5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

T-Mobile reklám

*************************

T-Mobile Dominó Aktív előfizetés - 40s +++ Értékelés: 4,2/10

Na figyelj Zsomborom. Marketing osztályunk dolgozott mint állat, nappallá tette az éjt, SWOT analízisbe (interneten utánanézni) vonult, pénzügyet riogatott, főnököknek prezentált, estébé, estébé, és nagyszerűt alkotott. Egy új akciós csomagot. Ez már akkor is rekord bevételt hozna, ha csak Alsótenyerén írnánk ki egy sajtcetlire a főtéren, de mi beveszünk a buliba titeket is. Reklámozzatok.

***************


***************

Miről van szó?

Ülj le Zsombi, mondom. El fogsz ájulni. Ha most előfizetsz Dominó Aktívra 2010. június 1. és július 31. között, akkor 25 hálózaton belüli percet adunk ajándékba 30 naponta, legfeljebb 12 alkalommal, amíg Domino Aktív előfizető vagy. Vagyis egy éven keresztül minden hónapban kapsz 25 ingyen percet a hálózaton belüli telefonálásra. Mit szólsz?

És ez sok?

Na pont ez lesz a te feladatod Zsombi. Hogy megmutasd a népnek milyen sok is ez. Milyen sok is voltaképp egy perc. Hát még 25. Hát még 12x25. Vállalod?

Oh, hát persze Gézám. Szerintem a múltkori pénzünknél nem sokkal többért nagyot fogok, fogunk alkotni. Szóval miért is hosszú egy perc. Értem. Megyek. Majd jövök. Csőváz.

Figyelem gyerekek! Hogyan mutassuk be, milyen hosszú is lehet egy perc? Ötletek?

Hát legyen mondjuk egy áttetsző számlap, amin megy a másodperc mutató, és mialatt teljesen körbeér, mindenféle képkavalkád látható, ilyen izgalmas, meg drámai pillanatok, és akkor érzékeli a néző, hogy mennyi minden fér bele egy percbe, és akkor mondjuk a végén, hogy és mi ebből 12x25-öt adunk.

Nagyon jó Árminka. Hány másodpercesre gondoltad?

Szerintem húszba belefér.

Na akkor most te menjél be ide a takarítószertárba, csukd magadra az ajtót, és nagyon mélyen gondold át az egészet összefüggéseiben, viszonyrendszereiben, és csak akkor gyere elő, ha biztos tipped van, miért nem fogadtam el azonnal kitűnő koncepciódat.

Vendel?

Egy embert látunk, akinek a tökeit beszorítják egy percig egy satuba, és egy percen keresztül üvölt. Persze nem muszáj direktbe mutatni a szorult tökeit, lehet csak utalni rá. És lehetne mondani, hogy egy perc is nagyon hosszú, ha sok múlik rajta.

Na látod Vendel. A szlogen egész jó. A többit beszéld meg Árminkával, tudod hol van.

Violácska tündérkém? Illetve mit is mondok, hiszen a te koncepciódat már megbeszéltük a takarítószertárban... hülye vagyok... az irodámban, hát persze, hogy azt valósítjuk meg.

Fókuszcsoport Tibor írásos visszajelzése:

Azt rögtön értettem, hogy gyerekek fociznak, és a végén majdnem berúgnak egy gólt. De főleg az a nagyon furcsa dagadt gyerek a lila palackkal kötötte le a figyelmemet. Úgyhogy nem értettem, milyen egy percről van szó. Aztán gondoltam, azért hosszú egy perc, mert lám, egy ilyen támadás másodpercek alatt lezajlik. Aztán láttam harmadszorra, hogy nyolcvankilencedik perc, és hogy a hazai csapat vezet 1:0-ra. De melyik a hazai csapat? Aztán ötödszörre láttam, hogy a sárgák a hazai, illetve nem láttam, csak gondoltam, mert ők örültek nagyon. Aztán végre leesett, hogy milyen hosszúnak tűnik az utolsó perc a focimeccsen, ha csak kicsit vezet az a csapat, amelyiknek drukkolunk, és az ellenfél nagyon támad. Szóval hosszú, ha sok múlik rajta, ahogy a szlogen mondja. De ha telefonálok, akkor durván pont az ellenkezője, ha sok múlik rajta, akkor baromira kevés az egy perc. Még a 25 is. Úgyhogy továbbra sem értem miért nem valami egyszerűen felfogható, tudja mennyi mindenről lehet beszélni 25 perc alatt típusú akármivel jöttek ezek.

Na most tudod a Fókuszcsoport Tibort csak azért szoktuk bevenni, hogy legyen egy markáns ellenvéleményünk is, nehogy már gyanúsan homogén legyen a korreláns szignifikanciális koeficiensünk. Érted ugye főnökök főnöke kérlekalássan?

Mit iszol Zsombim?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}