2 1 1 1 1 1 Rating 2.00 (1 Vote)

Prostamol® UNO reklám

*************************

Prostamol® UNO – 30s +++ Értékelés: 4,8/10

Kétségtelen, nem tudok leakadni erről a reklámfajtáról sem. Vannak olyan termékek, amelyekkel kapcsolatban nagyon vicces ötletek merülnek fel lépten-nyomon. Persze az adott márkát általában mindig egy adott ügynökség kampányolja, és ha beég nekik egyfajta koncepció, akkor arról már nem, vagy nagyon nehezen tudnak csak leszokni. Így lesz egyre izzadságszagúbb az újabb és újabb kampány klip. Vagy nem…

***************

***************

A prosztatán már sokat mulattunk, hogyan próbálnak meg a kedves kreatívok ismételten olyan helyzeteket kiagyalni, amelyekben kifejezetten rosszul jön, ha az embernek túl gyakran és váratlanul, ráadásul feltartóztathatatlanul pisilni kell. Az első helyzetek még nem durvák, mondhatni életszerűek, például hogy éjjel többször is ki kell menni. Na de aztán bedurvul a kreatív fantázia, és se vége, se hossza a „zseniális” ötleteknek. Mondjuk hogy gyakrabban kell megállni a gazdinak pisilni, mint a kutyájának, vagy amikor a villamosvezető minden megállóban elrohan, hogy vizeljen egy keveset. Nem baj, gondolja a kreatív, az életszerűséget felváltja szép lassan a vicesség. Hát nem tök mindegy, hogyan ragasztjuk bele az agyába a potenciálisnak az üzenetet? De, persze, tök mindegy, csak míg az életszerű az úgymond önazonos, vagyis jé, tényleg így van, a dolgot nem lehet elrontani, addig jó vicességet alkotni már nem egy triviális vállalkozás, aminthogy a többségük primitív és gagyi is annak rendje módja szerint.

Hát képzeld, beáll mellém a pirosnál egy fazon egy Subaruval, vagy mivel, bőgeti a motort, láttam versenyezni akar, jó kihívóan nézett rám, de én láttam, ő már egy bizonyos kor után van, tehát nagy valószínűséggel prosztata problémái lesznek mindjárt. Gondoltam is, minek az a nagy sietség, nem úgy néz ki az ürge, mint aki szedné ezt a remek terméket, úgyhogy majd szépen utol fogom érni a Mustangommal úgy, ahogy őt utol fogja érni a vizelési problémája egy kilométeren belül, bármibe lefogadom. Egyébként a Mustangommal már a lámpámnál lenyomhattam volna, de tanulja csak meg, milyen az, ha nem szedi a terméket. Tanulja meg, mennyire megalázó helyzetekbe keveredhet így. Na, na, ugye? Már megy is hugyozni a bajnok. Eddig bírtál jutni, faszfej? Én meg szépen elhúzok mellette elegánsan, kényelmesen. Jaj de milyen jó szívem is van nekem. Meg hát van is nálam mindig a termékből, hogy úgy felmutathassam a szükséget szenvedőknek, lássák, hol terem a megváltás. A faszfejnek is megmutatom, hadd faszfejkedhessen legközelebb zavartalanul, ha már ez az életformája neki.

Kétségtelen, a helyzet messze van az életszerűségtől, mennyire valószínű már, hogy pont pisilni kelljen megállnia a lámpánál izmoskodó nagyarcnak. Akkor viszont milyen vicces ez a kitalált helyzet, nem? De nem kell itt túl szigorúnak lenni. Ha hunyorítasz, és úgy nézed, akkor vicces. Szerintem ismersz te is olyan embereket, akik ezen még nevetnének is. Na hát akkor. Azok pedig ezt a kettős hatás dumát is bevennék simán. Valahogy az embereknek nő a bizalmuk az olyan termékek iránt, amelyeknek egynél többes hatásuk van. Mert hogy kettő, vagy három az egyben. Vagyis egyet fizet, kettőt kap. Vagy hármat. De jó vételt is csináltam. Érzed a ravaszságot? Így működsz. Te is. Te kis embertömeg te. Szépen működsz együtt a többiekkel egyformán, nem tehetsz róla, és az ügyes marketinges, mert az is egy szakma, tudja ezt a szabályt, és működtet téged termék megvevősre. Itt például ugyebár a termék csökkenti a jóindulatú prosztata megnagyobbodást, ennek következtében nyilván erősíti a vizeletsugarat, vagyis valójában ez egy darab hatás kettőnek beállítva. Persze lehetett volna hármas hatást is reklámozni ilyen alapon, amit mond is a győztes Mustangos, miszerint nem kell megállni lépten, nyomon pisilni, csak akkor, ha meg akarok állni. Pisilni. Mert előbb-utóbb mindenképpen kell, csak így utóbb. Érted? A négyes hatás pedig abban áll, hogy aki ilyen terméket szed, annak van stílusérzéke, és korban hozzáillő oldtimer autóval jár, nem egy olyan fiataloknak való ideges robbanékonysággal, mint a majdnem bevizelős kortárs. Nincs is olyan csinos, folyamatosan mosolygós nője neki, mint főhősünknek. Látod, milyen finom eszközökkel domborítja ki a mondanivalót a profi kreatív? Például megfigyelted hogyan támasztja alá képileg az ott állok, meg ahol akarok mondanivalót a profizmus? Ott állok meg, ahol akarok – mondja, és mutatja is, hogy ott. Mutatja, amit mond.

Hát lehet ezek után nem megvenni és megenni ezt a terméket? Még ha nő vagy, akkor is. Persze csak azután, hogy megkérdezted a kezelő gyógyszerészedet…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 7/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10