3.6666666666667 1 1 1 1 1 Rating 3.67 (3 Votes)

Pannon reklám

*************************

Pannon Internet Éjjel-nappal csomag - 30 +++ Értékelés: 5/10

Ó, ez nem semmi. Nem semmi csajok emelkednek ki az uszoda vizéből, és indulnak el lassított ruganyos léptekkel. Látjuk őket oldalról, szemből, jó alaposan, szemünk legel. Egyikük haját kibontja, fejét megrázza. Érzéki csajok érzéki zenére lassúznak. Laptopos csávó álla leesik.

***************


***************

Fekete csaj odakönyököl Leesett Áll asztalára, arcával majdnem megérinti, mélyen, kihívóan a szemébe néz, és ennek megfelelő hanghordozással szól, az utolsó szó előtt jelentőségteljes, kihívó szünetet tartva: mit szólnál egy igazán jó dugáshoz? Ja nem, nem ezt mondja szó szerint, de ez az értelme. Azt mondja, hogy megnézhetem az iméljeimet?

De mielőtt még durván elkezdenénk irigykedni a mázlista csávógyerekre, mintegy elképzelve magunkat az ő helyébe, hirtelen megtörik a varázs. Egy női hang kérdőre von, hogy még mindig nincs interneted? Na most tessék mondani, a bemutatott szereplők melyikének nincs itt internete? Melyik néz ki úgy, mintha valós szükséglet kínozná, amelyet csak egy internet előfizetés elégítene ki? A csávónál ugyebár ott van. A csajról azt máris tudni lehet, hogy vannak iméljei, tehát vélhetőleg legalábbis internet közelében él.  Az is lehet, ugyanolyan mobil izéje van, mint a srácnak, csak valahogy a medencébe nem vitte magával. Talán a srácot sem azért szólította meg, mert egy percet sem bírt volna ki tovább az emilek megtekintése nélkül. Nem tudom. Ja, de tudom. Neked nincs interneted. De ezt a történetet látva, mostantól hevesen vágyni fogsz rá. Hogy kiülhess vele a medence szélére. Lám, megvan a valós szükséglet. Akinek ilyenje van, az jó fej. És te is jó fej akarsz lenni, ugye? Ráadásul még használni is tudod az internetet erre-arra. De ez nem lényeges.

Ezután elhangzik az üzenet tíz másodpercben. Ez nem kevés, a reklámidő harmada. Az más kérdés, hogy ennyi idő alatt átmegy-e az öt darab csábinformáció, amelyeknek ugyebár meg kéne szédítenie a fiatalokat. De biztos átmegy, hisz olyan derekasan megalapozott nekik az előjáték. Á nem, nem a túlfűtött jelenet, nem a dögös testek járnak még az eszembe, hanem éppen tökéletesen veszem az adást valami csomagról, ami az internettel kapcsolatos.

De hogy még jobban bevéssem az üzenetet, a film végén újból segít az alkotó. Egy olyan eredeti poénnal ver fejbe, hogy ezentúl álmomból felébredve is, de röhögéstől elfúló hangon fogom szajkózni egy életen át, miszerint korlátlan forgalmi keret, már egyéves hűségnyilatkozattal, nem beszélve a nulla forintos modemről, és a 90%-os országos lefedettségről.

A poén a következő. Jól figyelj, ilyet még nem ettél. A laptopos gyerek, behülyítve a ledér leány akciójától, laptopostul odaáll a női öltöző elé, hogy majd jól megnézhesse a kikapós menyecske az ő laptopján az iméljeit, és akkor utána majd akármi is lehet. És nagyon reménykedik ez a srác ott, és azt hiszi, hogy a mennyország vár reá máma. És akkor hirtelen, vagyis egyszer csak, nyílik az ajtó, és és és mily szörnyűség, nem a gyönyörű szexbomba lép ki rajta, hanem egy olyan drabál Amál, egy olyan edzőféle idősebb nőnek látszó tárgy, és nagyon szigorúan néz. Micsoda pofára esés. És akkor a mi boldogtalan fiatalemberünk nagyon megrémül, és megrémülve elinal, és ez borzasztóan vicces. Hogy ő hogy becsapódott. Naná, majd pont neki, a lúzernek lesz olyan szerencséje. Majd pont neki, a lúzernek lesz mobil internete. Ja pardon, az van neki. Az minden lúzernek van. Vagy nem egészen ezt szerette volna üzenni a reklámozó?

Update:

Utólag felhívták a figyelmemet (ld. hozzászólás), hogy rosszul értelmeztem a srác internettel való ellátottságát. Nincs neki mobil izéje. Ezt fejezi ki az arckifejezése a csaj kérdésére. De amikor odaáll az öltözőhöz, jól láthatóan már bedugta a nulla forintos modemét abban a reményben, hogy egy sokkal értékesebb csatlakozóját talán szintén bedughatja valahová. Itt kellett volna visszaemlékeznem, hogy a kezdő képsorokban még nem volt jól láthatóan bedugva a gépébe semmi. Úgy látszik tényleg nem férek bele egy célcsoportba sem. De azért nem javítom ki, hadd lássák a gonosz kreatívok, vannak még szabadon gondolkodó "célcsoportfree" emberek is.

******************************

Értékelés: 5/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) ? 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) ? 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) ? 4/10

A látvány (Scene) ? 8/10

A technika (Technology) ? 6/10

{mxc}