1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Lenor reklám

*************************

Lenor öblítő – 35s +++ Értékelés: 3,2/10

Jó, hát persze, minden reklámozott termék több mint az ami. Több mit testőr. Ugye ezen film óta terjedt el ez a szófordulat, utalva arra, hogy a megnevezett funkción, tulajdonságon, miegyeben túl is vannak hatások a dologgal kapcsolatban. A testőr esetében például szexuális többletszolgáltatásokról volt szó, ami nem igazán tartozik egy profi testőr munkaköri kötelességei közé. mert ugyebár ha odatartozna, nem mondanánk, hogy több mint…

***************

***************

De vajon egy öblítő munkaköri kötelességei közé odatartozik-e, hogy lehetőleg minél tovább megőrizze a mosott holmi frissességét? De bizony hogy odatartozik. Oda ám! Tehát azzal kérkedni, miszerint egy öblítő alkalmazása során csak azért lesz több egy mosás, mert kissé talán hosszabban tart a nevezett öblítő hatása az szerintem nem több. Legfeljebb jobb. Például a jobb testőr jobban véd. A több testőr kefél is. Nem tudom, világos vagyok? Nem érted? A jobb pék jobb kenyeret süt. A több pék kefél is. Na jó, villanyt szerel is. Jó, legyen autó. Vagy több pék testőr is. A több testőr pék is. Meg kefél is. Hagyjál már…

Nos, miután így lerántottuk a leplet ezen reklám rút csalárdságáról, égbekiáltó bűnéről, nézzük meg, hogyan igazolja filmünk, hogyan teszi szemléletessé számunkra azt a többségét a reklámnak, amiért feltétlenül mellette kellene döntenünk öblítő vásárláskor. Úgy, hogy van ez a kislány, meg az anyukája. Az anyukája szemmel láthatóan valami kellemetlen telefont kap, nyilván férfitól, ezt jól metakommunikálja a testbeszédével, meg hogy utána szegénynek kicsordulnak a könnyei. Én először persze nem értettem, összetévesztettem a kislánnyal, annyira rossz az arcmemóriám, de szorgalmasan megnéztem többször is, így végre leesett a tantusz. (Régies kifejezés, azt jelenti, végre felfogta, megértette. Mert régen egy úgynevezett tantuszt kellett beledobni az utcai telefonfülkébe, ami időnként nehezen esett le, nagyot csörrenve. 60 fillérbe került. Én akkor már nem éltem…) Na közben folytatom, amíg a zárójelen gondolkodsz. A kislány persze látja, valami nem stimmel anyuval, sír, meg kell vigasztalni. És ekkor jő a több mint egy pokróc. Pléd. Már csak azért is, mert nagy kék betűkkel rá van írva, Lenor. Úgy látszik. Ez az ő mosolyfakasztó szuperereje. Könnyfakasztó. Mármint a jelenet. Igazán megható. Igenis a filmekben ilyenkor kétfelé szokott elágazni a hatás. Egyrészt valóban fakad az a mosoly, másrészt inkább pont az ellenkezője, a sírdogálás záporesős zokogássá fajul. Na de ez utóbbi nem reklámba való természetesen. Itt inkább az sugalltatik, hogy ez a varázserő bizony nem fakadhat másból, mint abból a szuperkoncentrált erőből, ami ezen öblítőből árad.

Azt viszont sohase értettem, ha egyszer mondjuk 30%-al több anyag van benne, akkor miért csoda, hogy 30%-al több mosáshoz elegendő? Hisz azért koncentrátum, nem? Azért csoda hülyegyerek, mert nem mondják, hogy 30%-al több anyag van benne, csak hogy koncentrátum, és 30%-al több mosás. És akkor a te reklámzsibbadt agyadban a kettő nem jön össze, hanem csak csodálkozol, jé, koncentrátum? Szóval valahogy több erőt tettek bele, és azért. Azt nem sikerült hirtelen kiderítenem, hogy ez a plusz erő a régi áron költözött-e belé a koncentrátumba, úgyhogy alaptalanul nem akarok senkit sem meggyanúsítani mondjuk azzal, hogy esetleg 30%-al többért is adja a 30%-al koncentráltabb anyagot, vagyis voltaképpen nem történt semmi. Update: de sikerült, bizony, úgy tűnik, valamiért drágább a koncentrált. Ki gondolta volna. Tehát szart sem változtattak, csak megetették veled. Velem ugyan nem…

De új! És képzeld, még hordva is 12 óráig megőrzi a frissességet! Tehát szekrényben egész nap, hordva fél nap. Utána a szekrényben szekrényszagú, hordva meg testszagú lesz szegény.

Összefoglalva tehát azt üdvözöljük lelkendezve, hogy kicsit ritkábban kell lemennünk a boltba öblítőért, mert most egy palackba sűrűbb anyagot tesznek, ezért kevesebb kell belőle egy mosáshoz. Ja, így értem már, mi az, hogy több mint egy mosás. Több mint 1 mosás. 1,3 mosás. 30%-al több egy palackból.

*******************************************************************************

Értékelés: 3,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10

{mxc}