt olyan egyértelmű. Persze utólag belátja, lehetett volna kicsit gyorsabb. Vajon miért nem volt? Miért vacillált ennyi ideig? Nyilván nagyon alapos tanulmányokat végzett a témában, nyilván gondosan körüljárta mindenféle szempontból a kérdést, nyilván nem bízta a döntését a véletlenre, nyilván marhaságokat beszél. Röhejeseket. Még hogy pont ő egy évig gondolkodott melyik céget válassza. Ja persze. Gondolom őszintén vívódott, álmatlan éjszakái voltak, sokszor verítékben úszva riadt fel, de olyankor mindig megnyugodva nyugtázta, csak álom volt, hogy másik társaságot választott. De akárhogy is, most végre itt van e nagyszerű cég kebelében.

És hogy miért döntött jól? Mert például itt végre olyan letöltési sebesség jár neki, amivel könnyedén nézhet filmeket online. Mert hogy mit kínlódott ő eddig a többi cégnél. Ott nem járt neki ilyen sebesség. Fityisz az orrára az járt neki. Nem nagy letöltési sebesség. De ennek mostantól vége. És mindennek úgy örül, hogy kivitte a forgó fortelét egy virágos mezőre, és ott forog benne. Jó, persze, ez olyan szimbolikus, az örömet ábrázolja vele a művész. Ez a nagy sebesség egy ilyen kiváló ember esetében azért is jár, mert jár neki, hogy azonnal címlapra kerüljön. Erről egy robogó motoron ad felvilágosítást nekünk, ezzel is érzékeltetve, hogy élete olyan gyorsan pörög, mintha állandóan egy ilyen motoron száguldozna. És ugyebár ezt a tempót csak nagy letöltési sebességgel lehet követni.

Na de… Mert itt jön a na de. Itt jön az á dehogy. Á dehogy egy nagyarcú beképzelt celeb ő, nehogy már azt képzeljük, hogy ezek a nagyszerű letöltési paraméterek csak neki járnak, mert ő egy nagyon híres, és ennélfogva igen nagyhatalmú celeb. Á dehogy. Ez nem azért jár neki, mert ő híres. Hanem vajon miért? Na ezt most itt nem tudod meg, illetve ezzel céloz rá, hogy nem azért jár neki, mert híres, hanem mert ami jár, az jár. Alanyi jogon. Neked is. Ahogy nyilván neked is jár az is, hogy azonnal megkapd a rajongói e-mail-eket. Mert neki ez is jár. És elég sokat kap, méghozzá nagy képekkel. És igen, jól értettük, ahogy aztán a mesélő elmondja, minden vodásnak jár a szupersebesség. Válts hát te is, lépj be a digitális Kánaánba, és élvezd ki a nyarat!

Nem tudom, ezek után van-e egyáltalán valaki, aki egy percig is tovább habozna, hiszen ennél a társaságnál egyrészt itt van ez az imádnivaló celeb, másrészt meg ez itt a digitális Kánaán. És mint megtudtuk, ebben a digitális Kánaánban minden ember egyenlő, vagyis nekünk is ugyanaz jár, mint a digitális celebnek. Hát mert csak gondoltam, egy digitális Kánaánban minden digitális, vagyis egyesekből, meg nullákból van összerakva, vagy mit tudom én. Digitekből van összerakva. Digit dagit daganat kergeti a halakat. Digitális Kánaán. Gratulálok. Mert az Internet az olyan digitális. Ezért szeretjük. Persze fogalmunk sincs miben áll ez a digitálissága, de mivel ma minden digitális, hát belépni egy ilyen Kánaánba csak jó lehet. (Nekem persze van fogalmam róla, mert én egy informatikus vagyok. Ezért ha információra van szükséged, fordulj hozzám.)
Na most hiába háborogsz, híres emberekkel reklámozni igenis hatásos bizalom növelő módszer, mióta világ a reklámvilág. Mit gondolsz, mégis miért áldoznak erre nehéz milliárdokat a különféle cégek? Nem hülyék ők, hogy az ablakon szórják ki a pénzt! Tehetsz nekik egy szívességet.
Mondok én erre neked valamit. Juszt se váltok. Vagyis ők tehetnek nekem egy szívességet. Sőt. Direkt visszaváltok. Egyre alacsonyabb letöltési sebességeke fogok előfizetni. Dacból. Szabadságvágyból. Én így szabad leszek, te meg rab. Mert minek az a rohanás? Tudod te milyen megnyugtatóan szép élmény figyelni, ahogy méltóságteljes lassúsággal megszületik a képernyőn egy gyönyörű meztelen nő nagyfelbontású képe? Húsz perc sem telik bele.
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}