4 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (4 Votes)

djuice reklám

*************************
djuice kedves telefonok ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Szóval el tetszettek adni egy egész koncepciót. Nagyon ügyes. Tényleg ezt szeretném még megtanulni úgy istenigazán. Eladni, eladni, eladni. Sose voltam jó benne. Mert végül is mindegy mit adunk el, a technika nagyon hasonló. Hogy hogyan kell beláttatni a vevővel, ne hallgasson a józan eszére, pontosabban épp ellenkezőleg, hallgasson a józan eszére és lássa be, nem érthet mindenhez. Ha én egyszer azt mondom, ez kell ide, akkor higgye el, ez kell ide. Különben felrobban a készülék. Vagy miről is beszélünk most?

***************


***************

Ja igen, a kedves telefonok. Már a múltkor is megcsodáltam a nagy ötletet, és most azon morfondírozok, hogyan is nézhetett ki, amikor a kreatív csapat beállított a megrendelőhöz, és előadta a koncepciót. Megpróbálom rekonstruálni, de biztos nem lesz jó, tőlem biztos nem fogadnák el az biztos. De biztos, ami biztos, teszek egy kísérletet.

Szóval most tessenek idefigyelni, mert a koncepció merész lesz, de hatásos. Ütni fog. És garantáltan hozza majd az érzékelhető bevétel növekedés. Nem utolsósorban a koncepció több film elkészítését teszi lehetővé, amelyek az alapötletben teljesen azonosak, tehát szlogen szinten is, meg minden, ezzel is elősegítve a bevésődést. Arra gondoltunk, hogy mintegy belehelyezkedve a vásárlói insight-ba, megpróbáljuk empatitíve leképezni a vásárlói motivációs struktúrát. Nevezetesen, melyik az a feszültségi gócpont, amely ha kipattan, a vásárlót új készülék megvásárlására inspirálhatja. Nem volt könnyű feladat, tekintve, hogy két-három év használat után a legtöbb mobiltelefon még kifogástalan állapotban található.

És most jól figyeljenek. Kihasználtuk a „régi” szóhoz kapcsolható emocionális asszociációs lehetőségeket. Régi, ócska, ósdi, megunt, nem kívánatos, kellemetlen, bosszantó, idegesítő, impertinens, gonosz. Na ezzel fogunk kezdeni valamit. A régi mobilod gonosz. Tetszik érteni? A régi mobilod gonoszkodik veled, és ezért te kicseréled őt egy kedves mobilra. Aki nem gonoszkodik, hanem a kedvedben jár. Nem tudom teccenek-e már érezni a koncepciónk pajkos játékosságát? Voltaképp csak egy feeling erősítés az egész, egy homályos érzés tudatosítása, mert már ott a tudatalattiban zavarja a delikvenst a mobilja régisége, de még ellenáll. Még racionális. Minek kidobni a még működőt, minek kidobni a pénzt rá, stb., de már látja a többieknél az újat, a jobbat, és ez zavarja. De még nem jutott dűlőre. Bizonytalan. Na itt lökjük mi át őt a Rubikonon, ha szabad ezzel a hasonlattal élnem, itt tudatosítjuk benne az igényt. És akkor elhatározásra jut. Mintegy megkönnyebbül megszabadulván egy már hetek óta benne bujkáló kellemetlen érzéstől. Felszabadultan kacag még egy nagyot filmünk helyzetkomikumán, és tudja hova vezet majd holnap az első útja.

Na most a dologban az a szép, hogy a filmek kizárólag csak a viccességben fognak különbözni egymástól, vagyis abban, hogy a gonosz mobil milyen módszerekkel próbál gonoszkodni, milyen módszerekkel próbálja meg voltaképp eltenni láb alól a gazdáját. Szimbolice. Persze mindig csak majdnem sikerrel. De nagyon, nagyon viccesen próbálkozik mindig. El nem tudják képzelni hogy felszabadult, mondhatni elszabadult a kreatívjaink fantáziája. Hát egy hónapig csak fuldokoltunk a röhögéstől. Hogy fut az erdőben a faszi, és egy olyan nagy bontó vasgömb mindig majdnem eltalálja, de ő észre se veszi a halálveszedelmet. És azt a gömböt persze a mobil lengeti, mert benne ül egy ilyen bontódaruban. És azt a darut sem veszi észre a fazon, pedig annak valahogy még követnie is kell őt az erdőben, de ez nem érdekes. Ez olyan fantazi amúgy is. Meg egy tehénnel próbálja agyonütni egy másikban a mobil a tulajt, tök jó. Meg megy a zongora az úttesten és majdnem elüti a szerencsétlent… egyébként, ha önöknek is van jó ötletük, bátran szóljanak… igen vezérigazgató úr? Hogy a végén macskák és nyalókák hulljanak az égből? De miért tetszik gondolni, hogy ez… illetve ez hogyan… pontosabban hát persze, mi is gondoltunk már erre, de mi fagylaltban meg kutyában gondolkodtunk, de most hogy a vezérúrnak tetszik mondani, tényleg mintha… de természetesen a macska az sokkal jobban mindig a talpára esik, akárcsak a vezérúr. Persze csak szimbolice.
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}