1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Biopon reklám

*************************

Biopon mosópor - 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Na jó, feltéve, de nem megengedve, hogy ez a mosópor tényleg jelentősen megkönnyíti a vasalást, gondolkodjunk el azon, hogyan lehetne ezt hatásosan reklámozni mindössze harminc másodpercben? Hogyan lehetne ábrázolni a nyereséget, amelyre ezen csodamosópor alkalmazása révén szert tehetünk? Hogyan mutathatjuk meg e derék tisztítószer jótékony hatását térben, időben, társadalmi viszonyrendszerben, akármiben? Hogyan építhetünk bizalmat e termék iránt, hogyan mutathatjuk be a mindenkivel előfordulható helyzeteket, amelyekben kínzó igény ébredhet éppen e produktum iránt?

***************


***************

Ja és közben ne legyünk nőellenesek, ne keltsün kellemetlen érzéseket és/vagy képzettársításokat, és egyáltalán, ne csináljunk megint egy oltári nagy baromságot reklám címszó alatt. Belátom, nem könnyű feladat.

Zolika kicsi bogaram, te mit hoztál? Egy mesét tanító bácsi kérem. Az úgy van, hogy a szegény Hamupipőnek a gonosz mostohája azt parancsolta, hogy addig nem mehet el a királyfi báljába cipőt elhagyni, amíg ki nem vasalta ezt a rengeteg ruhát. A Pipő nagyon el van keseredve, de ekkor mindenféle aranyos kis állatkák jönnek segíteni, mert énekel ilyenkor a Pipő és ezt nagyon szeretik, de még közös erővel sem bírják el a vasalót. Na most hirtelen ott terem a jó tündér, és varázspálcájával vásárol a Pipőnek egy ilyen mosóport. És ezek után ripsz-ropsz mindent újra kimos, és ripsz-ropsz megszárít, és ripsz-ropsz kivasal és zusammen jobban jön ki időben, mint a mosópor nélkül, mert így tudott magán könnyíteni a Pipő vasalásilag.

Nagyon jó Zolika, hát te Zsizsike mit csináltál? Azt gondoltam, úgy kéne, hogy annyira megkönnyíti a vasalást a por, hogy a spinkó szinte nem is érzi a vasaló súlyát a kezében, és amikor megtörli az izzadt homlokát, akkor nem is veszi észre, hogy még mindig a kezében van a vasaló, és leég a homloka úgy sercegve, füstölögve büdösen, és amikor már kilátszik a homlokcsontja...

Zszizsike, üljél le szépen és küld be anyukádat, illetve nem is kell, hiszen hozzánk jár vasalni, majd beszélek vele. Viszont a hiba, amit mindketten elkövettetek abban áll, hogy túlságosan közvetlenül ábrázoltátok a vasaláskönnyülés hatását, vagyis azt próbáltátok érzékeltetni, milyen közvetlen haszna van, ha könnyebb e háztartási művelet. Na jó, Zsizsikéében volt egy kis csavar. Azonban a profi megoldás szélesebb társadalmi akciórádiusszal operál, amint ezt mellékletünk is jól ábrázolja. Nézzétek csak!

Anyuka vasal, jön apuka, készített vacsorát kettejüknek és kérdezi kicsit erotikus felhanggal, hogy vele tart-e az anyuka? Még nem - hangzik a válasz. És apuka erre el, egy amolyan "te tudod" grimaszt vágva. Még talán meg is sértődik kicsit. Aztán jön gyerek kiskutyával, újabb érzelmi agresszió, mert akarja, hogy az anyja velük menjen. Sajnálom, még nem - kényszerül ki a válasz az anyukából, mert még tart a vasalás ugyebár. És ekkor jön a felszabadító új lehetőség, a megváltó megoldás bemutatása. Ne hagyja, hogy a vasalás határozza meg az életét, takarítson meg időt az új Bioponnal!

Mert miről is van itt szó? A nő ugyebár robotol otthon, végzi a munka után a házi munkát, és mint látjuk, ezen sajnos a legjobb akarattal sem tudunk változtatni. A férj például nem tudja azt mondani, hogy ugyan anyukám, most nem ennek van itt az ideje, tudod mit, majd én befejezem AZ után, vagy tudod mit, vegyünk még egy vasalót, én is megtanulok, majd együtt gyorsabban befejezzük, vagy mit tudom én a többit találd ki te, szóval ezek nem megoldások. Nincs mit tenni, ez a dolog örökre vasalva, hogy stílszerűek legyünk, legalábbis eddig ezt hittük, de hál istennek, egyszer csak egy nagyszerű találmány egy csapásra felszabadítja a nőket, egy csapásra visszaadja őket a családjuknak, egy csapásra újból alkotó tagjai lehetnek a társadalomnak, innentől kezdve kinyílik a szemhatár, innentől kezdve már nem a vasalás rabjai, nem az határozza meg az életüket, azaz visszakapták szabad akaratukat, amiképp az Isten által eleve elrendeltetett vala. Hallelúja!

És nézd, nézd a boldog családot, nézd a boldog, ujjongó gyermeket, ahogy lelkendezve mondja - anyu is jön velünk - nézd hogyan tették őket boldoggá az új szálkisimító gyöngyök. Igen, a szálkisimító gyöngyök gyerekek, olyanok ők, mint a kis állatkák a Hamupipőkében, mint a jó tündérek a mesében, akik ha fizikai mivoltukban tán nem is léteznek, azért a szívünk legmélyén mindannyiunkban ott lakoznak és őrzik a jót, őrzik a szeretetet. Zsizsike ne röhögj!

*******************************************************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 3/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}