Tena Lady reklám
*************************
Tena Lady inkontinencia betét – 20s +++ Értékelés: 5,0/10
Amikor a sebész ráköti az átültetett vesét az érrendszerre, és felengedi az érfogót, izgatottan lesi, vajon megjelenik-e az első vizeletcsepp az uréterben, és ha igen, örül neki. Nem így vannak ezzel azok az emberek, akiknél ez a vizeletcsepp nem műtéti körülmények közt látja meg a napvilágot, pontosabban az alsóneművilágot, ráadásul akaratuktól függetlenül, hanem úgy vannak ezzel, a fenébe vele. Kivéve, ha van ilyen termékük.
***************
***************
Igen, rugóztunk már ezen, de hadd rugózzak még, olyan jó. Most azon gondolkodtam el, vajon tényleg igaz, ha van nekem csepegésem, de fogom magam, és beteszek egy ilyet, akkor mégis boldog leszek? Pontosabban megint lehetek önmagam? Én úgy gondolnám, akkor lehetnék megint önmagam, ha elmúlna a csepegésem egyszer és mindenkorra. Nem? Te hogy vagy vele? Hogy neked nincs csepegésed? Jó neked. Ja, egyébként nekem sincs. Jó nekem is. Egyelőre. De mi lesz, ha lesz? Biztos van valami ehhez hasonló férfiaknak is, valami olyan vékony, ami nem gátolja, hogy önmagam legyek. Bár a geometriája nyilván kicsit összetettebb. Gondolom én a hozzá nem értő. Vagy a férfiak használjanak közönséges papírpelenkát? De nem is ez a kérdés, hanem ha van betét, akkor vajon vagyok-e én önmagam? Mondjuk ha elvesztem a fél lábam, akkor elég egy fantasztikus, ultrakönnyű többfunkciós mankó, hogy ismét önmagam lehessek? De ember! Egyrészt igen, másrészt azért a féllábúság igen markánsan megmutatkozó fogyatékosság, nehéz nem azonnal észrevenni, ezért biztos, régi önmagad nem lehetsz, csak egy új önmagad, amiben azért a régi önmagad lényegét megőrizheted. Na ez egy olyan szépen homályosan megfogalmazott, épp ezért nyilván nagyon mély értelmű mondat volt. Viszont ez a betét olyan vékony, hogy láthatatlan a külső szemlélő számára, már ha persze a kedves tulajdonos legalább alul minimálisan felöltözött állapotban van. Akivel pedig eljut az alul semmiig, az nyilván olyan kiválasztott, hogy neki már nem számít. Ki van ez találva.
Tehát igaza van a kedves mesélőnek, amikor teljesértékűen önmagának érzi magát annak ellenére, hogy csepeg a csap. Én is teljesértékűnek érzem magam egy-két nem látszó jellemhibám ellenére, és a kiválasztottak, akik ezt mégis észreveszik, azoknak már nem számít. Egyébként is, tudok rá nagyon vékony betétet tenni. Ez egy kövér metafora volt. Láttad?
Na most, ha jól láttam abban az egy-két tizedmásodpercben, a metódus annyiban fejlődött, mintha valamivel idősebb nő arcok villantak volna fel, de csak épp annyira idősebbek, hogy feltételezhessük, túl lehetnek egy-két szülésen. És akkor ott már viszonylag fiatalon is lehetnek ilyesféle problémák. Igen, én tizedmásodpercek alatt is tudok feltételezni. Igen, talán rájöttek a kedves alkotók, az egészen hamvas, szinte szűz fiatal lányokról még nehezen feltételezhető a vonatkozó probléma fennforgása, ezért próbálták leheletfinoman jelezni, most már egy valószínűbb célcsoport felé fordultak. Örülök, hogy meghallották korábbi észrevételeimet. Tök biztos vagyok benne, igenis ez történt. Tudod, nekem nagy hatásom van a reklámiparra. Nem, még egyetlen fillért sem. Köszönöm kérdésed. De akkor is nagy hatásom van rá, olyan vagy, most majd nem szólok hozzád sokáig, tudd meg…
A testük egyébként továbbra is fiatal és kívánatos. Olyannyira, hogy szívesen áttörném még e betét hármas védelmét is értük. Mind a hármat. Ez volna a három kívánságom az aranyhaltól. És ahogy olvasom, MOST megújult, nőies csomagolásban! MOST! Már csak ezért is érdemes megvenni. A párom mindig panaszkodott, figyelj, annyira utálom ennek a betétnek a férfias csomagolását. Tisztára olyan mintha megerőszakolna egy idegen férfi, amikor beteszem. Már épp azon gondolkodtam, születésnapjára ajándékozok neki olyan csomagolópapírt, amire az én fényképem van rányomtatva, hogy átcsomagolhassa a terméket, de szerencsére a gyártó hamarabb lépett. Ja, egyébként hazudtam, nincs is a páromnak ilyen problémája. Ja, egyébként jelenleg nincs is párom.
Ja, hazudok, mint egy reklám…
*******************************************************************************
Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}