2.5 1 1 1 1 1 Rating 2.50 (2 Votes)

Vodafone reklám

*************************

Vodafone Jutalom Percek - 30s +++ Értékelés: 3,4/10

A reklámok egy jellegzetes csoportját az úgynevezett "boss" reklámok alkotják. Boss reklámnak nevezzük a reklámspotot akkor, ha annak koncepciója szembeszökően és egyértelműen elfuserált, zagyva, érthetetlen, hülye, bárgyú, semmirevaló. Egyáltalában való létrejöttére ennélfogva csak egyetlen magyarázat kínálkozik: a főnök koncepciója volt. S noha a sok okos, értelmes kreatív látta a problémát, ellentmondani egyik sem mert.

viagra 00mg - viagra vs cialis

***************


***************

Na gyerekek, megálmodtam az éjjel. Úgy lesz, persze ez csak egy javaslat, majd ti döntsetek, hogy valami munkahelyen áll két automata. Tudjátok, szokott ilyen állni a munkahelyeken mindig, és lehet belőlük italt venni például. Ezek hasonlítanak is majd ilyen ital automatákhoz, de ezek jutalomperceket áruló automaták lesznek. De csak az egyik lesz vodás, a másik másmilyenes, és abból nem is lehet majd jutalomperceket venni, és?

De főnök, ha nem lehet belőle jutalomperceket venni, akkor mit lehet belőle venni, miért áll ott?

Hogy is hívnak téged Zolikám? Feri? Ezt azért megjegyzem. Szóval, ahogy már mondtam, ezekből tulajdonképpen díjcsomagokat lehet venni, de ez a másik nem ad hozzá jutalomperceket. Skicceltem storyboard-ot, nézzétek.

Hát főnök, színei miatt ez tök úgy néz ki, mint egy kólás automata, én nem javasolnám?

Na ezért nem javasoltam én sem neked Pistukám a prémiumot. Még a vodás dizájnt sem ismered fel. Na szóval, és akkor ehhez a másikhoz odamegy két figura, valamilyen ismert celebarcok legyenek, és akarnak kiszedni valamit ebből a másikból akarnak kiszedni ők ebből a másikból. Bedobják a pénzt, és nem jön ki semmi.

De főnök, hát valaminek azért ki kéne jönnie belőle, ha már ott áll, mintegy automata és olyan italos féle. Nem? Legalább a díjcsomag, vagy mi.

Vagy mi? Mi is vagy te itt László? Hát férfi vagy te?

Nem főnök, én nő vagyok, a Joli.

Rögtön sejtettem. Márpedig abból az automatából semminek sem szabad kijönnie, mert így markáns az üzenet. Így megy könnyen át. Te viszont nem mentél át ezen a vizsgán Jani. Joli. Ki vagy rúgva. Na és akkor nagyon vicces dolog következik. Természetesen meg akarják hekkelni az automatát, és én kitaláltam három vicceset. Nézzétek! Ez itt a Bruce Lee-s mozgás, ez a Fekete Lacis, ez meg az urológusos.

Nem inkább nőgyógyászos?

Te azért okos vagy mindig, ugye Ede? Muszáj neked lázadni, mi? Bérharc, meg szakszervezet. Főnöki tekintély rombolás. Aztán hogy a hatékonysággal mi lesz, az téged nem érdekel. Már csak egy húzásod van. Szóval az egyik mindig kiadja a jelszót, hogy melyik módszer következik, a másik meg végrehajtja. Persze nem mennek semmire. És ekkor jön egy dögös csaj, odalibben a mi automatánkhoz, bedobja a pénzt. Na erre nem hogy egy csomag jön ki, hanem kicsit később még egy. Értitek ugye? A csomag, aztán a jutalompercek. És a kettő összemérhető nagyságú.

De főnök, ezek tökre olyanok így futólag, mintha két dobozos kóla lenne. Aztán meg hogy-hogy azt kérdezi a csaj a szerencsétlenkedőktől, hogy kéritek-e az egyiket? Melyiket? A csomagot, vagy a jutalomperceket? Meg mi az, hogy azt válaszolja a turkálódó hapsi zavartan, köszi, nem vagyunk szomjasak? Akkor mégis ital? Ez ugye megerősíti a nézőt abban, hogy itt csakugyan ital automatákról van szó, hiszen eddig semmi, de semmi nem utalt arra, hogy távközlés, telefon, vagy bármi ilyesmi. És akkor egyszer csak benyögi a narrátor, hogy csak nem leragadtatok? Ki hova ragadt le? Ez mi a fenét jelent? Megakadtak? Leragadtak ennél a gépnél? Ennél a jutalomperceket nem adó cégnél? Vagy ez csak egy olyan szlenges beköpés bármit is jelentsen? Jaj és az az utolsó mondat! Úgy lóg a levegőben, mint rühető kocák közt a kan töke búgatáskor. Hogy azt mondja bocs fiúk, de csak nálunk kap mindenki jutalomperceket, vagy esemeseket minden feltöltésre. Szóval itt tudhatják meg a gyengébb felfogásúak, hogy ebben a jelenetben a résztvevők éppen feltöltenek, és szemmel láthatóan a fiúk sajnos nem kapnak hozzá jutalomperceket. Hát nem egy hülye, aki számára ez eddig nem volt nyilvánvaló? Hát nem egy hülye vagyok én is? Hát nem egy hülye a főnök úr is? Hogy dögölne meg a főnök úr ott ahol van!

Klára kérem! Megnézné, hogy megjöttek-e már Aladárért? Vagy egy jó félórája, hogy telefonáltunk. Most pedig szívesen meghallgatom mások véleményét is.

*******************************************************************************

Értékelés: 3,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 2/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 1/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}