WestEnd reklám
*************************
WestEnd - 20s +++ Értékelés: 3,2/10
Bence imád a WestEnd-be járni. Na de ki az a Bence? Engedjék meg tehát, hogy bemutassam Bencét, a trendit. Ő egy típus. A mai fiatal, pontosabban a mai kamasz, a mai tinédzser, vagy tinédzser körüli korosztály típusa. És ez a típus, és reméljük az adott korosztály többsége ilyen, vagy ilyen szeretne lenni, szóval ez a típus imád a WestEnd-be járni. Ki mondja? Mi mondjuk. Ki az a mi? Itt most mi kérdezünk, és te válaszolsz.
***************
***************
Nos, hogy néz hát akkor ki ez a Bence? Mik a főbb külső-belső ismertetőjegyei? Vigyázzon kolléga, belépő kérdés, ne rontsa el.
Bence vinyega. Hát szóval nem egy testépítő típus. Girhes. Gondolom nincs rajta egy szál szőr sem. Már úgy értem a fején kívül. Ott viszont túlteng. Nem olyan szép kopasz és szőrös, mint a professzor úr. Mert hogy a professzor úrnak még az orrából is olyan szép bozontos csimbókoknak tetszik kiállni a professzor úrnak.
Nehogy azt higgye, hogy nyalizással közelebb kerülhet a jeleshez kolléga, úgyhogy ha kérhetem, koncentráljon a feladatra. Mégis milyen ez a jellegzetes trendi frizura?
Olyan afro féle, olyan hetvenes évekbeli. Tudja, all we are saying, please give peace a chance.
Nézze kolléga, az hogy én tudok oroszul, s így mi ketten értjük mire gondol, az még nem jelenti azt, hogy a bizottság többi tagja is beszéli ezt a nyelvet. Kunigunda kolléganő például csak angolul ért. Kérem legyen tekintettel. Folytassa.
Szóval ez a Bence tudja, hogyan kell viselni egy divatos szemüveget. Ezek a fiatalok tudják ezt, és most már azt is, hogy az a szemüveg a divatos, amit Bence visel. Akarni fognak ők is ilyet tehát. Na meg az olyan ruhák is trendiek, amiket a Bence bemutat, de engedje meg professzor úr, hogy ne részletezzem, lényeg, hogy ezeket nyilván mind ott vásárolta a Bence, abban a plázában. Meg hogy ezek mind lazák, és divatosak. Tetszik tudni, azért lazák, mert ezek a fiatalok nagyon lazán trendiek. A lazaság az nagyon trendi. Ez a semmi komoly, ne szívd mellre, tedd túl magad, ez a flegma leszarom attitűd tetszik tudni ez a lazaság. Ez nagyon trendi. Na ilyenek a ruhák is, de közben nagyon divatosak. Illetve pont ezért divatosak, mert lazák. Na és az ipod-ja nélkül egy lépést sem tesz. A professzor úrnak van ipod-ja? Nincs? Csak isiásza van a professzor úrnak? Akkor hogy tetszik lépéseket tenni a professzor úrnak, professzor úr? Én nem pimaszkodom, csak kérdeztem. Ja és igen, akkor így eddig megvolt a figyelemfelhívás a plázában található optikai, meg elektronikai részlegre egyúttal. Ez a kreatív trükk benne. Hogy ilyen fiatalosan van beetetve a fiatalság. Nagyon jó. Aztán meg nem aggódik, hogy melyik cipőjéhez mi illik. Úgy is mint lazaság. Szóval a laza trendi fiatalnak nincs ízlése, mert az ízlés az olyan öreges, avítt, doh illatú valami. Nem trendi. Persze a professzor úrnak kitűnő ízlése van, mint tudjuk, illetve nem úgy értem, a professzor úr persze nem doh szagú, dehogy, hanem inkább... ha megengedi megszagolnám... elnézést, talán mégse most és itt, illetve... Tehát ki is van írva, hogy trendi utcai ruházat, hogy a még nem trendi fiatal is tudja, hova menjen, ha olyan piszkosul trendi akarna lenni, mint ez az irigylésre méltó Bence gyerek. És ami fő, ez a Bence gyerek szeret gyorsan, de finomat enni. És eszik is egy nagy pizzát éppen. A dietetikusok ajánlásával. Ők is mindig azt sulykolják, egyél gyorsan, kapkodva junk food-ot. Tudja, szemét kaját. Az ugyanis finom. És főleg nagyon-nagyon trendi. Ott dögöljön meg minden fiatal, aki trendi. Már úgy értem, nem úgy értem, hanem ha kicsit alaposabban megrágjuk... de viszont suli kezdésre szeret gyorsan, de egyszerűen felkészülni. Na ebből is látható, hogy a mai trendi fiatal elsősorban gyors. Olyan izgága, örökmozgó, nyughatatlan, de egyszerű. Vagyis hogy nem komplikálja túl a dolgokat, mert mindenekelőtt laza. És lendületben van. Bemegy ide a plázába, és itt mindent egy helyen megtalál. Lazaságot, és lendületet. Ez őneki a természetes élettere ebből fakadóan. Azért laza, mert otthona a plaza. És ez a konkrét plaza, nagyon laza.
Mit szól professzor úr, kezelem már olyan virtuózon a szavakat, mint egy kreatív?
*******************************************************************************
Értékelés: 3,2/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10
A látvány (Scene) - 4/10
A technika (Technology) - 4/10
{mxc}