1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Dr.Oetker reklám

*************************

Dr.Oetker Csoki Flört krémpuding – 20s +++ Értékelés: 4,2/10

Az erotika behívása a reklámokba, alap. Voltaképp bármilyen termék reklámjának összetevője lehet, még az olyanoknak is, mint például egy hashajtó, mert mint már láttuk, az ilyesféle termékeket is sokszor szép nők reklámozzák. Ki tudja miért. Ugyanis nekem ilyenkor elmegy a kedvem a szép nőtől. Ki tudja miért. Talán mert idős öreg beteg bácsi vagyok? Nem, mindez talán nem vagyok, és nem is megy el a kedvem a szép nőktől ilyenkor. Csak valahogy a pisi-kaki szex nem az én asztalom…

***************

***************

A csokoládé, mint tudjuk afrodiziákum. Nyilván, mert a csoki fekete. Azért afro. Afrika. Na de például a viagra kék. Az aztán az afrodiziákum. Na jó, megnézem. Afrodité. Onnan jön. De hát Afrodité nem fekete! Talán kék… hagyjuk, nem értek én ehhez… de szerencsére nem is érdekel…

Figyelj Ferikém! Az egésznek az lesz a kulcsa, hogy úgy beszéljenek, mintha a desszert szó azt jelentené, kefélés. Vagy ezzel szorosan kapcsolatos. Értve vagyok Ferikém? Így instruáld őket. Igen, igen, tehát a szöveg:

Lány: És, mi lesz ma a póz (desszert)?

Fiú: Egy kis gyengédség.

Lány: A tegnapi hancúr (desszert) mesés volt. Krémes, csokoládés kényeztetés, attól, akit a legjobban szeretek.

Ferikém az utolsó mondat nagyon pornó, lehet, átlépi a megrendelő érzékenységi küszöbét, majd gondolj erre. OK? Ja, és akkor érted, a színészvezetésnek tehát abszolút tükröznie kell a voltaképp erotikus téma hangulatát. Például amikor ott a kanapén azt mondja a lány, hogy a tegnapi szere… illetve desszert mesés volt, akkor legyen kissé zavarban, süsse le a szemét, tényleg úgy, mintha azt mondaná, a tegnapi szerelmeskedésünk drága szerelmem, satöbbi. De hát tudod te ezt Ferikém. Meg tudod, az a kihívó ajakba harapás se maradjon el a kéjes nyögéssel.

Szóval valahogy így. Három csábító ízben. Csábító íz. Hát igen. Ha már egyszer megvan az a koncepció, ahhoz szépen ragaszkodni kell. De jó a szlogen is. A minőség a legjobb recept. Jól hangzik, persze marhaság, mert minőségi anyagokból is lehet rossz ételt készíteni, ha pedig magára a főzésre gondol, ami ugyebár azt jelenti, a minőségi főzés jó ételt eredményez, akkor meg hülyeség, mert akkor meg akkor naná hogy! Persze csak ha szeretem azt az ételt. De ő nyilván a termékre gondol, mint olyanra, illetve tudom is én, mire gondolt itt a költő…

De szőrözzünk tovább. Nekem ez a perverzióm. Reklámokban szőrözgetés. Most azt vettem észre nagy szemfülesen, hogy van egy kis kavar itt az idősíkokkal. Ugye a mából indulunk, mi lesz ma a desszert, a fiún sötétbarna felső, a lányon rózsaszín. Következő jelenet nyilván másnap játszódik, a tegnapi desszert mesés volt, a fiún zöldszínű felső, a lányon talán a tegnapi. A mesés szó kiejtése alatt látjuk a fiú kezében a terméket, ő maga sötétbarna felsőben, tehát itt tegnap van, ez egy úgynevezett flashback. A továbbiakban marad a tegnap, vagyis a barna felső. Jaj, akkor itt nincs is semmiféle kavar? Vagyis amikor azt mondja, mi lesz ma, akkor azt tegnap mondja, csak flashback, és ma ülnek a kanapén, utána már csak flashback? Hacsak így nem. Jól van na, én úgy értettem, azért akarja ott a kanapén a tegnapi desszertet, mert az mesés volt, és ezért csinálnak ma desszertet ott a konyhában, mert a tegnapi mesés volt, és akkor nem értettem, hogy közben miért öltözött át a srác, és csak a srác, szóval nem jött le, hogy itt két napról volna szó, és ha igen, melyik az első, és melyik a második. De különben is, ha két nap, akkor is miért csak a srác öltözik át? Közben betelefonált néhány hallgató, hogy a csaj csak a kardigánt hagyta magán, a nadrágja más a díványon, és ott a végén a konyhában, amikor tegnap volt, de azt mondták, hogy mi lesz ma, és pudingot ettek.

Tetszik látni? Így kell alaposan reklámot nézni. Lelkiismeretesen. Odaadóan. Hűen a vizsgálat tárgyához. Mondhatni tudományosan. Csak pontosan, szépen. Bár munkádon más keres. Na mindegy. A lényeg, hogy az erotika fűti át a jelenetek levegőjét, szinte szikrázik az érzékiség a két fiatal között. Úgyhogy én, mint idősb, szintén szaladok ilyet venni, hisz én is szeretném, ha átfűtené áporodott levegőmet az erotika, már ha csak egy pohár puding erejéig is… flört…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 410

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10