5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (3 Votes)

Budapest Bank reklám

*************************

Budapest Bank Üzletélénkítő Csomag - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Na kérem, meg volt ez a választás is. Nagy változások vannak készülőben. A nagy változások pedig - még ha jók is - általában felzaklatják a lelkeket. A lelkeknek stabilitásra van szükségük. Legalább egy biztos pontra a személyes univerzumukban. Hadd szolgáltassak én is egy ilyet. Kapaszkodjanak ebbe, amíg az átalakítás tart. Emese kérem, vállalná?

***************


***************

Elnézést, tényleg el akartam már szakadni, de most igenis egy biztos pontra van szükség, úgyhogy ez vészhelyzet. És lám, ebből a pénzsarkos Emesés spotból mindjárt két verzió is készült, úgyhogy bizton támaszkodhatunk rá. Kicsit furcsa ugyan egyiket a másik után megnézni, de ha úgy fogjuk fel, hogy variációk egy témára, és nem egy történet folytonosságát keressük, akkor nem annyira zavaró. De ha ragaszkodunk a szappanoperaszerű folytonossághoz, akkor talán vehetjük úgy, Emese anyukájának Alzheimer kórja van, ezért felejtette el, hogy egyszer már megmutatta a pénzsarkot lányának. Igaz, most néhány új relikvia is bemutatásra kerül.

Jó, bevallom, esz a sárga irigység. Nekem se üzleti érzékem, se kreativitásom, úgyhogy csak ámulok és bámulok látván megnyilvánulni a zsenialitást, amely elérte, hogy ilyen hosszú idő óta ilyen biztos megélhetést jelentsen egyetlen koncepció felhasználása. Hogyan csinálja? Nem, nem akarok most korrupcióra gondolni, annak amúgy is vége lesz központilag mostanság, inkább a zsenialitás működésének titkát próbálom ellesni. Hiszem, hogy ebben az esetben is erről van szó.

Csakhogy nem jövök rá. Nem lelem a titkot. Az első részek arról szóltak, hogy a bank felvett egy félnótás alkalmazottat, bizonyos Emesét, aki Istenként tisztelt Zoltán nevű főnökét mindenféle elmebajos értékesítési ötlettel kínozza. Mi pedig nevettünk sokat. Aztán valahogy talán kirúgták, mert különféle fondorlatos módokon próbált a bank, illetve Zoltán közelébe férkőzni. Mi ezeken is nevettünk sokat. Aztán bejött a képbe Emese anyja, akit megismerve megértettük Emese mentális visszafogottságának okát, és egyúttal örömmel konstatálhattuk, hogy Emesénél az anyjához képest kifejezetten előrelépés tapasztalható a vonatkozó területen. A banki fixáció szerintem mégis Emeséről terjedhetett át az anyjára, de nála súlyosabb tünetekhez vezetett. És mindez legalább 17-18 reklámfilmben megfogalmazva. Lenyűgöző széria! Mi a titka? Miért épít bizalmat, ha egy bankot hülyékkel reklámozunk?

De hát te magad írod, hogy sokat nevettél rajta. Vicces, jópofa, zseniális a színésznő, hangulatos, kellemes, vidító, üdítő, és a többi.

Szóval az neked vicces, hogy a kamatpulykalábon, és a THM csökkentő poron túl, most van kisvállalkozói serkentő fű is, ami arra való, hogy felélénkítsék vele Emese apjának vállalkozását? És hogy az aranyhalra vonatkozó kérdésre az eszelős anya csak annyit mond, hogy az Zoltán? EZ NEKED VICCES?! Na jó!

Egy szép tavaszi délelőtt Emese elindult gombát szedni az erdőbe, hogy beteg anyukájának főzhessen egy jó kis gombalevest. Ahogy ott gombászott, egyszer csak egy aranyhal akadt a horgára. Az aranyhal illedelmesen bemutatkozott, Zoltán vagyok mondta, és ha visszadobsz az anyád akváriumába, teljesítem három kívánságodat. Emese nagyon elcsodálkozott, hogy egy hal tud illedelmes is lenni, és rögvest kívánt három olyan banki terméket, ami különösen előnyös feltételekkel kínál pénzügyi gyarapítási lehetőségeket az ügyfeleknek. És ahogy kimondta, lám, már a visszadobás előtt (megelőlegezett bizalom a hitelképesség vonatkozásában) a bank azonnal megjelent a kívánt termékekkel. Igaz, Emese ezek után elfelejtette visszadobni Zoltánt, sőt még rá is lépett, ahogy hazafelé vette útját. Ráadásul az anyja se lett túl jól a galócától.

Na ez a vicces apukám! És ha bevesztek, legalább még tizenhat részre valót tudok nyomatni ebből.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}