2 1 1 1 1 1 Rating 2.00 (1 Vote)

Clean & Clear reklám

*************************

Clean & Clear mitesszer eltávolító bőrradír - 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Mivel nem vagyok gyakorlott kozmetikába járó - ez ma már férfi férfiaknál sem különös - viszonylag hajlott koromban tudtam meg, mi is az a bőrradír? Amikor először hallottam a szót, egy korabeli csehszlovák elefánt márkájú fehér radír jelent meg előttem, amellyel a kozmetikus hevesen radírozza a boldogtalan páciens arcát, esetleg bőrének más tájékát is. Gondoltam, ehhez bizony kellhet a szakértelem, hiszen részben, vagy egészben akár magát a pácienst is eltüntetheti az óvatlan kozmetikus e földi létből.

***************


***************

Aztán mondták nekem, hogy nem, dehogy. Meg hogy ennyire nem lehetek hülye, mindenki tudja mi az. Az egy krémszerű izé, és el lehet távolítani vele a mitesszereket is. De hogyan reklámozzuk az ilyet?

Például mi volna, ha látnánk, amint egy korabeli csehszlovák elefánt márkájú fehér radírral a kozmetikus hevesen radírozza a boldogtalan páciens arcát, esetleg bőrének más tájékát is, és aztán részben, vagy egészben magát a pácienst is eltüntetné az óvatlan kozmetikus e földi létből. Majd jönne az üzenet, miszerint ha a mi termékünket használja, a mitesszerei is eltűnnek, és ön is megmarad. Vicces, nem?

Haló főnök, ezt ma már nem kajálják, ide horror kell. Lány sötét viharos erdőben beóvakodik egy ütött-kopott kalyibába, bent bibircsókos, keléses szörnyfazon az arcát ápolja éppen a tükör előtt. (Gyengébb idegzetűek a következő bekezdésnél folytassák.) Most a tükör szemszögéből látjuk, amint szörnyfazon épp egy hatalmas, gennyes mitesszer kinyomására készül. Nagy purcanással a bennék a képernyőnkön landol, és lassan lefolyik. (Én mondtam.) Szörnyfazon felüvölt fájdalmában, és meglátja a lányt. Azt hinnénk vége a dalnak. De a lány mosolyogva átnyújtja a terméket. Szörnyfazon meghökken, de mégis bekeni. Szörnyfazonból trendi királyfi lesz, és boldogan élnek, míg meg nem boldogulnak.

De Károlykám, ez undort kelt. Nem akarhatjuk, hogy termékünk ezzel az érzettel kapcsolódjon. Szerintem húzzuk ki a szörnyfazont, és maradjon csak a lány.

Úgy érti főnök, hogy a lányon legyen a mitesszer? Egy szép fiatal lányon? És mi volna, ha senkit nem kéne mitesszeresen elképzelnünk, csak animációval nyomulnánk?

Károly! Maga sosem tanul! Ki fogom rúgni! Most mi van abban, ha Zsófit épp azon kapja anyukája, hogy megint nyomkodja? Végtére is jobb, mintha maszturbáláson kapná rajta. Nem?

Nem. Vagyis igen főnök, persze. Szóval ez egy ilyen könnyed, csajos, kicsit bolondozós hozzáállás lenne, és persze nem is látszana a lányon a pattanás, csak úgy tenne, mintha.

Na ugye. A kamaszok és bakfisok pattanásosak, tudják, hogy nem lenne szabad, de mégis megteszik. Mármint a nyomkodást. És akkor jön anyu, kissé undorkodnak, majd jöhet az üzenet. Így kell ezt csinálni Károlykám.

Mi persze tudjuk, mármint mi az olvasók, hogy az eddig tanultak alapján kerülnünk kell az undorítóságok megszemélyesítését, mert azt így könnyen kivetíthetjük a környezetünkben élőkre, és ez nem kívánatos hatással lehet a termék iránti elkötelezettségünkre vonatkozóan.

De professzor úr kérem, akkor ugye ennek az ellenkezője is igaz.

Hogy érti Jolanda?

Ha kellemességeket személyesítünk meg egy reklámban, akkor azt is könnyen kivetíthetjük a környezetünkben élőkre és ez igenis kívánatos hatással lehet a termék iránti elkötelezettségünkre vonatkozóan. Tehát ha például egy ilyen potencianövelő tablettát én reklámoznék a potencia úrnak? akarom mondani a professzor úrnak, akkor ki tetszene vetíteni rám a professzor úr kívánatos hatását a termékem iránti elköteleződés véget?

Összezavar Jolanda, teljesen összezavar. Illetve?aha? hát ezért kellhet néha szép fiatal lányoknak undorítóságokkal foglalkozni a reklámokban. Azt hiszem új felfedezést tettem. Hogy ellent tudjanak állni az olyan élvhajhászok is, mint én az ilyen Jolanda féléknek. Mint például maga. Különben abszolút védtelenek lennénk mi férfiak. Magán is biztosan van egy jó kis gusztustalan pörsenés valahol, biztos vagyok benne.

Van hát. A popsimon. Bőrradírt hozott?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}